Eilisestä Satuhäät-ohjelmasta

sama tuli mieleen, että morsian oli varmasti tienny jo vuosia, millaset häät haluu. Mies vaan piti saada, kun ite ei voi mennä itekseen naimisiin. En kyl seurannu alusta asti. Kohtuutonta on kyllä lapsilta enää vaatia mitään keskittymistä, jos niitä pitää piparin voimalla bussissa monta tuntia. kauniissa Suomessa on kyllä musta ihania kirkkoja ja viettopaikkoja, joiden välimatkaksi ei tule tuntien ajomatkaa...huoh näitä häähulluja ja hirviömorsioita... :|
 
Oli kyllä aikamoinen morsian! Jos ei saanut tahtoaan läpi jalkaa polkemalla niin sitten mököttämällä tai maanittelemalla "Mä haluun suorat lasit, jos sä otat ton vinon lasin nii sit ne ei näytä hyvältä jne..." Lapsellista käytöstä ja ukko parka oli ihan tossukka, sama se kuka sitä jalkaa kerkee ekana polkasta siinä kakun leikkuussa ku eiköhän se ollu jo ihan selvä että ukolla ei oo sanavaltaa tuossa huushollissa :LOL: :headwall:
 
JoannaH
Ja sitte kun se mies oli hävöksissä niin se morsian tuumasi että "onkohan se ryöstetty? Hei mutkin pitää ryöstää!" :D Vähä oli semmonen minä-tyyppi. Shamppanjapullokin piti avata tietyssä kohtaa matkaa. Tai olis pitäny mutta heille sattui se nimihässäkkä yhtaikaa niin vahingossa ajoivat jo sen paikan ohi. :D
 
JoannaH
Niin ja pikkusen muuten maksanu se 300km limusiinilla... :/ mut ei heillä vissiin rahanpuute ollu. Oli vähä turhan ökyhäät. Ite en kyllä olis viihtyny ees tuommosissa.
 
hmmmm
OLi kyllä melkoinen dominamorsian. Puitteet, kartano ja hääpuku, olivat hienot, mutta siihen se sitten jäikin. Miksi ihmeessä kaikki se lapsellinen tinttailu ja jalan polkeminen?! Kaikkein naurettavin oli uhmakohtaus kirkossa. MINÄHALUUNMINÄMINÄ!
 
Mulle jäi jo viimevuodesta parhaiten mieleen se autokohtaus jossa sulhasella on läppäri ja "onnellinen" morsian keksii valittaa siitäkin että shamppanja olisi pitänyt avata Kaivarin kohdalla! :headwall:

Mä en kyllä valitettavasti nähnyt rakkautta tämän pariskunnan välillä. Mies oli edes vähän onnellinen, tod. näk. sen takia että sai jonkun joka sitä reppanaa holhoaa ja päättää kaikesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
OLi kyllä melkoinen dominamorsian. Puitteet, kartano ja hääpuku, olivat hienot, mutta siihen se sitten jäikin. Miksi ihmeessä kaikki se lapsellinen tinttailu ja jalan polkeminen?! Kaikkein naurettavin oli uhmakohtaus kirkossa. MINÄHALUUNMINÄMINÄ!
Suotakoon se morsiamelle, että päivästä tulee juuri sellainen kuin hän haluaa.. :whistle:
 
hmmmm
Oli ehkä vähän häijyä ohjelmantekijöiltä ottaa ne kohtaukset mukaan ohjelmaan niinkin pitkinä. Ehjkä siinä sitten haluttiinkin tehdä morsiamesta tommonen terroristi. Luulen, että toisenlaisilla painotuksilla siitä olis voinut saada herttaisemman kuvan. Nyt tuli mieleen Tuhkimo-sadun Tuhkimon ilkeät sisarpuolet, joille prinssin lasikenkä ei oikein sopinut...:(
 
Mua vähän myös häiritsi se, että noista häistä tahallaan annettiin tuommoinen tietty kuva... Esim. se miesjuontaja korosti koko ajan, että "taas tuli ongelmia", " mutta vieläkään Miila ei voinut rauhassa juhlia", jne. ja muutenkin hääparin stressiä ja kiirettä nostettiin liikaa esille.
 
nessuliini
morsiolla ei kyllä ollu kaikki kotona... kauhee kikatus tanssiopetuksessa, ulffi jo käski rauhottua (ei taida olla ihan halvimmasta päästä noikaan tanssitunnit). sitten juuri tuo jalan polkeminen kirkossa, ei mennyt morsmaikulle jakeluun että sinne kirkkoon tullaan takasi ja uudestaan ulos kun vieraat on pihalla..ei hyvää päivää! ja se huntu episodi huh huh, kun ei osannut päättää kumman hunnun laittaa niin meinas että ostaa molemmat ja vaihtaa sitten illan aikana, ja niinhän se vaihtokin huomasko kukaan? mie huomasin! aika naurettavaa! no sitte alttarilla kun sanoivat toisilleen vihkivalan, morsian ei voinu kahtoo sulhasta silmiin kertaakaan, silmät pyöri ympyrää.. meinas olla tärkeempää kattoo kameraan kuin sulhaseen! kyllä muissa jaksoissa ne on katsonu toisiaan ei muualle! sitten se autoon meno "eikö kukaan tuu mua auttaan, apuaa,mä en pääse autoon!" ei se voinu olla noin vaikeeta!!! sitte läppärit ja kaivarissa piti poksauttaa shampanja.... perillä kiukutteli toisten kakaroista ja rupes komentaan! sitten kakkulapio ja sulhanen hukassa! ei tainnu kukaan haluta morsianta ryöstää! heh! no ihan kuinka vaan! en ois kyllä 300km lähteny vieraita kuskaan linja autossa! varsinkaan lapsia! mahto maksaa limusiini ja bensat! ja bussin vuokrakin! ja se sormus! ei helevata jos ostettu jo aikoja sitten ja välillä katseltu ja nyt jo kyllästyny siihen, että pitää ostaa uus, ja ihan tavallinen rivitimantti sitten! voi voi! sormus oli kyllä aika halpa..oikein hävettää kun menivät sen sanoon 759e verrattuna häiden muihin menoihin!
 

Yhteistyössä