Eipä sitä kummoisia leluja lapset leikkeihinsä tarvii :)

Meillä ois lasten potkuautoa ja heppaa, mutta ei tuolla noi tytöt on tyhjentänyt kengät kenkähyllystä ja ratsastaa sen päällä.. Koppotikoo..! :D

ja arvatkaa vaan kuka ne kengät sieltä kohta kerää.. :wave:
mut enpä viitsi lasten iloja kieltääkkään =)
 
:D

Niinpä! Turhaa ostella kaikenmaailman hilavitkutinleluja, kun esim. keittiön välineet kelpaa mainiosti tuntikausiksi leikkeihin. :kieh:
 
Soiku
Lapset on kekseliäitä :)

Meiänkin lapsille joulupukki on tuonut vaikka mitä petshoptaloa ja muuta sälää. Mut tyttö mieluummin ottaa paperia, pahvia ja teippiä ja tekee talon itse. Tai kankaasta ja teipistä barbeille vaatteet :)
 
mä joskus ihan ihmeissäni, missä mun kaikki pullasudit on. ostin välillä uusia ja yhtäkkiä totesin että olen melko pienen ajan sisällä ostanu kolme pullasutia ja varmaan toiset saman verran olis entuudestaan -vähän erilaisia. sitte suursiivon yhteydes ne löyty tytön lelulaatikosta. kyselin syytä niin mimmi totes vaa että "eksä äiti tiä että ne on erirotuisia hevosia" :D
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja DiivaNeito:
mä joskus ihan ihmeissäni, missä mun kaikki pullasudit on. ostin välillä uusia ja yhtäkkiä totesin että olen melko pienen ajan sisällä ostanu kolme pullasutia ja varmaan toiset saman verran olis entuudestaan -vähän erilaisia. sitte suursiivon yhteydes ne löyty tytön lelulaatikosta. kyselin syytä niin mimmi totes vaa että "eksä äiti tiä että ne on erirotuisia hevosia" :D
Ihana :D

Meillä kans on pullasudit, kaulimet ja nuolijat aina tuolla leikkikeittiössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raidallinen tiikeri:
Meilläkin ois vaikka mitä härpäkettä,mitä pukki toi. Kaikkein mieluisin leikki on leikkiä niillä vauvan harsoilla/puklu räteillä :D niitä laitetaan päähän ym..
Meilläkin on lapset sen ikäisiä, että pukemisleikit on tosi Jees, varsinkin isompi pukee pienintä jatkuvasti :D

Lipaston laatikko missä on hatut ja tumput, on myös kovassa käytössä, kun eri hattuja sovitellaan päähän ja peilaillaan =)

eilen katseli tyttö huippumalli haussa uusintaa sattumalta kun tuli töllöstä, niin haki mun korkkarit jalkaan ja tallusteli niitten kanssa ympäri olkkaria.. ikää siis 1v10kk.. pientä diivan vikaa kenties? :D
 
shihtzu
Ei meillä olla kiinnostuttu juurikaan noista keittiövälineistä. Jossain vaiheessa tyhjensi muovikippolaatikkoa, mutta ei enää sitäkään. Pojalle tärkeimpiä on nimenomaan potkutteluautot ja autot yleensä sekä pehmolelut, kaikilla pitää nykyisin ratsastaa, vaikka kuinka pienellä autolla.
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Ei meillä olla kiinnostuttu juurikaan noista keittiövälineistä. Jossain vaiheessa tyhjensi muovikippolaatikkoa, mutta ei enää sitäkään. Pojalle tärkeimpiä on nimenomaan potkutteluautot ja autot yleensä sekä pehmolelut, kaikilla pitää nykyisin ratsastaa, vaikka kuinka pienellä autolla.
Ei meilläkään poikaa kiinnosta keittiövälineet mutta sama autojen kanssa, huvittavan näköistä kun iskee pyllynsä pikkuauton päälle. :D
Kaikki missä on pyörät, pitää saada pyörimään.

Mutta tuolla tuo pian 2-vuotias nyt nukkuu isosiskonsa sängyssä prinsessa petivaatteissa. :D
 

Yhteistyössä