EIKÖ clomifeeni olekaan peruskorvattava???

  • Viestiketjun aloittaja kolmekoota
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole, jotkut muutkaan hoidoissa käytettävä lääkkeet ei ole, esim. Lugesteron jota siirtojen jälkeen tarvitaan. Ota nyt kuitenkin huomioon että tuolla muutamalla kympillä saat monta clomikuuria. Eikös siitä saa normaaliannostuksella 4 kuuria purkista? Toivottavasti et joudu turvautumaan pistettäviin, joiden itse maksettava osuus on kolminumeroinen eikä todellakaan ala ykkösellä.
 
no joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 19:21 ingrid kirjoitti:
Ei ole, jotkut muutkaan hoidoissa käytettävä lääkkeet ei ole, esim. Lugesteron jota siirtojen jälkeen tarvitaan. Ota nyt kuitenkin huomioon että tuolla muutamalla kympillä saat monta clomikuuria. Eikös siitä saa normaaliannostuksella 4 kuuria purkista? Toivottavasti et joudu turvautumaan pistettäviin, joiden itse maksettava osuus on kolminumeroinen eikä todellakaan ala ykkösellä.
Mie syön 4tbl clomia päivässä eli 1 purkki riittää 2 kiertoa...
 
Minä syön kp 3 - 9 eli se purkki riittää kahteen täyteen ja kolmanteen vajavaan kuuriin. Tässä kierrossa en ottanutkaan kuin sen kuusi tabua, mitkä ovat jäljellä.

Syy siihen, miksi en ostanut seuraavaa kuuria valmiiksi on se, että miehen spermanäytetulos tulee piakkoin ja ajattelin varautua pahimpaan. :'(
 
nii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 10:40 RPM kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 19:35 Anni kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että Puregonia piikiteltyäni pitäisin tuota Clomifenin hintaa lähes ilmaisena. Mulla tuli lääkekatto 610e täyteen jo ekalla apteekkikäynnillä...

SAMOIN !!!!!!
Ja joku taas aboptoinut vois pitää puregonia ilmaisena. Aina ei kannata vertailla, kun kaikki on niiin suhteellista.
 

Yhteistyössä