Eikö miehet tajua et MOVEMBER VIIKSET on kamalia!

  • Viestiketjun aloittaja yök yök
  • Ensimmäinen viesti
yök yök
Niitä tulee kokoajan vastaan kaupassa ja kadulla ja joka paikassa. Kamalinta oli viime viikolla yöelämässä, niitä viiksiä oli lähes kaikilla miehillä! Mua ei sellaset sykähdytä,parta kylläkin mut ei viikset! Toivottavasti tajuuvat ajaa ne pois kuun lopussa!
 
En ookaan muuten tajunnu katsella ympärilleni sen vertaa, että olisin huomannut kyseisiä viiksiä tavallista enempää. Mun miehelleni kasvaa edelleen niin naurettavan harvaa, pientä haiventa, että ymmärsi olla kasvattamatta. Ja ehkei sitä töissäkään olisi hyvällä katsottu.
 
yök yök
En ookaan muuten tajunnu katsella ympärilleni sen vertaa, että olisin huomannut kyseisiä viiksiä tavallista enempää. Mun miehelleni kasvaa edelleen niin naurettavan harvaa, pientä haiventa, että ymmärsi olla kasvattamatta. Ja ehkei sitä töissäkään olisi hyvällä katsottu.
Kyllä mä olen kiinnittänyt huomiota koska niitä ei voi olla huomaamatta ja normaalisti viiksekkäitä miehiä ei ole näin paljoo tullu vastaan.En oo tavannu/nähnyt vielä yhtäkään kelle ne olis sopinut.
 
hellsbells
No mun mies ainakin tajuaa, vaikka niitä onkin tämän kuukauden kasvatellut. Mutta onko sen väliä että onko kyseessä movember tai tammikuuviikset, onk ne yhtä kamalia?
 
Saraldo
Äh, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti! Antaa poikien nyt kasvatella, kyllä ne ne viikset ennemmin tai myöhemmin ajaa pois. Ja jos eivät aja, niin ovat löytäneet itselleen jotain uutta kivaa :D.
 
En ymmärrä, mitä vittua pitää motkottaa miesten viiksistä. Miesten oma asia. Voi neuvotella vaimon kanssa jos tätä oikein nyppii, mutta tuntemattomien miesten viikset ei kertakaikkiaan meille ämmille kuulu! Piste.
 
Saraldo
En ymmärrä, mitä vittua pitää motkottaa miesten viiksistä. Miesten oma asia. Voi neuvotella vaimon kanssa jos tätä oikein nyppii, mutta tuntemattomien miesten viikset ei kertakaikkiaan meille ämmille kuulu! Piste.
Niin, kuinka moni nainen kysyy miehen mielipidettä tai lupaa, jos leikkaa hiuksensa lyhyiksi tai värjää vaikka mustaksi? Voihan sekin olla miehen mielestä ihan hirveän näköistä, silti ne rakastaa meitä yhtä lailla :).
 
  • Tykkää
Reactions: Sadana
[QUOTE="vieras";27587137]Unohdat tyystin sen mistä niiden on tarkoitus muistuttaa. Eturauhassyöpä on sama kuin naisilla rintasyöpä. Ei niillä kerätä mitään seksikkyyspisteitä, vaan tarkoitus on muistuttaa hyvästä asiasta. Sinne tarvitaan rahaa. Oletko jo lahjoittanut?[/QUOTE]

Näin on. Miksi naisilla on oikeus omiin tempauksiinsa, mutta miesten pitäisi ajatella naisten mieltymyksiä? Jo on jumalauta itserakasta, narsistista sakkia tälläkin palstalla! Hyvän asian puolesta, menkää ja lahjoittakaa! Tykkäsitte niistä viiksistä tai ette.
 
  • Tykkää
Reactions: Sadana
Alkuperäinen kirjoittaja yök yök;27587153:
Ainoo hyvä puoli on juurikin se et tuetaan hyvää asiaa ja huomioidaan myös miehet ja niiden terveys. Mut olis vaikka parrankasvatus...
Parran siistinä pitäminen kuukauden ajan olisi suurimmalle osalle (normaalisti parrattomana oleville) miehistä liian rankkaa. Viiksien siistiminen on vielä kohtalainen homma heille.
 
häpyhäpy
Eikö me naisetkin repäistä ja perusteta liike! Ei sheivata kuukauteen. Vois olla vaikka Häpy month... Tuetaan kohdunkaulan syövän tutkimusta.
Häpy month :D Apua! (joo, meille on ilmestynyt viikset myös ja mies ilmeisesti tykästyi niihin ja ei varmaan raaskikaan ajaa niitä pois.. pah, pitäkööt mutta vaatii totuttelua kyllä nähdä sen kampaamassa naamaansa aamuisin)
 
  • Tykkää
Reactions: Sadana
Alkuperäinen kirjoittaja häpyhäpy;27587904:
Häpy month :D Apua! (joo, meille on ilmestynyt viikset myös ja mies ilmeisesti tykästyi niihin ja ei varmaan raaskikaan ajaa niitä pois.. pah, pitäkööt mutta vaatii totuttelua kyllä nähdä sen kampaamassa naamaansa aamuisin)
Mietin tota ihan samaa muutama pvä sitten, kun näin järkyttävän viiksikuvan kaverista.
Meinasin pistää pärstäkirjaan ehdotuksen, että kaikki akat mukaan kasvattaan kaikkia karvojaan joulukuun ajaks, jonkun hyväntekeväisyys kohteen hyväks. Nimeks aattelin HECEMBER eli hairy december :)
 
huumoria
[QUOTE="Vieras";27587164]Eikö niitten oo tarkoituskin olla vähän hölmön näköset et "erottuu massasta" hyvän asian puolesta...?[/QUOTE]

Nimenomaan näin!

Mä oon saanu monet hyvät naurut fasessa, kun miespuoliset kaverit on laittanu kuvia niistä aivan järkyistä viiksistään! Parasta huumoria! Mun mieski kasvattais, jos sillä kasvais viikset :D
 

Yhteistyössä