Elätkö kotikuri-suhteessa

  • Viestiketjun aloittaja kjkjk
  • Ensimmäinen viesti
"Maikku"
Ei hemmetti. Luin monta kirjoitusta luullen, että porukka pilailee =O Mitä tämä maailma pitää sisällään. Näköjään kaikkea niin kieroutunutta, että paree, etten ees mieti.
 
"Maikku"
[QUOTE="Maikku";30598000]Ei hemmetti. Luin monta kirjoitusta luullen, että porukka pilailee =O Mitä tämä maailma pitää sisällään. Näköjään kaikkea niin kieroutunutta, että paree, etten ees mieti.[/QUOTE]

Luin kuitenki kaikki. Sanokaa nyt hyvät ihmiset, että noi jutut ei ole totta. Pers punasena nurkassa jne... Ainakin sain hyvät naurut. Oon kyl sit tosi pahoillani, jos tää ei ollu pilaketju. Taas tuli uutta.....ja jotain TOSI erikoista tälle äidille.
 
"Teemu"
[QUOTE="Maikku";30598017]Luin kuitenki kaikki. Sanokaa nyt hyvät ihmiset, että noi jutut ei ole totta. Pers punasena nurkassa jne... Ainakin sain hyvät naurut. Oon kyl sit tosi pahoillani, jos tää ei ollu pilaketju. Taas tuli uutta.....ja jotain TOSI erikoista tälle äidille.[/QUOTE]

Taitais maikullekin tehdä pelkästään saada välilä kunnolla piiskaa pyrstölleen ja joutua nurkkaan häpeämään. :)
 
"Maikku"
[QUOTE="Teemu";30598091]Taitais maikullekin tehdä pelkästään saada välilä kunnolla piiskaa pyrstölleen ja joutua nurkkaan häpeämään. :)[/QUOTE]


No ei kyllä tässä elämässä. =D Jo pelkkä mielikuva muuttu niin koomiseksi, että mies parkakin meinas ruokaansa tukehtuu, ku sille tällasesta kerroin. Jumaliste sitä, joka muo rupee vitsan kaa jahtaa, ehehee.
 
baarikärpänen
[QUOTE="Maikku";30598017]Luin kuitenki kaikki. Sanokaa nyt hyvät ihmiset, että noi jutut ei ole totta. Pers punasena nurkassa jne... Ainakin sain hyvät naurut. Oon kyl sit tosi pahoillani, jos tää ei ollu pilaketju. Taas tuli uutta.....ja jotain TOSI erikoista tälle äidille.[/QUOTE]

Ja jotkut meistä eivät edes kestäisi elämää ilman tuollaista. Se olisi kamalinta mitä voisi tapahtua ja pilaisi kyllä loppuelon tällä planeetalla. Suosittelen BDSM baari nimiseen foorumiin tutustumista. Voi avartaa.
 
"oii"
no meitä nyt on moneksi. Mulle olis pahinta jos seksielämäni olis tyyliin lauantaina peiton alla...
On olemassa sellanenkin asia kuin tukahdutettu seksuaalisuus jossa sut jostain syystä pakotetaan tiettyyn muottiin, usein jopa tämä tehdään itse sitä tiedostamatta. Mulle tuo ainakin suunnattoman helpotuseksen että voin olla mitä haluan.
 
"Ida"
Kerrotteko näistä jutuista KOSKAAN kenellekkään tuttavapiirissä, esim. parhaalle ystävälle vai pidättekö tarkasti omana japuolison välisenä asiana? Joitakin asioita jää varmaan väliin, jos on saanut selkäsaunan. Itelläni jäisi ainakin uiminen, jossa käyn javerin kanssa viikottain.
 
Sirpa-Leena
Mä ymmärrän mihin tuo perustuu. Se mitä olen ihmetellyt eniten on se, etten käsitä miten lapset eivät esim kuule piiskaamisen ääniä tms?

Ja sitten te joilla seksi on pääsääntöisesti bdsm-kamaa niin miten pääsette toteuttamaan sitä lasten ollessa pieniä ja kotona? Vai onko esim vauva-aikana ollut vain vaniljaa vai täh?

Kauheasti kysymyksiä, sori :D
 
"kotiorjatar"
[QUOTE="Ida";30601143]Kerrotteko näistä jutuista KOSKAAN kenellekkään tuttavapiirissä, esim. parhaalle ystävälle vai pidättekö tarkasti omana japuolison välisenä asiana? Joitakin asioita jää varmaan väliin, jos on saanut selkäsaunan. Itelläni jäisi ainakin uiminen, jossa käyn javerin kanssa viikottain.[/QUOTE]

Kerron, miksipä nämä olisivat muitakaan seksijuttuja ihmeempiä asioita ja puhumme vähän kaikesta muutenkin. Enkä pidä seksiä muutenkaan kovin salaisena ja häpeällisenä asiana.. En ole koskaan piilotellut jälkiä ja juomuja, joskus ollaan saunassa yhdessä naureskeltukin. Meillä on myös kinkyjä kavereita jonkun verran ja ei tässä muutenkaan olla erityisemmin kaapissa tai piilotella hulluna välineitäkään kotona, kunhan nyt ei ole ihan dildot pöydällä ja niin edelleen.

Ei ihmiset tätä oikeasti edes erityisemmin ihmettele. 50 shades of grey- sonnan takia taitaa olla aika mainstreamiakin jopa. Mikäs siinä, mutta aiheeseen kyllä voisi ennemmin tutustua ihan paikkansapitävän ja paremmin kuvaaman materiaalin avulla ennemmin.
 
"mitämitä"
Minun olisi tosi vaikea kuvitella, että kukaan kaverini/kaveripariskunnat harrastaisivat tuollaista. Olemme niin tavallisia perheellsiä ihmisiä. Onko teillä ns. normaalit ammatit vai erikoisemmat ehkä (tatuoija tmv) ...tuli vaan mieleen, kun ei kai tuo nyt ole mitään normimeininkiä sentään...en sano pahalla kuitenkaan...toisaalta on ristiriita siinä, että kaikki mikä ei toista loukkaa/satuta on ok, mutta tuossahan juurikin toista satutetaan jossain määrin:(
 
"tavis"
[QUOTE="mitämitä";30602276]Minun olisi tosi vaikea kuvitella, että kukaan kaverini/kaveripariskunnat harrastaisivat tuollaista. Olemme niin tavallisia perheellsiä ihmisiä. Onko teillä ns. normaalit ammatit vai erikoisemmat ehkä (tatuoija tmv) ...tuli vaan mieleen, kun ei kai tuo nyt ole mitään normimeininkiä sentään...en sano pahalla kuitenkaan...toisaalta on ristiriita siinä, että kaikki mikä ei toista loukkaa/satuta on ok, mutta tuossahan juurikin toista satutetaan jossain määrin:([/QUOTE]

Ihan tavallisten ihmisten asioita. Niitä ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin tai sitten niitä erikoisempia. Me olemme ainakin ihan tuiki tavallisia, sitä samaa harmaata massaa kuin muutkin ja mitenkään ei päältä päin tuota tietäisi.

Tiedän opettajia, toimistotyöntekijöitä, taiteilijoita, taksikuskeja, lääkäreitä/hoitsuja, tutkijoita, sosiaalialan ihmisiäja ties mitä isolla otannalla, jotka harrastavat näitä. Korkeammin koulutettuja tosin tuntuu olevan enemmän porukassa, mutta se on vain oma havainto. Ja myös sinkkuja, perheellisiä, suurperheellisiäkin, lapsettomia, kaikkia on porukassa. Niin heteroita, biseksuaaleja tai homojakin.

Oikein hyvä, onnellinen ja luja parisuhde ja tavallinen perhe-elämä meilläkin täällä. Ja ollaan todella raskaansarjan kinkyjä silti. Sehän on juuri rakkautta kun antaa toiselle sitä mikä tekee onnelliseksi ja tuntuu hyvältä. Vaatii vielä tavallista paremman luottamuksen ja kommunikaatioyhteydenkin.
 
oiu
[QUOTE="mitämitä";30602276]Minun olisi tosi vaikea kuvitella, että kukaan kaverini/kaveripariskunnat harrastaisivat tuollaista. Olemme niin tavallisia perheellsiä ihmisiä. Onko teillä ns. normaalit ammatit vai erikoisemmat ehkä (tatuoija tmv) ...tuli vaan mieleen, kun ei kai tuo nyt ole mitään normimeininkiä sentään...en sano pahalla kuitenkaan...toisaalta on ristiriita siinä, että kaikki mikä ei toista loukkaa/satuta on ok, mutta tuossahan juurikin toista satutetaan jossain määrin:([/QUOTE]

ihan tavallisia ollaan. Ei tatskaa yms. Harrastan muutakin, liikuntaa ja sellaista, siisti tavallinen koti jne.

Tässä ei oikeastaan ole kyse satuttamisesta. Tähän hommaan ei liitty mitään väkivaltaista, agressiota tms juttua. Piiskaamisen koen pikemminkin todella vapauttavana ja stressiä poistavana.
 
"Ida"
Siis onko tämä "kotikuri" suurimmalta osin piiskan saamista ja nurkassa häpeämistä? Jollakulla tai olla jokin kirjoitusjuttu kyllä, mutta pääosin rangaistaan antamalla selkäsauna.
 
ihmettä
Mua ihmetyttää se, miten vähän tunnutaan tietävän asioista, jotka on ollut aika kauan jo todella pinnalla ja jota mammat ovat ihan bestseller-kirjastakin lukeneet.

Eikä se nyt NIIIN vaikeaa ole googlata joitakin suomalaisia blogeja aiheesta tai foorumeita ja todeta, että kyllä tämä on ihan totta ja oikein täyspäisten hommaakin. Etenkin kun vertaa kirjoitusten tasoon ja sekopäisyyden määrään tällä foorumilla..
 
kotikurissa
Mä ymmärrän mihin tuo perustuu. Se mitä olen ihmetellyt eniten on se, etten käsitä miten lapset eivät esim kuule piiskaamisen ääniä tms?

Ja sitten te joilla seksi on pääsääntöisesti bdsm-kamaa niin miten pääsette toteuttamaan sitä lasten ollessa pieniä ja kotona? Vai onko esim vauva-aikana ollut vain vaniljaa vai täh?

Kauheasti kysymyksiä, sori :D
Meillä ainakin leikit tehdään silloin, kun lapset eivät kotona. Mahdollista siksi, että kumpikin voimme tehdä etätöitä ja olemme siis kotona silloin, kun lapset ovat kotona/päiväkodissa. Kun lapset olivat pieniä, hoidimme hommat niiden päiväunien aikaan. Lisäksi minulla oli piiskatessa aina suukapula suussa, jotta huutoni ei kuulunut lapsille.
 
"naps"
En minä ymmärrä miten muutakaan seksiä voi kovin mielekkäästi harrastaa lapsiperheessä. Minä en saa useimmiten orgasmia ilman vibraattoria ja sen käyttö taas ei onnistuisi lasten paikallaollessa, joten se olisi vuosikausia käytännössä ilman orgasmeja. Joita normaalisti saan kymmeniä viikossa. Ei pystyisi. Ja sängyn natina, kaikki kuuluisi kuitenkin.

Sitä en kyllä ymmärrä miten se suukapula/ketju/pallo mitään vaimentaa. Ei meillä ainakaan, puhuminen ei vain onnistu, mutta volyymi on ihan sama.
 
kotikurissa
[QUOTE="naps";30609629]Sitä en kyllä ymmärrä miten se suukapula/ketju/pallo mitään vaimentaa. Ei meillä ainakaan, puhuminen ei vain onnistu, mutta volyymi on ihan sama.[/QUOTE]

Suukapula oli ehkä pikkuisen epämääräinen ilmaus, suun tukkminen olisi ollut ehkä parempi. Eli homma toimi seuraavasti. Mieheni haki kastellun sukan (kasteltu sen takia, ettei suuni kuivu) ja taitti tämän "palloksi" ja tunki suuhuni. Seuraavaksi hän otti muutaman pätkän bondageteippiä ja teippasi suuni kiinni niin, etten saanut tuota palloa suustani pois. Tuo hiljensi tehokkaasti.
 
kuriton
Katoin viimein, että mikä tää ketju on, kun tämä kokoajan tulee tähän etusivulle...luulin ensin, että kyse olisi lapsista...mutta tällaista menoa siis! Pitäisikö ehkä soittaa mieheni minua piiskaamaan, en tunnu pääsevän tästä koneelta ylös ja kotihommiin.....
 
"zxc"
Suukapula oli ehkä pikkuisen epämääräinen ilmaus, suun tukkminen olisi ollut ehkä parempi. Eli homma toimi seuraavasti. Mieheni haki kastellun sukan (kasteltu sen takia, ettei suuni kuivu) ja taitti tämän "palloksi" ja tunki suuhuni. Seuraavaksi hän otti muutaman pätkän bondageteippiä ja teippasi suuni kiinni niin, etten saanut tuota palloa suustani pois. Tuo hiljensi tehokkaasti.
mmmm...saispa piiskaa....

no, kerrompa nyt jotain, täytyy koittaa kirjottaa sillai ...nätisti..
sanooko CBT jotain, eli tykkään siitä ja joskus tehdään vaimokkeen kanssa näin.

Meillä on sellanen vanerista tehty erikois "standi". se on kaksi osainen ja alle mahtuu juuri ja juuri selälleen. keskellä on reikä josta saa pe...ja kive...läpi - siis yläpuolelle.
osat laitetaan yhteen - mina alla - munat päällä reiästä - got it?

no sitten niille voi tehdä suunnilleen mitä huvittaa, kävellä vaikka päältä tai jotain.
joskus ne myös sidotaan narulla. Jossain vaiheessa saan sitten "palkinnon" joka tehdään käsillä. ei siinä mitään-aika tavallista vielä, mutta juttu on että kun laukean niin käsihoito ei lakkaa vaan jatkuu...tässä vaiheessa täytyy valistaa että jos ei ole vielä tiedossa niin laukeamisen jälkeenhän tuo meisselin pää on jotain 100x herkempi. Tämä saakin aikaan sellaset sävärit että joskus näkyy tähtiä ihan kirjaimellisesti. Tää on niin äänekästä hommaa että pitää olla ihan täydellinen privacy...

no vaimo saa sitten vastapalvelukseksi mitä vaan...
 

Yhteistyössä