Eikö muka saa ajaa rekkaa jos on diabetes?

  • Viestiketjun aloittaja vie ras
  • Ensimmäinen viesti
"viera"
Kirjoittakaapas googleen metformiini hypoglykemia, aivan paskaa puhuu tämä yksi. Ei se voi mitään hypoa aiheuttaa, tämä vieras syö varmaan jotain toista lääkettä mikä sen tekee, merforem ei aiheuta liian matalia sokereita.

Ihan vain laitoin tämän siksi jos joku asiaa googlettelee ja päätyy tähän ketjuun
Voi hyvänen aika :D Mulla on ollut kakkostyypin diabetes aika monta vuotta. Ja käytössä juurikin metforem. Minä en sanonut, että _lääke_ aiheuttaa liian matalia verensokereita. Sinä(?) sanoit, että jos on käytössä metforem niin verensokerit ei voi laskea liian alas ja takuulla voi.
 
ilmeisesti.
[QUOTE="viera";29791393]Voi hyvänen aika :D Mulla on ollut kakkostyypin diabetes aika monta vuotta. Ja käytössä juurikin metforem. Minä en sanonut, että _lääke_ aiheuttaa liian matalia verensokereita. Sinä(?) sanoit, että jos on käytössä metforem niin verensokerit ei voi laskea liian alas ja takuulla voi.[/QUOTE]

Onks näin tyhmiä ihmisiä olemassa :O
 
vierass
[QUOTE="Höttiäinen";29791124]Ai,kyllä mä vaan sain.lääkäri kyseli tarkkaan ja monta kertaa että enhän ole joutunut matalien takia sairaalaan,kuinka usein sokerit laskee matalalle yms.mittaan arvot aina ennen kuin lähden ajamaan[/QUOTE]
tuskin olet meidän naapurin lapsi ;)
 
"yks vaan"
[QUOTE="viera";29791496]Jännä, kun samaa mietin sinusta :) Väitän, että monen vuoden kokemus + keskustelut useiden lääkäreiden ja diabeteshoitajien kanssa on pikkasen pätevämpi fakta kuin se, että joku lukee googlesta jotain ilman kokemusta ja inttää vastaan.[/QUOTE]

Jos et huomannut, niin tässsä keskusteltiin siitä, että voiko kakkostyypin diabeetikon lääkkeenä yleisesti käytetty metformiini laskea verensokerin liian alas, jolloin olisi vaarallista ajaa sitä hemmetin rekkaa :headwall:
kakkostyypin diabeetikolla se verensokeri kun ei yleensä laske liian alas jos ei ole insuliinia käytössä tai lääkettä jossa se lasku on mahdollista. Edelleenkään metforem ei laske sokereita liikaa

Laskeehan se alas jos viinaa vetää tai urheilee aivan hulluna tai on vaikka joku toinenkin lääkitys siihen diabetekseen.
 
"viera"
[QUOTE="yks vaan";29791502]Jos et huomannut, niin tässsä keskusteltiin siitä, että voiko kakkostyypin diabeetikon lääkkeenä yleisesti käytetty metformiini laskea verensokerin liian alas, jolloin olisi vaarallista ajaa sitä hemmetin rekkaa :headwall:
kakkostyypin diabeetikolla se verensokeri kun ei yleensä laske liian alas jos ei ole insuliinia käytössä tai lääkettä jossa se lasku on mahdollista. Edelleenkään metforem ei laske sokereita liikaa

Laskeehan se alas jos viinaa vetää tai urheilee aivan hulluna tai on vaikka joku toinenkin lääkitys siihen diabetekseen.[/QUOTE]

Minä keskustelin kyllä juurikin tuosta, kun sinä(?) väitit, ettei sokerit VOI laskea liikaa, jos on metforem käytössä. En ole rekkakuski joten heidän säädöksistään en tiedä. Ja edelleen, verensokeri voi laskea liikaa vaikka on metforem eikä urheile hulluna tai juo viinaa. Ja tämä on fakta ja ihan monelta taholta tarkistettu, että näin voi käydä, vaikka valtaosalle ei kävisikään. Sen lääkkeen syytä verensokerin lasku ei tietenkään ole.
 

Yhteistyössä