Elämässä on kyllä tosi vähän asioita joihin voi satavarmasti luottaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän sinulta ap enää sitä verta tule?Kävitkö lääkärissä?
Ei tule ja en käynyt. Oletan kaiken olevan OK. Paitsi nuo mustelmat, kuinkahan kauan niiden häviäminen kestää?? Varmaan kuukausia.
Toivotaan näin.Kyllä ne mustelmat siitä häviää.Muuttaa ehkä vielä väriä.Täällä jos lapset kolhineet itseään,reilun viikon ehkä ollut mustelma.

 
vieras
Kun nyt sulle, Provo, on vielä hieman epäselvää että mitä elämältä ja nykyiseltä parisuhteeltasi haluat niin astupa hetkeksi lastesi asemaan. Mieti mikä heille on parasta, katsella perhehelvettiä vuodesta toiseen (varsinkin jos tilanne menee siihen että miehesi alkaa räjähtelemään useammin) vai elää lapsuutensa niin ettei tarvitse olla joka ilta peloissaan nukkumaan käydessään että pitääkö tänä iltana mennä sängyn alle piiloon. Voin sanoa ihan omakohtaisesti että sieltä ei ole kivat näkymät.
 
Ja se pointti vielä, että oli asia melkeinpä mikä tahansa (kuten nyt esim tämä lyöminen), niin kynnys on matalammalla seuraavalla kerralla :/
Ja minun mielestä on kammottavaa, ettei mies edes ole ihan kauhuissaan tapahtuneesta, jos kerran niin rauhaisa on ja tuolleen on pimahtanut :(
 
sleepy
Minun elämäni on ollut kanssa aivan alusta asti täysin karmeaa ja jos joskus olen jollekkin siitä kertonut niin hulluna mua on pidetty (sekä valehtelijana).
Juuri tänään myös olen miettinyt, että miksi minä. Mitä niin kamalaa kerkisin kohdussa tekemään, että sain kaikkea jo alusta asti niskoilleni ja nyt lähes nelikymppisenä vieläkin sitä tulee ja tulee..

Voimia sinulle ja sydän neuvoo sinua mitä pitää tehdä. Muista vain sinä voit muuttaa elämäsi :)
 
vieras
Miehesi on varmasti hieno ihminen monella tavalla.

Silti, katkaise onnettomuuksien ketju perhepiirissäsi ja nouse vähän virran yläpuolelle. Päätä että sinun elämäsi kulkee tasaisemmin ja lakkaa tyytymästä. Ole kiltti kaikille ihmisille!

Kaikkea hyvää Sinulle ja perheellesi!
 
mun ex heitti mut seinään, sattu ovenkahva kohalle, sain semmosen halkasialtaan 10 senttisen mustelman takapuoleen, meni monta päivää että pysty istumaan ja monta viikkoa että haalistu ja kuukausia siinä näky vielä hailakka piirto..
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:
mun ex heitti mut seinään, sattu ovenkahva kohalle, sain semmosen halkasialtaan 10 senttisen mustelman takapuoleen, meni monta päivää että pysty istumaan ja monta viikkoa että haalistu ja kuukausia siinä näky vielä hailakka piirto..

mun exä, voi helvetti..
miten joku voikin 21v jälkeen muutua kuin leppäkeihäs :(
 

Yhteistyössä