Eihän näin voi tehdä...*video*

Kyy
Siis :eek: jos toi nyt on ihan oikee vauva eikä mitään videokikkailua. Surullista, että jotkut pitävät vauvoja leluina. :'( Tuollakin vauvalla (jos siis oikeasti tehty) on varmasti raajat sijoiltaan saati sitten mitä tuollainen riepottelu tekee niille vauvan aivoille. :/ Selkeä pahoinpitely tuo minusta on. Ihme, että saa netissä levittää eikä kukaan puutu! :eek: |O
 
Kyl mäkin aikapaljon lapsiani olen pyöritellyt ja useammat noista liikkeistäkin on ihan tuttuja. Ainut mikä ihmetytti oli noi yhdenkäden pyöritykset, mä en ole noin uskaltanut, koska olen pelännyt nivelten menevän sijoiltaan. Ja noita kuperkeikkojakin olen tehnyt vasta isommille yli 1v lapsille. Kuvan vauva kun kuitenkin näytti lähempänä 6kk olevaa.
 
sairasta :(
Pienellä lapsella jo muutaman sekunnin ravistelu voi aiheuttaa aivovaurioita, entäs sitte tuollanen :( kaiken hemmetinlaisia idiootteja sitä onki.. Ei tuollakaa tullu mieleen että lapsella voi irrota raajat suunnilleen tuollasesta..
 
En usko
En usko että on aito. Alkuvideosta kuuluu vauvan ääni, mutta sitten ois muka katkotta ihan hiljaa ton riepotuksen ajan. Eikä edes liikkeen pysähtyessä tee mitään muuta kun yhden toistuvan liikkeen ite.

Sanoisin että feikki. Tai siis ainakin toivon niin, ei ton ikäsen niskalihakset kestä...

 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Hirveä! Toi yhdestä kädestä roikottaminen oli kaameinta! Ja toi mitä viimeiseksi teki. Sairasta. Varmaan kolauttanut sen lapsen telkkaria päin harjoitellessa.
mitä se teki viimeiseksi? en pystynyt kattomaan loppuun...toivottavasti oli feikki, mua oksettaa
 
Sairasta jos totta, ja voi hyvinkin olla, aika paljon samoja liikkeitä kuin sillä hullulla vauvansa kanssa josta oli dokumentti joku aika sit, olikohan maailman vahvin tyttö. Kun esikoinen ei ollut "tarpeeksi" vahva niin vauvalla aloitettiin jo kovat treenit tuolla tyylillä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
alku näytti ihan ok tilanteelle, kun vaan pitää ranteista tukevasti kiinni mut sit meni kyllä jo väkivallan puolelle
ei auta yhtään vaikka pitäis mitenkä ranteista kiinni,lasta ei sais nostaa tuolla tavalla,se käy mielettömästi pienten olkapäiden päälle

|O
 

Yhteistyössä