Eihän yrjöömisestä voi tulla tapa, eihän?

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Uskoisin, että ravitsemusterapeutti on tosi hyvä idea. Ulkopuolinen osaa katsoa asiaa toisin, kun kerrot hänelle kaiken rehellisesti niin kuin nyt tässäkin taidat tehdä, mikä on hieno juttu.

Minusta tuntuisi siltä, että sinun pitäisi nyt vain alkaa syödä ihan tavallista lämmintä kotiruokaa kohtuudella ja jättää "nälkäkuuri" pois. Hiilareita ei tarvitse täysin välttää, kun muistaa ostaa vaikka tummia makaroneja yms., niin eivät ne kuolemaksi ole pieninä määrinä.

Tuo oksentelu on saatava kyllä ensimmäisenä loppumaan, varmaan siihenkin pian voi jäädä koukkuun, jos sen antaa jatkua.

Mieluummin kuin tuijottaa fanaattisesti hiilareita tms. juttuja, suosittelen hurahtamaan liikuntaan. Hanki siihen addiktio ja syö terveellisesti ja monipuolisesti ihan tavallista ruokaa, niin kilot karisevat ja terveys säilyy, henkinen ja fyysinen. =)
Tuo, että söisin vai lämmintä kotiruokaa, vaikuttaa ihan hyvälle idealle.
Aina mä olen ollut innokas liikkumaan ulkona ja pakkokin se on, kun on noita koiria. Mutta entisessä elämässäni (eli ennen vuoden vaihdetta) ulkoilin paljon, söin kotiruokaa ja leipää (yli omien tarpeideni) ja niiden lisäksi herkuttelin aivan järkyttävän paljon.

Eli kai mä laihdun ihan sillä, että liikun niin kuin ennenkin, syön pienempiä annoksia ja jätän kokonaan suklaat yms pois. :/
 

Yhteistyössä