Eilinen Satuhäät

wii
tuntui joteski oudolta etä toiset maksaa kaikki ja järkkää muutenkin kaikki! sit ite vaan ilmestyy paikalle!! en ite kyl kehtais toimia ihan niin!! ja muutenkis se pari oli vähän sen näköisiä siinä välillä että kuinka kauaa täällä vielä pitää istua...
 
Äiti oli valinnut tyttöselle hääpuvun, sisko teki koristeet ja taisi muutenkin järkätä ihan kaiken. Kyllä mua ainakin itseäni kiinnostaisi vähän tietää mitä ohjelmaa häissä on ym.
Mut mä nyt olenkin tällainen katkera vanhapiika :D
 
vieras
Olikohan pari saanut edes itse päättää koko ohjelmaan osallistumisesta?Vai oliko äiti saanut päättää siitäkin...Jotenkin vaivautuneen oloinen oli se morsian koko ajan, vai kuvittelenko vaan?
 
Mä en järkännyt omiin häihini muuta kuin oman ja lasteni puvut. Sen verran kyllä sanoin, että ei sitten mitään tilpehööriä hääpaikkaan ja ruokaehdotuksille sanoin, että juu hyvältä kuulostaa. Hääpaikan ja bändin hommasi vanhempani, miteheni teki mm kutsukortit ja kaaso sekä bestman keksivät ohjelmaa. Hääpaikan kukat ja hääauto (ei sentään omaksi) saatiin vierailta lahjaksi. Juu ja jopa häätanssin valitsi äitini :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Ainoo mikä otti korvaan oli sormus-ostoksilla "Mistähän mein äiti tykkäis?" Siis mitä????? :eek:


Juu kyllä mullakin jotkut asiat meni vähän yli, vaikka tosiaan itsekään en kauheasti häihini puuttunut.
Tuo morsian on kommentoinut tuota asiaa irc:ssä päiväkirjassaan, kirjoitti et se oli sellainen vitsi kuulemma! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Ainoo mikä otti korvaan oli sormus-ostoksilla "Mistähän mein äiti tykkäis?" Siis mitä????? :eek:


Juu kyllä mullakin jotkut asiat meni vähän yli, vaikka tosiaan itsekään en kauheasti häihini puuttunut.
Tuo morsian on kommentoinut tuota asiaa irc:ssä päiväkirjassaan, kirjoitti et se oli sellainen vitsi kuulemma! :whistle:

Niin mä vähän arvelinkin. Ja mun mielestä parempi niin, että antaa muiden vapaasti hoitaa hääjärjestelyt, kuin että hääpari (yleensä morsian) suunnittelee kaikki ja jakelee vain komentoja, kuka tekee mitäkin. Mitään yllättävää ohjelmaa ei osa hääpareista kestä lainkaan, kun taas mielestäni, on kiva nimenomaan häissä katsella sellaisia ohjelmanumeroita, jotka tulevat hääparille yllätyksenä.

Ainut mikä mua ärsytti eilisessä ohjelmassa, oli se rahamäärä minkä mosriammensisko lähinnä käytti kaikkeen tilpehööriin. Mielestäni hääpaikasta tuli oikein tyylikäs, mutta itse arvosten enemän kuitenkin uusiokäyttöä ja pienellä summalla kaunista.

 
vieras
Hääpari näytti vähän siltä että hät on tehty vieraille eikä heillä kiinnosta ollenkaan.Olisivat varmaan menneet mieluummin maistraatissa vihille kaksistaan, mutta piti pitää muille juhlat, tältä se siis vaikutti.
 
Mä en halua että joku muu tekis, mutta joku muu sais kyllä maksaa. :saint:
Tosin ollaan ylpeitä, että kaikki ollaan kaksistaa miehen kanssa tehty ja maksetaankin kaksistaan. :heart: Apua ei pyydetä mutta otetaan vastaa jos joku tarjoaa.
 
hepuli
kyseinen hääpari on mun appiukon veljen vaimon siskon lapsi et sillee =) no itse asiassa olin ihan järkyttyny ku tota ohjelmaa katoin eihän siinä edes näytetty sitä morsiamen äitiä,isää..ketää paitsi ne 2 siskoa!
 

Yhteistyössä