Eikö palkkaa maksetakaan puolen yön jälkeen?!

  • Viestiketjun aloittaja suuttunut
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Alkuperäinen kirjoittaja erittäin kyrpiintynyt;23904321:
nii tossa joku huuteli että kuka sillä palkalla jotain tekee yöllä?!? no katos, jos vaikka onki yötöissä ja pääsis tankkaa autoa ku on työmatkaa 105km. tässä odottelen kovasti että palkka tulis, sillä tunnin päästä lähen ajamaan kotia kohti... ehkä.. vittu ja mulla on osuuspankki! erittäin ärsyttävää, kun saa nyt arpoa että mitä helvettiä täs nyt sit tehää.
Etkö omista luottokorttia? Toisekseen ei koskaan kannata jättää noin tiukille, koska aina voi sattua ja tapahtua niin että se raha ei olekaan juuri oikeana päivänä tilillä tai että se tuleekin tänään vasta puolen päivän maissa, etenkin nykyään, kun pankeilla noita ongelmia on ollut.
 
LADA1200
[QUOTE="shihtzu";23904375]Etkö omista luottokorttia? Toisekseen ei koskaan kannata jättää noin tiukille, koska aina voi sattua ja tapahtua niin että se raha ei olekaan juuri oikeana päivänä tilillä tai että se tuleekin tänään vasta puolen päivän maissa, etenkin nykyään, kun pankeilla noita ongelmia on ollut.[/QUOTE]

Ainoastaan täys torvi jättää taloutensa noin huonolle mallille. Itsekin pienipalkkaisena (PÄÄKAUPUNKISEUDULLA) pystyisin autoni tankkaamaan oli tilanne mikä tahansa, ole nirso ja vaadi uutta autoa, kuten useat täällä. Avainsana on KOKOPÄIVÄTYÖ, varastossa, teollisuudella (kappaleenvaihtajille), ja kokopäivämyyjille riittää työmaata.

On nirsoutta kieltäytyä työstä, mutta on arvokkuutta kieltäytyä orjatyöstä.
 
mohaa
Minkähän takia täälä on aina kommentoimassa sellaset ihmiset, jotka aiheeseen vedoten rupeavat pätemään!?! Tääki 1 sankari, joka painottaa säästeliäisyyteen etc.. Ensimmäisenä tuli mieleen, että miten ihmeessä olet edes löytänyt itsesi tänne sivuille?? :D 100-varmasti juuri saman ongelman vuoksi.. Ylipään kuuluuko näiden lapsellisten ihmisten pätemisiin nimenomaan tulla tänne kirvoittamaan toisten mieltä, kuin vilpittömästi auttaa.. Esim. sanomalla "säästä rahaa, ettei kukaan yöllä sitä rahaa tarvi"! Vittu!! Sait varmaan orgasmin "äiti 40++".. Hanki oikea elämä ja mene sellaisille foorumeille, jossa itse koet tarvitsevasi apua, kuin sitä päätäs aukomaan ja viisastelemaan muille!! Vähä täälä on ärsyttäviä puuneniä.. ARG!!!
Mä olen 32-vuotias itsenäisesti toimeentuleva kaveri, joka omaa julkisen sektorin alalta työn.. Tänäpä kaveri pyysi äkisti juhlistamaan.. Joten ihan järkeenkäypää esim. itselle on se, että tiedän puolenyön jälkeen itselläni olevan enemmän kuin hyvin sitä rahnua juoda kurkusta alas!!! Mutta tämähän on turhaa soipertelua yh-äidille.. Voin vain kuvitella alkeellisen vastauksesi! ;) Olen varmaan ihan rappiotyyppi, vailla mitään järjen hiventä! Eiköhän se ole pääasia, että täälä vastaillaan niille ihmisille, jotka apua ongelmiin tarvitseee.. Yh--->vaihda nyt hitto vie foorumia.. tai mee vahtimaan vaikka lapsiesi unta! Onneksi täälä oli asiallistakin tekstiä.. Kiitos teille. Annatte sen oikean tarkoituksen tälle paikalle!
 

Yhteistyössä