Elämäsi suurin suru

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kuopukseni downin oireyhtymä oli silloin kun hän syntyi elämäni suurin suru, nyt en voi oikein sanoa niin, koska hän tuottaa meille niin paljon iloa pelkällä olemuksellaan. Toki on päiviä, kun suru hiipii mieleen lähinnä silloin kun ajattelen esim. hänen kouluun lähtöään tai saako kavereita tms.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KI:
Ei ole mitään noin surullisia ehkä ollut, mutta abortti 16v:nä, oli tosi raskas ja vieläkin kummittelee vaikka aikaa kulunut... Abortin seuraamuksena lensin kotoani pihalle (uskovaiset vanhemmat..) ja välit katkesi 3 vuodeksi. Summa summarum abortti ja sen jälkeiset seuraamukset ovat olleet elämäni pahin suru.
Mielenkiinnosta kysyn, miksi kerroit abortista vanhemmillesi? Itse samanikäisenä olen tehnyt abortin ja halusin salata asian.
 
IhanaValo
:hug: :'( Tulipa paha mieli teidän puolesta..itelle ei oo tapahtunut mitään noin pahaa, edes ukkejani en ikävöi koska ne oli pahoja ihmisiä, pahoinpitelivät asioita joista ite pidän. :/

Ei keskenmenoja, vammautumisia, tai mitään tuollaista pahaa lapsuudessa (hyväksikäyttöä, pahoinpitelyä tms.) tms. Mietin vaan millon alkaa sit paukkumaan kaikki paska niskaan..mennyt siinä suhteessa liiankin hyvin. :ashamed:
 
vieras
Ei mitään suuri tragedioita mun kohdalla. Terveys on huono mutta ei tappava, ehkä enemmän surettaa mummun alzheimer ja kaikki siihen liittyvä ja isän veljen ennenaikainen kuolema.
 
Liisa
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Pikkuveljen itsemurha.

Se on vahvimmalla ykkössijalla, kaikki muu (mukaan lukien omien lasten vammaisuudet, keskenmeno jne) tulevat vasta kaukana perässä.
Voimia sinulle! Oma pikkuveljeni jo nuori aikuinen mutta ajatus hänen menettämisestään... enhän minä sitä voi kuvitellakkaan :(
Tuli vain ajankohtaiseksi kun pikkuveljeni kaveri päätyi vähänaikaa sitten itsemurhaan. Pisti todella taas ajattelemaan tätä elämää.
Minun raskain kokemukseni on ollut isäni äkillinen kuolema.
Myös vuosia jatkunut koulukiusaaminen on jättänyt minuun jälkensä.
 
jaahas
No paljon elämään mahtunut mm keskenmenoja, ero ja sellaista, mutta suuri suru on isoveljen äkillinen kuolema, sairaalassa saatuaan väärää hoitoa alle 40 vuotiaana. Se suru pysyy aina mukana. Ja palaa kun katsoo hänen lapsiaan.
 
Kauheita asioita olette kokeneet. Valtava rutistus kaikille, jos se mitään auttaa... :hug:

Itselle pahin suru oli 5 ja puoli vuotta kestänyt lapsettomuus, mutta se suru pyyhkiytyi pois kun esikoisen viimein sain. Se oli onnellisen lopun saanut koettelemus, joka vain vahvisti. Tuollaisia tragedioita ei ole elämän varrella tullut, toistaiseksi, onneksi.
 

Yhteistyössä