Eka syntyi etuajassa, mites toinen?

Moiks kaikki!
Haluaisin sellasta kysellä jotka on jo toisen tai useamman synnyttäneet, että onko synnytykset tapahtuneet suurinpiirtein samoilla raskausviikoilla?
Ite synnytin ekan tyttären rv 38+2 ja nyt ois toinen lapsonen tulossa. Tänään ois justiin 38+2 ja kovin kärsimättömänä ootellaan jo syntyväks :headwall:
Eli oottelenko turhaan ett syntyis ees hiukka etuajassa kuten esikoinenkin? Mitään sen kummempaa ei ollu esikoisen aikaan ett ois syntynyt sen takia aiemmin, verenpainetta kuten nytkin ja turvotusta vaan hiukka enempi ku nyt..
Kiitos kaikille jotka jaksaa vastata!! :)
Ja tsemppiä loppumetreille ja synnytykseen!!
 
Itse en kuulu "vielä" tähän kastiin, mutta mitä olen sivusta seurannut ja kuullut, niin lapset syntyy ihan miten vain. Ymmärtääkseni ei ole semmoista "sääntöä" että jos eka tullut etuajassa niin sitten seuraavakin?

Koeta kestää, tulee se sieltä :)

:wave:
 
eka syntyi rv.35 ja nyt tän toisen kanssa ollaan jo menossa rv.36+4 eli ei täällä ainakaan pidä tuo paikkaansa vaikka itsekin sitä olen kovasti jännittänyt.nyt jo jännitykset menossa ohitse koska vauva jo hyvän kokoinen syntymään eikä kohta enää katsota ennen aikaiseksi.
 
Kiitti vastauksista!!
Taidampa tyytyä minäkin kohtalooni ja yrittää tyynesti ootella :headwall:
Tuskin se tonne mahaan asumaankaan jää B)
Mut tsemppiä kaikille vaan, pakkohan se on ootella.
Pelottaa vaan ku eka oli niin pieni ja "helppo" synnyttää niin jos tää toka kasvaa sit jättiläiseksi.... :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 14:06 Ellukka kirjoitti:
Kiitti vastauksista!!
Taidampa tyytyä minäkin kohtalooni ja yrittää tyynesti ootella :headwall:
Tuskin se tonne mahaan asumaankaan jää B)
Mut tsemppiä kaikille vaan, pakkohan se on ootella.
Pelottaa vaan ku eka oli niin pieni ja "helppo" synnyttää niin jos tää toka kasvaa sit jättiläiseksi.... :\|

=) sama pelko täälläkin! kyllä olisin tosiaan jo valmis synnyttämään kun pelottaa että jos tuleekin iso mötikkä! kyllähän monet sanoo ettei ole kamalasti vaikutusta minkä kokoinen on mutta sitä on hieman vaikea uskoa.yritän kuitenkin lohduttautua ajatuksella että olen kerran jo synnyttänyt että eiköhän ne paikat anna jo paremmin periksi.. =)
 

Yhteistyössä