Eikö noilla Jehovantodistajilla ole mitään käytöstapoja

  • Viestiketjun aloittaja tukka pois ja turpiin
  • Ensimmäinen viesti
tukka pois ja turpiin
Lapsi (10v) avaa oven
(meillä saa lapset avata oven kun useimmiten sieltä tulee niiden kavereita)
ja alkaa jehovantodistaja käännyttämään lastani, onneksi oli tuossa keittiössä ja kuulin keskustelun että nyt ei taida ihan olla lapsen kaveri ovella,
jolloin hyökkäsin itse ovelle ja pöllytin helvettiin moisen saastuttajan oveltamme koetti vielä niitä mainoksiaan tyrkyttää.
 
Ensinnäkin Jehovat eivät halua sinulle, eikä perheellesi mitään pahaa. He aidosti uskovat tekevänsä hyvää levittämällä uskoaan.

Eipä sinullakaan mitään käytöstapoja näytä olevan. Olisit voinut sanoa "Kiitos ei, olkaa hyvä ja poistukaa" Aivan varmasti olisi lähtenyt ilman mitään pöllyyttämisiäkin.
 
"..."
Ihan oikein teit aloittaja. Kenelläkään ei ole oikeutta tulla tuputtamaan uskontoaan lapselle. Jos siellä oven takana olis ollut pari muslimia, niin johan olis vastaajillakin eri ääni kellossa.

Jos ei halua että ne tulee uudelleen, niin järkevin tapa on olla epäystävällinen. Jehovillahan on kattava lista osotteista joihin kannattaa tai ei kannata mennä uudelleen. Mä en ainakaan halua vapaa-ajallani ventovieraita kotiini.
 
"vieras"
Onkohan Jehovantodistajat se luvattu vihaamisen kohde. "Kaikki niitä inhoaa, niin kuin puhelinmyyjiäkin, niitä saa vihata ja haukkua" ?

Ei varmaan tarvi itse alentua nololle tasolle käytöksessään?

Tulipa kerran tänne metsänkin keskelle todistajat eksymään. Raukat osuivat pahimman mahdollisen kaatosateen aikaan oven taakse. Avomies sattui avaamaan ovea ja hieman tiukalla äänellä kertoi, että kiitos ei kiinnosta. Vähän harmitti, mutta eipä siinä paljoa sävyeroa olisi ollut varaa tehdäkään. En minäkään niitä juttelemaan halunnut (olen epäsosiaalinen), mutta sääliksi kävi, ja ihan asiallisesti käyttäytyivät pakeista huolimata.
 

Yhteistyössä