***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

Tervetuloa venda!! :flower: Kesäsuunnitelmanne kuulostavat ihanilta, vaikkakin hieman kiireisiltä =) vitsit ku oonkin kade kaikille oman asunnon ostajille!

Ihana sunnuntai... Väsyttää eikä oikein tekis mieli alottaa mitään... hirvee kasa pestyä pyykkiä olis laitettavana, keittiössä taas pommi käyny, hoh hoh... Jos sitä keittäis kahveet ensin.
 
MiljaK täällä vauva painaa kohdunsuulle ja tuntuu painetta...
n11na mulla rinnat valus maitoa esikoisesta jo ajoissa,tyttö syntyi rv 38+6
Venda tervetuloa mukaan mukavaan porukkaan ja onnea uudesta kodista sekä tietenkin raskaudesta :flower:

Eilen kotona makoillessa tuli syötyä kaikenlaista herkkua,lapsillakin kun oli karkkipäivä.Tää lepäily koituu mun turmioksi painon suhteen :p

Meillä pitäis koiralla syntyä pentuja hetkenä minä hyvänsä ja jännätään kovasti. :heart:
Täällä roikun lukemassa varmasti taas pitkin päivää :wave:
Me9 rv 23+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Copper:
Väsyttää eikä oikein tekis mieli alottaa mitään... hirvee kasa pestyä pyykkiä olis laitettavana
Haluaisitko kurkistaa mun kodinhoidon huonetta,mikä määrä puhdasta pyykkiä odottaa viikkausta,lajittelua ja kaappeihin laittoa,se vois piristää sun mieltäsi :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Alkuperäinen kirjoittaja Copper:
Väsyttää eikä oikein tekis mieli alottaa mitään... hirvee kasa pestyä pyykkiä olis laitettavana
Haluaisitko kurkistaa mun kodinhoidon huonetta,mikä määrä puhdasta pyykkiä odottaa viikkausta,lajittelua ja kaappeihin laittoa,se vois piristää sun mieltäsi :LOL:
No sentään ne ovat siellä piilossa, meillä kun ne on tuossa keskellä olkkaria ja makkaria oottamassa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Copper:
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Alkuperäinen kirjoittaja Copper:
Väsyttää eikä oikein tekis mieli alottaa mitään... hirvee kasa pestyä pyykkiä olis laitettavana
Haluaisitko kurkistaa mun kodinhoidon huonetta,mikä määrä puhdasta pyykkiä odottaa viikkausta,lajittelua ja kaappeihin laittoa,se vois piristää sun mieltäsi :LOL:
No sentään ne ovat siellä piilossa, meillä kun ne on tuossa keskellä olkkaria ja makkaria oottamassa :LOL:
Noo sitten kaikki sympatiat sulle ja tsemppiä pyykinlajitteluun :hug: =)
 
Heipsan!

Tervetuloa uusille taas :)

Me9jaBonus Hyvä,että sulla kaikki hyvin =)

Täälä pikkuhiljaa flunssa menossa ohi itellä mutta nyt se on tarttunu poikaan ja mieheen :(
Nyt ois kaikki pienet pojan vaatteet laitettu huutonettiin,jos jollakulla kiinnostaa niin saa käydä kurkkimassa (tunnus sirri1981). Sais vain nopeesti ne myytyä pois niin ei tarvis säilytellä tuola kaapissa turhan panttina.

Tytölle pitäs nimi koittaa keksiä mutta on kyllä tosi hankala juttu,ohan noita nättejä nimiä paljon mut vaikea päättää ja mitkä nimet sopis yhteen etu ja toinen nimi... Nooh,ohan täs vielä aikaa muutama kuukausi.

ei nyt jaksa kirjotella muuta tällä erää.

sirri81 ja typy 24+5


 
Vendalle piti tuosta emma nimestä.Se on tosi kaunis ja ainakaan meidän lasten päiväkoti(no oikeastaan kyllä puisto/esikoulu)uran aikana en oo moniin emmoihin törmännyt.Yhdellä ystävällä tytöt emma ja sofia ja musta aivan ihanat...
 
tervetuloa venda :wave: :flower:

ja tänne ei mitään ihmeellistä...sain eilen paaaaljon vaatetta pojalle ja miialle...serkuksiltä pieneksi jääneitä :D tänään pitäs niitä alkaa lajitteleen.

Huomena neuvolaan ja poksuu!! :D :heart:

vauvis ja poju 21+6
 
Kiitos kaikille jaksamisen toivotteluista. Surulliset, mutta kauniit oli paapan hautajaiset. Mummakin sanoi, että paappa sai kauniin juhlan. :heart: Mies sai lukia muistovärssyn, kun mua itketti niin lujaa. Samalla tarkkasilmäisenä huomasin, että serkun perheeseen on tulos kans vauva lokakuussa. :)

Tervetuloa venda!

Meirän kans pitääs hankkia vauvavakuutus. Pitää kattoa, kummas on paree Nordeassa vai Ifillä. Kummassakin vakuutuksia. Tai henkilövakuutukset vaan Nordeassa muut tuolla ifillä.

Täällä sataa räntää. :( Ei pääse poikien kans pihalle. Ja koko päivä sisällä niin hohhoijaa. Pitää varmaan mennä johonkin kylään. :LOL:

Mä en oo vielä ostellut vauvalle mitään. Kaikki isot on jo ja vaatteitteitakin ihan tarpeeksi. Paitsi tyttöjen vaatteita tietysti puuttuu jos tää asukki sattuis oleen tyttö.

Olo on ihan ok. Töissä supistelee jos enempi joutuu jotain kantaa tai nopiaa kävellä. :/ Onneksi 19 viikolla pitääs olla lääkärineuvolla. Jos saavat lääkäriä tänne.

Missä seinäjoella on 4 D ultra? uteliaana kyselen.

Elli Ja Öttis 23+0 :heart:
 
POKS 24

Huomenta kaikille tasapuolisesti :wave:
Hui,onhan tullut taas tekstiä paljon tänne :) Itsellä tällä hetkellä niin hektinen jakso töissä,mutta olen yrittänyt välillä iltaisin raahautua koneelle lukemaan juttujanne.

Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista!meilläkin oli ultra jo kolme viikkoa sitten ja kaikki tuntui olevan mallillaan =) .vauva on kovin liikkuvaista sorttia,eikä mitään vahvistusta sukupuolelle saatu,mutta itsellä edelleen vahva POIKAOLO,joten sen saa kirjata etusivulle.Oishan se tietenkin kiva saada pieni poika kahden niin ihanan prinsessan jälkeen.......saas nähdä kuin käy :D .Tytöt tosin toivoo kovasti kuulemma PIKKUSISKOA :heart: .
Kiva,että on saatu myös taas lisää uusia tänne elokuisiin,Tervetuloa!Ja me9:lle :hug: ,kiva kuulla,että kaikki nyt hyvin.

Suonenvedot yöaikaan on myös tänne taas rantautuneet,huoh...ihan kamalia muutamina öinä.Täytyy vissiin kokeilla sitä mangnesiumia.

nate+jorma-inkeri 24+0
 
Huomenia!

Mulla valu maitoa rinnoista esikoiselta rv 20 lähtien joka päivä, ja poika syntyi rv 39+2. Tosin oli suunniteltu sektio, et en sit tiiä oisko menny yli? =) Tässä raskaudessa ei oo valunu vielä yhtään maitoa! Ja nyt rv 25+4.
Käytiin 4D-ultrassa ja tyttö-lupaus saatiin :heart: Kuulemma näkymät ei ollu maailman parhaimmat, kun vauva köllötteli perätilassa ja peppu syvällä lantiossa. Ultraaja sit antoi 1% poikamahdollisuudenkin, mutta piti itsekin kuitenkin aika varmana tyttönä. Syntymän jälkeenhän sen sit varmaksi näkee :) Esikoinen tosiaan poika niin kyllähän se joku mekko tekis mieli käydä ostamassa, vaikka kuinka ehtis ostella vauvan synnyttyäkin :saint: Painoarvio oli 760g ja r-viikkoja oli 25+2. Vastas kolme päivää pienempää eli 24+6 aivan kuten np-ultra ja rakenneultrakin. Kaikkien ultrien mukaan mulla ois LA 31.7, mutta menkkojen mukaan 28.7 eli sillä näköjään sit mennää :)

miinuliinu ja nyyti 25+4
 
Aurinkoista huomenta!

Elo maistuu aivan erille, kun on kerrankin saanut nukuttua jopa 7 tuntia (vain 4:ssä pätkässä), ihanaa! =)

MiljaK, musta kans tuntuu että vauveli välillä painaa kohdunsuuta, ja potkiikin sinne kovasti. Toivottavasti se ei aiheuta mitään vaurioita kohdunsuulle, no tuskin vaan, nainen on "rakennettu" tekemään lapsia, joten ei varmasti vauvan muutamat potkut mitään haittaa, vai?

Tervetuloa venda! :flower: Minusta kaikki kolme ehdottamaasi nimeä ovat kauniita, itse taipuisin noista Aidaan. Tykkään että nimen pitää olla kansainvälinen, tosin onhan Emmakin, joka myös kaunis, mutta kuten sanoit, hyvin yleinen nimi. Itselläkin -nen-loppuinen sukunimi, ja silti voisin Aidan laittaa, mutta ymmärrän, että jos sukunimi on joku _todella_ suomalainen (kuten Möttönen, Hämäläinen), niin sit voi vähä mietityttää... Mutta jos sukunimessä paljon a:ta ja i:tä, niin silloin jopa sointuu!

Tänään ehkä rannalle loikoilemaan! B) Olen viimeksi ollut siellä JOULUKUUSSA, vaikka se on vain tuossa 10 kilsan päässä! Ei vain ole raskausongelmien ja väsymyksen ja opintojen ja ja ja takia jaksanut käydä ;)

T. Murske ja poju 24+1 :heart:
 
Tervetuloa joukkoomme Venda ! Ja onnea raskaudesta + talokaupoista :)

HÖÖÖÖH, täällä on maa valkoisena :kieh: just ku sulanu kaikki lumet (lukuun ottamatta aurauskasoja), niin tuleeki lisää! Mut on tota vaan pikkunen kerros ja ne sulaa tosi nopsaan pois luultavasti. Ehkä tän pienen takatalven jälkeen tulee sit kunnon lämmin kevät ja kesä B)

miinuliinu onnittelut hienoista 4D-ultrakuulumisista! :heart:

Voih, kun on veto ihan pois, sydän tykyttelee inhottavasti ja tuntuu et happi loppuu :/

taidampa mennä tästä koneelta poies, mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

mmiilia ja hubbis-typy 22+6
 
nimistä: mulla on iso lista nimiä tytölle, pojalle oon keksinyt vain muutaman :D tyttöähän meille vähän lupailtiinkin, mutta kyllä mä haluan varmuuden vuoksi pojallekkin mietiskellä nimiä. Halutaan että tän kakkosen nimi sopii jotenkuten esikoisenki nimeen. Muutama nimivaihtoehto: tytölle Ilona, Emma, Meea, Aino, Mila... pojalle Lenni, Luka...

Ja meillä on pojalla kolme nimeä, joten tälle tokallekkin tulee :)
 
...

Elli täälläkin tosi kalsee keli :( Sumuista ja jotain satelee taivaalta... Alotinkin kunnon siivousurakan.. tai en tiiä voiko sitä siivousurakaksi sanoa, kun kämppä nyt vaan sekasempi :LOL: Alotin siis siivoon tytön huonetta, siirsin tytön vaatteet sinne, jotta saadaan meidän makkarin kaappiin tilaa vauvan vaatteille. Samalla ajattelin kaivaa nuo vauvan vaatteet jo valmiiksi, saa kaappiin tilaa muulle roinalle. Kiva kun vauvan vaatteetki ripoteltu sinne tänne kaappeihin...

Paljon on lentäny törkyä roskiin...

Urakka jatkuu...
 
tervetuloa uudet :flower: ja venda mun mielestä aida oli tosi ihana, just sellanen joka täyttäis ehkä mun kriteerit :D ainoa mitä jäisin miettii ni mukautuisko puhekielessä lapsilla 'aina'..
mä oon kans nimiä miettiny aika paljon, edellisestä ois jo saattanu tulla inna, enna tai tinja jos ois ollu tyttö, ja ne nimet pyöri edelleen mielessä kunnes tiesin et poika tulee taas. Erica ja sofia ois ollu varteenotettavia yhdysnimiä noihin, edellisilläkin on kaksosaset nimet. Poikien nimet sit vähä haasteellisempia.. eeli, eemi, jooa, aati, jiro... ja pojille vaikeempi keksii lisänimiä ku tyttöjen nimiä on enemmän väännelty uusiks nimiks. Mä en tahdo yleistä nimeä, alta sata ois missio.. mut kuitenkin nimen joka kääntyy suussa ihan suomeks. nää isommat on molemmat yhdistelminä ainuita, mut kaikkia nimien osia kuitenkin löytyy jonkinverran.

huomenna ois jo toinen lääkärineuvola, sain noitten suppareiden takia sen vähä aiemmaks ku ois oikeesti ollu vasta kuun vaihteessa, toivottavasti kaikki ok ni sais jatkaa töissä kesälomaan asti, 4viikkoa. Paino pelottaa, mulla sellanen toivotaan toivotaan tavote et se ei ois noussu ku max 2kg viime kerrasta.. jossai lappulippusessa oli et paino sais nousta n.700g/vko ja sit tää jakso menis aika siihen jos 2kg nousis.. tosin edellinen yli 1kg täytys ehkä kuittaa mut mut.... :D

pikkumökö + elmo... taas mä unohdin paljon viikkoja...mut on niitä :LOL:
 
Heissuli vaan kaikille :wave:

Taas on sarjassamme sellainen päivä että kunpa tätä päivää ei olisi olemassakaan. Masentaa, melkein itkettää. Enkä edes tiedä syytä. Välillä on niin hyviä päiviä että voisin mennä koko päivän vaikka tanssien joka paikkaan ja sit tulee näitä päiviä :/ Hormonit saa kyllä mut välillä niin sekasin. Ainoa ihana asia tällä hetkellä on se, että huomasin eilen ensimmäistä kertaa potkujen näkyvän ulospäin. Toisaalta tuntui että masussa olisi ollut elohiiri :D Massukin on alkanut kivasti kasvaa.

Sannuli ja tytti 22+1
 

Yhteistyössä