Elisan tietoturvapalvelu vai Norton?

No kun miula on ollu noit ilmasiikin, mut aina tuntuu et ne vanhenee eikä oo ollu kauheen hyviä.. tosin ei mul oo ollu ku avast aikoinaan ja se tuntu olevan aika huono. Aina huus viruksista, mut sit ku yritin niit poistaa yms ni aina vaa sama laulu.. :ashamed:
 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Minä käytän Nortonkia ja olen tyytyväinen siihen. Linkkejä moisiin puolueettomiin tutkimuksiin, kiitos.
Tietokone, dt ja mikropc:ssä ainakin ollut nuista tuloksista. Testi tehtiin laittamalla virus eri virusohjelmilla varustettuihin koneisiin. Ilmaiset pärjäsivät paremmin. Joten miksi maksaa turhasta jos on olemassa parempi vaihtoehto?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Minä käytän Nortonkia ja olen tyytyväinen siihen. Linkkejä moisiin puolueettomiin tutkimuksiin, kiitos.
Tietokone, dt ja mikropc:ssä ainakin ollut nuista tuloksista. Testi tehtiin laittamalla virus eri virusohjelmilla varustettuihin koneisiin. Ilmaiset pärjäsivät paremmin. Joten miksi maksaa turhasta jos on olemassa parempi vaihtoehto?
Edelleen kaipaan linkkejä. On helppo vedota auktoriteetteihin. Minäkin voisin väittää, että Paavi, Bill Gates ja King Kong yhdessä suosittelevat maksullisia ohjelmistoja.
 
Anne
Avira AntiVir on hyvä virusohjelma ja helppo käyttää kun päivittää itse itsensä. Ei tarvitse kuin joskus muistaa laittaa koko systeemin tarkistuksen pyörimään ja sekin on helppoa.
 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Minä käytän Nortonkia ja olen tyytyväinen siihen. Linkkejä moisiin puolueettomiin tutkimuksiin, kiitos.
Tietokone, dt ja mikropc:ssä ainakin ollut nuista tuloksista. Testi tehtiin laittamalla virus eri virusohjelmilla varustettuihin koneisiin. Ilmaiset pärjäsivät paremmin. Joten miksi maksaa turhasta jos on olemassa parempi vaihtoehto?
Edelleen kaipaan linkkejä. On helppo vedota auktoriteetteihin. Minäkin voisin väittää, että Paavi, Bill Gates ja King Kong yhdessä suosittelevat maksullisia ohjelmistoja.
Oon päättäny, että en enää selvää googlausta ala muitten puolesta tekemään. Osaat varmasti aivansanat hakuun? Tai käys muropaketista lukemassa. tuon verran jelppaan :DD
 
-Jonttu-
Mulla on ollut jo vuosikaupalla ilmainen Avast!-virustorjunta, ja hyvin se on pelittänyt. Se tulee toimeen sähköpostin kanssa, ja varoittaa sivustoilla pälyilevistä troijalaisista yms. Mielestäni oiva vaihtoehto maksulliselle.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Edelleen kaipaan linkkejä. On helppo vedota auktoriteetteihin. Minäkin voisin väittää, että Paavi, Bill Gates ja King Kong yhdessä suosittelevat maksullisia ohjelmistoja.
http://www.av-comparatives.org/
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Edelleen kaipaan linkkejä. On helppo vedota auktoriteetteihin. Minäkin voisin väittää, että Paavi, Bill Gates ja King Kong yhdessä suosittelevat maksullisia ohjelmistoja.
Ja tämä: http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ja tämä: http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/
Niin ja nämä siis vain yleisesti linkkeinä eri vertailuihin.[/quote]

Tuo linkki heitti ruudulle epämääräisen kyselyikkunan, jonka olen kokemuksesta oppinut yhdistämään troijalaisiin. Ettei vain tuokin saitti levittäisi noita "virustentorjuntaohjelmia", joiden ilmoituksista pääsee eroon vain maksamalla kalliin rekisteröintimaksun - tai sitten puhdistuttamalla koneen.
 
onneton koneenkäyttäjä
mun työpaikan atk-tuki (vastaa n. 100 työkoneesta) kehotti hankkimaan Avast:n kotikoneeseeni, ilmaseksi netistä. Hankin, ja on ollu hyvä. Aiemmin ostettiin Norton, maksoi n. 80e vuosi.
 

Yhteistyössä