El Naturalista-kengät

kertokaas kokemuksia ko. kengistä? kestääkö hyvin käyttöä? oon kuolannut niitä talvisaappaita (korolla, joustinneulevarsi TAI ne erivärisistä palasista "kootut" korolliset) mutta kehtaisikohan noilla neulevartisilla lähteä esim hame päällä kaupungille?

Google-kuvahaun tulos kohteessa http://ecofabulous.com/wp-content/uploads/elnaturalista.jpg




kaverit on kovasti kehuneet mutta kaikilla ollut lähinnä korottomia kesäkenkiä käytössä... ja mä niiiiin haluaisin saappaat joululahjaksi :xmas:
 
"hhh"
Mä ostaisin nuo punaiset, koska en ihan usko, että neulosvarsi kestää vuositolkulla (kuten kengän nahkaosat). Kokemusta ei neulosvarsista tosin ole. Itsellä on kahdet ElNaturalista -kengät (matala- ja nilkkakorkuiset kävelykengät) ja ovat kyllä ihanat! Parasta noissa on, että niitä voi hoitaa ruokaöljyllä :)
 
"mikitin"
Mulla on matalat kesänkengät, mutta korollisia olen testannut myös. Ne on olleet ihan älyttömän mukavat jalkaan! 10 sentin korot tuntui kun olis kävellyt tyynyn päällä...
 
jurmis
Mulla on ollut nyt varmaankin 4 vuotta "villasukka vartiset tasapohjaiset" el naturalista talvi kengät, 2 kesää olen käyttänyt niitä myös moottoripyöräillessä. eli 2 vuotta olivat lähes koko ajan jalassani ja nyt 2 vuotta syksyllä talvellä ja keväällä. ja hyvin menee vielä! kestävät on, neulos osakin ehjä, ja hyvin pysynyt nahka osassa kiinni. pohjat on aika kuluneet jo, juuri kenkiä houltaessa mietin että ovatkohabn ens talvena kinka liukkaat tuosa syystä, ja ajattelin toiset saman moiset ostaa, eri värisinä vain. Suosittelen!
 
"hilduska"
ensimmäiset sellaiset korottomat ostin viime vuonna ja pidin paljon ja kestivät todella hyvin.
Eli hintansa väärti ovat! hivenen kuluivat kärjestä, mutta mehiläisvahalla häipyy aika hyvin, ja mikäpäs kenkä se ei kuluisi, ainakaan sillä käytöllä jolla minulla olivat.
nyt ostin sitten toiset korolliset saapikkaat :)
 
"lili"
Kommentoin vanha ketjua, koska se tulee google haussa ensimmäisenä, kun etsii juttua el naturalistoista. Mulla on ollut ne neulosvartiset popot kaksi talvea päivittäisessä käytössä. Neulos on ehkä hieman nuhjantunut, mutta muuten ovat melkein kuin uudet. Ihan mahtavatbkengät. Ovat olleet hintansa väärti. heitin vaan ekan talven jälkeen pohjalliset pois ja ostin uudet taccon nahkapohjalliset, ja talvikengät oli siinä. Suosittelen. Olen nähnyt myös jotain 5 vuotta vanhoja samoja popoja ja ne on kestäny korjaamatta. Nahka on patinoitunut kauniisti, kärjestä vähän vaalentunut vaan. :)
 
"vieras"
tietääkö kukaan missä liikkeessä olisi laajin valikoima noita kenkiä? :) netistä en uskalla tilata, koska koko on usein väärä (minulla on aika leveä jalka). ovatko nuo reilua kokoa?
 
"mie"
itselläni on kahdet kengät, toiset semmoset nilkurit joissa palmikoutu neule reunassa ja toiset tesela korkkari/nilkkurit. molemmat pysyneet ihan loisto kunnossa, pohjat, nahka ja neule hyvässä kunnossa. neulekengillä olen kävellyt jo useamman vuoden. aleksi 13 myy ainakin turussa ja helsingillä el naturalistan kenkiä hyvin valikoimin. ja voihan sitä aina käydä kaupassa sovittamassa ja tilata sitten netistä jos ei väriä tai mallia löydy kaupasta. olen niin tottunut kävelemään noilla että muut kengät tuntuu tosi oudoilta jalassa. eikä mitkään kangät oo kestäny kaytössä noin montaa vuotta
 

Yhteistyössä