Eiks tää oo periaatteessa naurettavaa... (linja-auto + kantoliina)

jääenkeli
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
http://www.kuopionliikenne.fi/liput-ja-hinnat


Eikös tämä tarkoita, että pääset halvemmalla (2,5e), kun se lapsi on kantoliinassa :whistle:
Mulla on lyhyt sytytys. Aivan, noinhan se menee. Eli siellä aikuinen pääsee hieman halvemmalla jos lapsi on rattaissa tai kantoliinassa. Eihän tossa silloin ole mitään naurettavaa.
 
ihan vaan ohimennen
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mä katon näitä ohjeita Kuopion liikenteen, kuopion paikallisliikenteen oppaasta suoraan. Mutta yritän kattoa, onko netissä samat. Varmaan on.

Joo, rattaista menee erikseen maksu. Samoin olikohan se nyt yli 20kg painavista tavaroista tai jotain.
Aikoinaan matkustin koiran kanssa (15 kg) Kuopion paikallisliikenteessä ja ikinä eivät ottaneet ylimääräistä maksua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan ohimennen:
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mä katon näitä ohjeita Kuopion liikenteen, kuopion paikallisliikenteen oppaasta suoraan. Mutta yritän kattoa, onko netissä samat. Varmaan on.

Joo, rattaista menee erikseen maksu. Samoin olikohan se nyt yli 20kg painavista tavaroista tai jotain.
Aikoinaan matkustin koiran kanssa (15 kg) Kuopion paikallisliikenteessä ja ikinä eivät ottaneet ylimääräistä maksua.
Tuossa tais lukea jotain, että ei mee maksua, jos eläin on sylissä. Tosin, ehkä tuon kokonen koira menee sen verran jalkatilassa, että ei oo maksua mennyt.
 
Älä protestoi liikennöitsijää, vaan kaupunkia! Muualla kaupunki tukee liikennöitsijää, Kuopiossa ei.[/quote]



Näinhän se on. Ennen pääsi Oulunsaloonkin, mutta seki loppu sillon aikanaan. Ei oo tainnu sen jälkeen päästä sinne ilmasella?
 

Yhteistyössä