Eka työssäoppiminen suoritettu

Vähän on sellainen tyhjä olo. Näytöt onnistuivat niin kuin piti ja hyvän numeronkin sain. Olen oikein tyytyväinen suoritukseen. Ihanaa oli myös se, että minut haluttiin osaksi tiimiä ja siis jatkan töitä tuossa paikassa opintojen ajan. Ihanaa kun saan jäädä noiden nuorien kanssa tuonne :heart: Olen todella tyytyväinen suoritukseeni. Hyvä minä, jee :D
 
Siis kuulostaa siltä, että toi on niin oikeeta hommaa sulle! Ihan parasta, että ihminen pääsee tekemään sitä, mistä nauttii. Mun äitini valmistui tammikuussa puutarhuriksi ihan kiitettävällä iällä, olen niin ylpeä. Itse hain tällä viikolla kouluun ja voi kunpa ensi syksynä olisin pitkästä aikaa opiskelija :)

Ja onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Tää on ollut niin ihanaa aikaa olla tuolla nuorten kanssa. Niin paljon ollaan puuhattu ja touhuttu ja nuo nuoret on ihan huippuja vaikka välillä ollaankin napit vastakkain. Kyllä tää anto lisää fiilistä jatkaa eteen päin :D Kiitos.
 
"surumieli"
En osaa iloita tuntemattoman jutuista, varsinkin kun itse ei voi vain mennä opiskelemaan vaan pakko ajatella perhettä ja ottaa sellainen työ vastaan jota tarjotaan.
 
[QUOTE="surumieli";29625462]Sen vuoksi ei voi opiskella. Laskut pitää maksaa, lapset tarvitsevat ruokaa ja vaatteita. Aina opiskelu ei onnistu.[/QUOTE]

Kyllä me saadaan laskut maksettua ajallaan, ruokaa ja vaatteita (ei niitä tarvii onneks olla joka kuukausi ostamassa) on jokaisella, niin lapsilla kuin aikuisillakin ihan tarpeeksi.
 
Mä opiskelin työn ohessa monimuoto-opintoina, jolloin työstä tuli tietenkin normaali palkka. Harjoittelujen ajan olin aikuisopintotuella, joka on merkittävästi suurempi kuin pelkkä normaali opintotuki. Muuten ei ois onnistunut mullakaan. Päivät vaan olivat pitkiä välillä, klo 7-21 muutamana päivänä viikossa.

Bootylle paljon onnea hienosta suorituksesta :) :flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
prööt
FM työttömältä alalta. Tekisi mieli opiskella uusi homma, vaan ei sitä nyt mitenkään pysty tippumaan nollatulolle. Pakko pitää työmarkkinatuki ja koittaa hakea alan töitä. Viisi vuotta mennyt nyt. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja prööt;29625716:
FM työttömältä alalta. Tekisi mieli opiskella uusi homma, vaan ei sitä nyt mitenkään pysty tippumaan nollatulolle. Pakko pitää työmarkkinatuki ja koittaa hakea alan töitä. Viisi vuotta mennyt nyt. :/
Opinnot voi suorittaa myös työmärkkinatuella saa lisäksi ylläpitokorvauksen.
 
asdfgggfd
Alkuperäinen kirjoittaja prööt;29625716:
FM työttömältä alalta. Tekisi mieli opiskella uusi homma, vaan ei sitä nyt mitenkään pysty tippumaan nollatulolle. Pakko pitää työmarkkinatuki ja koittaa hakea alan töitä. Viisi vuotta mennyt nyt. :/
Mitähän sinä höpiset?? 5 vuotta mennyt, etkä ole opiskellut uutta alaa?? Mun mies oli alle vuoden työttömänä kun meni opiskelemaan itselleen aikuiskoulutuspuolelle uutta alaa. Saa korotetun päivärahan, eli enemmän kuin työttömänä ollessaan.

Toi sun touhu on puhdasta tyhmyyttä, anteeksi suoruuteni.
 
Totta! Erilaisia vaihtoehtoja riittää! Aikuiskoulutuksestakin saa rahaa niin että varmasti pärjää jos on tottunut oelämään kotihoidontuella. Pointti on siinä, että pitää viitsiä ja yrittää...

Ja onnea, hieno suoritus! :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä