EKAA LASTA ODOTTAESSA MIETIN MITEN SELVIÄN LAPSEN HOIDOSTA, TOKAA ODOTTAESSA MIETIN MITEN SELVIÄN ARJEN PYÖRITTÄMISESTÄ JA NYT MIE

Tulipa pitkä otsikko :ashamed: Mut tältä välillä tuntuu! Esikoista odottessani tosiaan mietin et miten osaan hoitaa vauvaa, miten osaan ruokkia lapseni, pukea sopivasti ym. Tokaa odottaessa näitä ei enää miettiny yhtään, vaan sitä,miten selviän kahden pienen lapsen kanssa. Ja nyt vaan meitin et miten jaksan kun on kolme alle viisi vuotiasta. No joo. Kyllä sisimmässäni tiedän et kyllähän sitä selviää kun on "pakko". Sitä vaan ihminen kypsyy ja sopeutuu eri tilanteisiin.
 
Onpa tosiaan pitkä otsikko... voistkohan sitä muokata pienemmäksi?

Kyllähän sinä varmasti selviät, mutta parempi olisi, jos voisit lisäksi myös nautia arjesta lasten kanssa! Onko sulla sukulaisia lähellä, jotka voisi auttaa kun tuntuu, että ei jaksa? Mitenkäs lasten isä? onko mukana kuvioissa ja apuna? Tietääkö noista sun ajatuksista?
 
prkl että pistää vihaksi
mä voin ottaa sen sun tulevan vauvan ni ei tartte miettiä.. Voi herranjestas, että jotku voi valittaa turhasta! Miksi olet niin monta lasta tehnyt jos koet ettet selviä????
 
tylyapina
Alkuperäinen kirjoittaja prkl että pistää vihaksi:
mä voin ottaa sen sun tulevan vauvan ni ei tartte miettiä.. Voi herranjestas, että jotku voi valittaa turhasta! Miksi olet niin monta lasta tehnyt jos koet ettet selviä????
Vaikka kuinka valittaisi sinusta turhasta, niin ap:lle asia EI ole turha. Vihoittele vaan. Nämäkin tuntemukset ovat ihan sallittuja jopa ääneen sanoa!

 
prkl
Alkuperäinen kirjoittaja tylyapina:
Alkuperäinen kirjoittaja prkl että pistää vihaksi:
mä voin ottaa sen sun tulevan vauvan ni ei tartte miettiä.. Voi herranjestas, että jotku voi valittaa turhasta! Miksi olet niin monta lasta tehnyt jos koet ettet selviä????
Vaikka kuinka valittaisi sinusta turhasta, niin ap:lle asia EI ole turha. Vihoittele vaan. Nämäkin tuntemukset ovat ihan sallittuja jopa ääneen sanoa!
tiedän tiedän, tänään vaan on sellainen päivä että pistää vihaksi kaikki valitus lapsista kun niitä ei itse saa!
 
Just
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:
Alkuperäinen kirjoittaja tylyapina:
Alkuperäinen kirjoittaja prkl että pistää vihaksi:
mä voin ottaa sen sun tulevan vauvan ni ei tartte miettiä.. Voi herranjestas, että jotku voi valittaa turhasta! Miksi olet niin monta lasta tehnyt jos koet ettet selviä????
Vaikka kuinka valittaisi sinusta turhasta, niin ap:lle asia EI ole turha. Vihoittele vaan. Nämäkin tuntemukset ovat ihan sallittuja jopa ääneen sanoa!
tiedän tiedän, tänään vaan on sellainen päivä että pistää vihaksi kaikki valitus lapsista kun niitä ei itse saa!


EHKÄ sun ei oli hyvä sit palstailla MAMMApalstalla. Täähän vilisee äitejä ja raskaanaolevia. Mitäs itse tänne tunget???!!! Pysy poissa niin ei ärsytä.
 
minäkin
kamala kun täällä ollaan vihaisia!! Mulla sama tilanne ja ajatukset kun ap:lla ja tukiverkkoa ei todellakaan ole..Lapset nyt 4v 2kk ja 1v 10kk. Lisäksi olen vasta toipumassa edellisen synnytyksen aiheuttamasta masennuksesta..Ja ennenkun kukaan kysyy, ei ollut tarkoitus tehä kolmatta lasta näin pian, vahinko..
 

Yhteistyössä