eiks tääl ole porukka muistanu käydä paskalla vai mikä kiristää?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
otetaan esimerkiks toi alotus, jossa crocksit on yök... ni so what...
jokainen saa laittaa mielipiteensä eikä kenenkään tarvi siitä ruveta vetelee herneit nenuun...onneks suomen laki ei pakota sua käyttämään jne... heti ruvetaan hyppii ap:n silmille. ja tää alotus oli vaan esim. on monta muutakin alotusta, jossa samat reaktiot.

käykää paskalla rakkat ystävät ja vedelkää ne herneet nokistanne :eek:
 
Minulla on suoli toiminut niin hyvin, etten jaksa ärsyyntyä oikein mistään täällä puhutuista asioista. Oletko varma, että juuri suolentoiminta on se avaintekijä näissä ärsyyntymisasioissa =) ?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minulla on suoli toiminut niin hyvin, etten jaksa ärsyyntyä oikein mistään täällä puhutuista asioista. Oletko varma, että juuri suolentoiminta on se avaintekijä näissä ärsyyntymisasioissa =) ?
sitähän juuri kyselin mistä ja miks kiristää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minulla on suoli toiminut niin hyvin, etten jaksa ärsyyntyä oikein mistään täällä puhutuista asioista. Oletko varma, että juuri suolentoiminta on se avaintekijä näissä ärsyyntymisasioissa =) ?
sitähän juuri kyselin mistä ja miks kiristää...
Niin, minä en osaa valitettavasti kysymykseesi vastata. Mutta puolustaudun toteamalla, että täällä on tapana osallistua kyselyketjuihin vastaamalla sellaista, mikä ei itse asiaan liity mitenkään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minulla on suoli toiminut niin hyvin, etten jaksa ärsyyntyä oikein mistään täällä puhutuista asioista. Oletko varma, että juuri suolentoiminta on se avaintekijä näissä ärsyyntymisasioissa =) ?
sitähän juuri kyselin mistä ja miks kiristää...
Niin, minä en osaa valitettavasti kysymykseesi vastata. Mutta puolustaudun toteamalla, että täällä on tapana osallistua kyselyketjuihin vastaamalla sellaista, mikä ei itse asiaan liity mitenkään.
olen joo lueskellessani huomannut moisen ;)
 

Yhteistyössä