EKSOOTTISIN ELÄIN MITÄ OOT SYÖNYT?

Eksootisimpia mitä oon syönyt on villisika, strutsi ja majava. Villisian ja strutsin lihat on tosi hyviä :p Majavan lihasta en niin tykänny. Sitten on jänis, sorsat, metsot, teeret ym riista eläimet tullu maistettua, mut en nyt tiiä onko ne nii eksoottisia, mut hyviä ovat<br><br>
 
minä myös olen syönyt haita Se oli sellanen n. 40 cm pitkä pieni kala jonka laitoimme kokkikoulussa. En enää muista miten mutta oli :x . Kuivaa sitkeää ja mautonta. Onko osterit eksoottisia? En pitänyt kyllä niistäkään :x :x :x Jänis namia :p
 
kotäityli
madeiralla oli paikallista kalaa. asuu niin merenpohjassa et kun sen sieltä nostaa niin kala kuolee siihen paineseen, ällöttävän näköinen kala mut yllättävän hyvän makuinen :)
 
Varmaan karhun liha on erikoisin mitä oon maistanu.. Poro,hirvi,metsäkanalinnut yms. olen maistanu mutta en mielelläni.. :$ Inhoan edelleen ajatusta kuolleista linnuista ym. eläimistä. :x Tämä on perua entisiltä kasvissyöjän ajoilta :D Mereneläviä kuten katkarapuja en oo koskaan ees maistanu ku ne näyttää niin ällöiltä.. :x
 
Ei ole minulla kovin eksootisia kokemuksia, mutta kauimpaa matkannut eväs linee ankerias, jota olen syönyt savustettuna. Ankeriaathan kutevat Sargassomerellä, josta sitten poikaset kulkevat valtavan matkan tänne Suomen vesille saakka!
 
jaa, no jos naudan kieli on eksootista ni ainakin sitä, sit mustekalaa (ei oo kyllä meillä ees kovin erikoista, mut kun on täällä listattuna ollu ni laitoinpa mäkin.. ja sammakkoa, piisamia, erilaisia simpukoita, taskurapuja, etanoita..
 

Yhteistyössä