"Elämän kova koulu" fb-tilissä

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
"Hmmh"
[QUOTE="huh";29799766]Mä poistaisin välittömästi kavereista tuollaiset. :x[/QUOTE]

Mikä tuossa lauseessa "Elämän kova koulu" on vastenmielistä tai ennakkoluuloja aiheuttavaa? Minusta se kertoo lähinnä siitä, että ihmisellä on ollut raskas elämä tai vaikeuksia, ja on jopa mahdollisesti selvinnyt niistä voittajana.
 
tyjtyjtyjtyj
Yhdelläkään mun FB-kaverilla ei ole tämmöstä, en ainakaan ole huomannut. Joskin mä en pahemmin käytä FB:tä enkä keräile kavereita. Kavereita on jotain 50 ja lähes kaikki on sellaisia joiden kanssa olen ihan oikeestikkin tekemisissä. Aika iso osa on on kyllä ns. korkeakoulutettuja, akateemisia tai AMK. Ja ne, jotka eivät ole korkeasti koulutettuja on muuten sen verran fiksuja ettei tommosta juttua heitä.
Kun saa tohtorin paperit ulos, aion laittaa koulutuksekseni Elämän kovan koulun, ihan vaan teidän ennakkoluuloisten ääliöiden iloksi!
 
nämäasiat
Kertoo siitä, että tuollaisen jutun laittajalla on erittäin paska huumorintaju jos tuo on olevinaan joku hauska juttu. Lisäksi se kertoo, että on ryssinyt elämänsä eikä ole saanut mitään järkevää aikaiseksi. Se kertoo myös, että noin 100 % varmuudella henkilö tekee miljoona yhdys sana virhettä yhdessä lauseessa.
 
vieras*
Yleensä ne, joilla on tämä elämän kova koulu, on just sellasia ei-niin-hyvin-koulutettuja, ehkä vähän työtä vieroksuvia, viinaan meneviä ihmisiä, joiden suurin ongelma tässä elämässä on se perhanan perusarki. Niin, kun aina ei voi olla se känniperjantai. Joskus tekis mieli kysyä, että niin mikä se sun elämäs suurin vaikeus on ollut, mutta äh, ei jaksa nähdä vaivaa ruveta vänkäämään tuollasten ihmisten kanssa ja toisaalta, kaikilla meillä on omat ristimme kannettavina.
 
Aloittaja ap
Yleensä ne, joilla on tämä elämän kova koulu, on just sellasia ei-niin-hyvin-koulutettuja, ehkä vähän työtä vieroksuvia, viinaan meneviä ihmisiä, joiden suurin ongelma tässä elämässä on se perhanan perusarki. Niin, kun aina ei voi olla se känniperjantai. Joskus tekis mieli kysyä, että niin mikä se sun elämäs suurin vaikeus on ollut, mutta äh, ei jaksa nähdä vaivaa ruveta vänkäämään tuollasten ihmisten kanssa ja toisaalta, kaikilla meillä on omat ristimme kannettavina.
Juuri näin, tälläinen mielikuva tästä tulee.

Ihan ekana ei tule mieleen joku vaikeuksista selvinnyt VOITTAJA, vaan pikemminkin sellainen, joka jää vellomaan niihin ongelmiinsa ja uhkaa tasaisin väliajoin räjäyttää Kelan, kun ovat niin perseestä (ilmeisesti pitäisi vaivautua täyttämään jokin uusi lappu tukien jatkumiseksi, mutta kun se on niiiiiiiiiiiiiiiiiin vaivalloista ja rasittavaaaaaaaa).
Mitään ei yritetä tehdä oman tilanteensa parantamiseksi, mutta yhteiskunnan velvollisuus on kyllä auttaa ja antaa sitätätätota, kun mä halun.
 
Lipton^
Vasta naureskeltiin näille statuksille työpaikalla, jolloin mun pomo toteski rauhallisesti, että "sullehan tuo ois paras meriitti, koska se koskettaa sua eniten ja muokkas sinut sellaiseksi kuin olet ,eikä ne oikeat koulut" Jäin sitten tuota ajatusta jalostamaan, että tosiaan, joilakin se elämä on opettanu ja pirun hyvin on opettanutki. Kaikki ei vaan läpäse sitä
 

Yhteistyössä