Elän kaksoiselämää - löytyykö muita kaltaisiani?

  • Viestiketjun aloittaja "Lulu"
  • Ensimmäinen viesti
näin
Ei mustakaan olis kukaan koskaan uskonu. Ja kotona olis ollu seksiä niin paljon kuin halusin, mutta ei se oma kiinnostanu vaan panin kaikkia muita. Mulla oli ihan vakkaripano ja päälle satunaisia yhenyön juttuja ja treffiseuraa hain netistä.
Oli lysytiä, mutta aikansa kutanin. Enää ei jaksa.
 
Ymmärrän ap:tä. Itse en ole samassa tilanteessa, mutta aika monet muut lienevät. Isälläni oli toinen nainen lapsuudessa, se tuli julki likaisine yksityiskohtineen ja jätti kauheat arvet koko perheeseen. Vielä tänäkin päivänä luottamus ja arvostus isää kohtaan ovat vähäisiä, vaikka hyvissä väleissä ollaankin. Kun tuolle tielle lähtee, pitää tehdä se sitten kunnolla myös ettei muu perhe joudu kärsimään.
 
"Lulu"
[QUOTE="Mary";29685765]Jos sun mieheltä ei saa seksiä, niin se on joku näistä:
- kaappihomo
- petturi itsekin
- impotentti

Mikä luulet että on totuus, Lulu?[/QUOTE]

Totuutta en tiedä, tiedän vain sen, mitä mies on itse sanonut syyksi.
 
"Lulu"
[QUOTE="Mary";29685813]En jaksa uskoa millään, että mies eläisi noin pitkään ilman seksiä, tai ainakaan yrittämättä.[/QUOTE]

On sitä välillä ollut pari kertaa vuodessa. Välillä mennyt monta vuotta ilman.
 
"Lulu"
[QUOTE="Mary";29685806]10 vuotta jokainen päivä stressiä ja väsymystä?[/QUOTE]

Lomalla mies yleensä jaksaa vähän innostua, kun on rentoutunut. Kesällä siis pari kertaa on mahikset saada omaltakin.
 
"minja"
Kerro lisää. Minä en moralisoi; kiinnostaa montaako tapaat saman aikaisesti ja miten järjestät tapaamiset? Löytyykö kotiseudultasi vai joudutko etsimään netin kautta? Millaista kriteetiä pidät miesten suhteen? Vai kelpaako kuka vain? Tästä voisin itsekin nimittäin oppia.
 
"huoh"
[QUOTE="Lulu";29685256]Moikka Lulu. Meitä näyttääkin olevan kaksi samalla nikillä. Minä en elä kaksoiselämää.[/QUOTE]

Et sä voi tulla tähän ketjuun sekoilemaan Lulu-nikillä jos et ole ap
 
"Lulu"
[QUOTE="minja";29685853]Kerro lisää. Minä en moralisoi; kiinnostaa montaako tapaat saman aikaisesti ja miten järjestät tapaamiset? Löytyykö kotiseudultasi vai joudutko etsimään netin kautta? Millaista kriteetiä pidät miesten suhteen? Vai kelpaako kuka vain? Tästä voisin itsekin nimittäin oppia.[/QUOTE]

Tällä hetkellä on kolme vakituisempaa, joita tapaan suht säännöllisesti. Lisäksi vielä muutama, joita olen tavannut vain muutaman kerran. Kaikki olen löytänyt netin kautta ja vain yksi asuu kauempana. Tämä on suuri kaupunki, joten riski jäädä kiinni on pieni.

Miehen pitää olla omaa silmääni miellyttävä ja hyväkroppainen. Naisilla on varaa valita seksimarkkinoilla, joten kriteerit voi pitää korkealla. Ikähaitari on 23-45v. Osa on sinkkuja, osa parisuhteessa ja osa perheellisiä.

Vakkarien kanssa olen vaihtanut puhelinnumerot (mulla prepaid), muiden kanssa viestitellään sähköpostitilla. Pääosin kuitenkin viestintä sähköpostitse kaikkien kanssa. Tapaamme yleensä miehen luona tai miehen järjestämässä paikassa.
 
"Lulu"
[QUOTE="Mary";29685854]Täytyy olla libido puolikuollut tuollaisella miehellä.[/QUOTE]

Sitä minäkin vähän pelkään, ettei sitä enää voi elvyttää. Olen kyllä kovasti yrittänyt.
 
"Lulu"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29685000:
Ei mustakaan olis kukaan koskaan uskonu. Ja kotona olis ollu seksiä niin paljon kuin halusin, mutta ei se oma kiinnostanu vaan panin kaikkia muita. Mulla oli ihan vakkaripano ja päälle satunaisia yhenyön juttuja ja treffiseuraa hain netistä.
Oli lysytiä, mutta aikansa kutanin. Enää ei jaksa.
Kuinka kauan vaihe kesti sinulla?
 
"nainen"
Ymmärrän sinua. Samaa mieltä, että on sun luottamuksen pettämistä, että pitää sua seksittömässä liitossa. Kyllä avioliittoon kuuluu seksi tavalla tai toisella. Ei sitä yksipuolisesti voi lopettaa. Toisaalta ero voi olla kokonaisuuden kannalta tosi huono vaihtoehto. Erityisesti lapsille. Jotenkin liian suuri uhraus seksin vuoksi. Ei siinä paljon jää vaihtoehtoja. Noille ilkeille kommentoijille voit viitata kintaalla. He ovat ihmisiä jotka eivät tiedä, että elämä ei joka talossa ole samanlaista ja yhtä auvoista kuin heidän kultamussukoidensa kanssa, täydellisestä seksistä nauttien. Oletko varma ettei miehelläsi ole toista. Pärjääkö mies sitten stressin vuoksi ilman seksiä? En tiedä. Kuinka kauan olit ilman seksiä ennenkuin lähdit vieraisiin?
 
"nainen"
Sitä haluaisin vielä kysyä, että minkälaista seksi oli silloin kun sitä vielä oli? Vilkasta ja hyvää? Vai oliko kausia, että piti jännittää pystyykö mies viemään hommaa loppuun?
 
"Lulu"
[QUOTE="nainen";29686819]Sitä haluaisin vielä kysyä, että minkälaista seksi oli silloin kun sitä vielä oli? Vilkasta ja hyvää? Vai oliko kausia, että piti jännittää pystyykö mies viemään hommaa loppuun?[/QUOTE]

Alkuvuosina seksi oli todella hyvää ja antoisaa. Pikkuhiljaa kerrat harvenivat ja lopullinen niitti oli lasten syntyminen. Silloin oltiin monta vuotta täysin ilman seksiä. Jossain vaiheessa miehellä oli lieviä erektio-ongelmia, mutta se oli vain väliaikaista. Viimeisten vuosien aikana seisokissa ei ole ollut ongelmia, mutta miehen laukeamisessa on.
 

Yhteistyössä