Elääkö teillä molemmat vanhemmat?

Minulla vanhemmat vasta hieman päälle 50v, mieheni vanhemmat lähestyvät 60v..Kaikki elossa vielä. Isäni tosin on hieman... äskettäin eronnut äitipuolestani ja pelkään että isän juominen nyt saavuttaa huippunsa, jos se on edes mahdollista nousta enempää...
 
Foortti harmaana
Joo, pappa on 60v, mamma on 57v.

Miehellä äitisä, eli mummo niin on hmm 74v.

Isomamma eli 80v:ksi ja isomummi lähes samoin, mutta kuolleena ovat olleet jo lähes 5v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Minkä ikäisinä menetitte vanhempanne ja minkä ikäisiä he olivat?

Minulla elää molemmat (56v ja 58v), itse pian 33v.

Miehellänikin elää molemmat (pian 61v ja 63v), mies 34v.

Ja toivottavasti saamme jatkossakin heidät pitää - vielä kauan.

Molempien äideillä sairauksia ja ne välillä laittaa pelottamaan :'(
Äiti oli 50, minä 25. Isä 60, minä 33. Olen onnellinen puolestasi!
Kiitos ja isot :hug: sulle!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla elää äiti 63v, isä kuoli ollessaan 48v. Miehellä elää molemmat vanhemmat (62v ja 58v). Ite oon 32v.
Nuorena on sinunkin isäsi kuollut.

:hug:
Juu, eikä isän isäkään tainnut kuuttakymmentä nähdä :/ Toivottavasti veljeni elääkin sitten molempien edestä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla elää äiti 63v, isä kuoli ollessaan 48v. Miehellä elää molemmat vanhemmat (62v ja 58v). Ite oon 32v.
Nuorena on sinunkin isäsi kuollut.

:hug:
Juu, eikä isän isäkään tainnut kuuttakymmentä nähdä :/ Toivottavasti veljeni elääkin sitten molempien edestä :)
Minullakin onneksi veli. Pidetään paljon yhtä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla elää äiti 63v, isä kuoli ollessaan 48v. Miehellä elää molemmat vanhemmat (62v ja 58v). Ite oon 32v.
Nuorena on sinunkin isäsi kuollut.

:hug:
Juu, eikä isän isäkään tainnut kuuttakymmentä nähdä :/ Toivottavasti veljeni elääkin sitten molempien edestä :)
Mun äidin isä kuoli kolmikymppisenä ja äidin äiti reilu 60v. Isänisä kuoli reilu 70vuotiaana ja isänäiti tuossa keväällä reilu 80 vuotiaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Isä elää (tuskin kovin kauaa), äiti kuoli muutamia vuosia sitten 47-vuotiaana :( Ja se oli elämäni kauhein kokemus löytää hänet :/
:hug: 47v!
Kiitos tuisku77 ja Nauta :hug: Kuolema oli siis yllättävä, edellisenä iltana puol 11 oltiin vielä puhelimessa ja aamulla menin lapsen kanssa hänen luokseen, kun ei vastannut puhelimeen :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Isä elää (tuskin kovin kauaa), äiti kuoli muutamia vuosia sitten 47-vuotiaana :( Ja se oli elämäni kauhein kokemus löytää hänet :/
:hug: 47v!
Kiitos tuisku77 ja Nauta :hug: Kuolema oli siis yllättävä, edellisenä iltana puol 11 oltiin vielä puhelimessa ja aamulla menin lapsen kanssa hänen luokseen, kun ei vastannut puhelimeen :'(
:hug: :hug:
 

Yhteistyössä