ekat luistimet. suosittele!

Millaset niiden pitää olla?
Voinko luottaa jos lukee että "harjoitusluistimet", meinaako se nimenomaan ihan ekoja luistimia? Anttilassa itseasiassa katsoin, mahtaako semmoset uskaltaa ostaa vai onko ne ihan halpishuonoa kamaa?
Mun käsitys ensiluistimista on ollut,että niissä on ne soljet ja ne näyttää jotensakin just vauvaluistimilta, ei noin "tavallisilta" kun nuo anttilan.
hirveästi ei kuitenkaan tuota ylimäärästä rahaa olis, että mahdollisimman halvat ja hyvät pitäs olla. pieneksihän ne heti menee.
 
minä
Ne kovat esim Jofan joissa on samantyyppinen lukitus kuin laskettelusuksissa ei oo hyvät, noi mitä anttilassa on on varmaan ihan kunnollisia harjoitusluistimia (eli tavalliset luistimet mutta ilman niitä kärkiteriä)
 
minä
Nää on ainakin hyvät
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=250425&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10052&categoryId=10465
 
no
meillä kuopus tais olla pari vuotias kun halusi muiden lasten perässä luistelemaan. vanhemmat lapset ovat aloittaneet vasta 4-5 vuotiaina tavallisilla luistimilla. hankin ensiluistimet, mutta eihän neiti niitä suostunut jalkaan laittamaan, piti olla samanlaiset kuin muilla. eli ylisuurilla kaunareilla sitten talssi jäällä... tai muut retuutti.
 
minä
Ja poikien vastaavissa, jotka on siis ihan samannäköiset kuin ns normaalit luistimet
** Kengän ja terän väli on matalampi kuin jääkiekkoluistimessa, näin harjoittelu on helpompaa ja nilkkaan ei kohdistu liian kovaa vääntöä. **
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=346276&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10052&categoryId=10465
 
vieras
kaveri sanoi ettei tiedä ketään kuka olis osannut noilla harjoitustusluistimilla luistella. suosittelen että ostat kunnon kaunoluistimet/hokkarit eka luistimiksi. itse painuin urheilukauppaan ja suoraa sanoin että tyttö tarvii luistimet. kunnon luistimet sai jotka menee siskollekin sitten myöhemmin. ja luistelemaan oppi nopeasti. älä siis osta huonoa.
 
opa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Nää on ainakin hyvät
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=250425&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10052&categoryId=10465
Tän tapaset on hyvät. Ne solkijutut ihan pepusta, samoin kärkiterät huonot, koska tytöt oppii sitten väärän tavan luistella eli potkivat niillä terillä vauhtia. Jos saat jostain kärkiterälliset edullisesti niin osta toki mutta käy terotuttajalla hiottamassa ainakin se alin terä pois kokonaan. Katso että on sopivan kokoset , ei liian isot eikä pienet. Ja jos ostat käytetyt niin älä liian käytettyjä, että tukee nilkkaa se kenkäosa.
 
Meillä 3v sai tuollaiset nauhalliset harjoitusluistimet (ostettiin Budget Sportista jos jotain väliä, merkkiä en just muista) ja oppi luistelemaan viikossa niillä. Ja tykkää kovasti luistelusta, joka päivä pitää päästä jäälle =)
 
mmmmmmmmmmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Millaset niiden pitää olla?
Voinko luottaa jos lukee että "harjoitusluistimet", meinaako se nimenomaan ihan ekoja luistimia? Anttilassa itseasiassa katsoin, mahtaako semmoset uskaltaa ostaa vai onko ne ihan halpishuonoa kamaa?
Mun käsitys ensiluistimista on ollut,että niissä on ne soljet ja ne näyttää jotensakin just vauvaluistimilta, ei noin "tavallisilta" kun nuo anttilan.
hirveästi ei kuitenkaan tuota ylimäärästä rahaa olis, että mahdollisimman halvat ja hyvät pitäs olla. pieneksihän ne heti menee.
voi hankippa lapsellesi oikeen kalliit luistimet. jos ei kelpaa normaalit kirpputorilta ostetut niin voi voi siis lapsesi jokin.......
 

Yhteistyössä