Eilen illalla mietin, etä missä ovat seuraavat palstalaiset..fjonga, bad virgin, emilyn..

"Vieras"
Jospa Emilynillä on niin kiire kolmen lapsen eri isien huoltajuusjärjestelyissä että ei ehdi enää ...? Tai sitten katsoi että paljasti jo liikaa omalla ja oli tarpeeksi fiksu harmautuaksee.
 
"Vieras"
Jaa.. no se "Emilyn" kyllä palaa takuulla palstalle viisastelemaan, kunhan ensin nyt löytää neljännen isäehdokkaan jolle tehdä se rakkauslapsi ja heittää mäkeen miehen sitten. :D
Ehkä koht jo maine kiirii, niin vähän varovaisemmiks on miehet tullu? On niissä kolmessakin eri isille jo tekemistä.. joksikin aikaa varmasti.
Innolla odotan niitä ihania parisuhde-neuvoja ja pätemisiä.. miten ilman niitä suuria viisauksia on tässä tullutkaan pärjättyä. Nyt on hiljaista, kun ei ehkä ole kauhean uskottavia jutut tällä hetkellä.
 
Hei uteliaat :D

Ikävä tuottaa taas pettymys, en ole tähänkään mennessä tehnyt yhtään rakkauslasta, joten sellaista tuskin tulee ikinä syntymään. Lapsiani siis rakastan, mutta yhdellekään miehelle ei ole tarvetta varta vasten lisääntyä. Kolme lasta on nykyisillä tuloilla ihan sopiva määrä, enkä toisaalta koe tarvetta jatkuvaan vaipparalliin. Nuorimman kohdallakin se on kohta ohitse :)

Ikävä tuottaa toinenkin pettymys, sillä edelleenkin löytyisi pariutumishaluisiakin miehiä. Ystäviä minulla voi olla niin miehissä kuin naisissa, eikä minulla olisi tarpeeksi aikaakin tiiviille ihmissuhteelle. Todella vaikea kuvitella, että joku ukko pyörisi nurkissamme. Ja joo, parisuhdeasioista olen edelleenkin samaa mieltä, joten senkin vuoksi rima on korkealla etten ota ketään sellaista tulevaisuudessakaan (aikaisintaan 10-15v. kuluttua) vierelleni, joka ei ole sen arvoinen.

En koe edelleenkään tarvetta parisuhteelle, olen siis neljättä vuotta sinkkuna. Minulla ja lapsillani on oikein hyvä olla keskenämme. Olen tosiaan aika hyvä heittämään miehiä mäkeen, joten parempi olla niitä tähän nyt ottamatta ;)

Joskus vilkaisen palstaa, mutta täällä pyörii vuodesta toiseen samat asiat jotka on itse käynyt jo aikoinaan läpi, niin tällä ei hirveästi ole minulle enää annettavaa että jaksaisin täällä edes harmaana juurikaan kirjoitella.
 

Yhteistyössä