**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

jaahas , pika kirjoitusta tänne tänään... muutto vie kaiken ajan ja touhua riittää ...

Toivottavasti ketään ei haittaa jos heitän kehiin jo kesäkuun listaa , kun tää netti pitäisi nyt perjantaina siirtyä uuteen kotiin , mutta eihän se oo 100% varmaa , joten voi olla vielä kauankin katkolla ... ja omalla koneella kaikki tarpeellinen ...

joten uudistan listan tän jälkeen ! :D

vauvahaaveita Hyvä että suojille tuli käyttöä :)

Uusille tasapuolisesti tervetuloa !

Voimia me9 epäselvälle tilanteelle ja voimia muillekin sitä tarvitseville !

neitim + tytsy 29+4
 
n11na Ootko vaan ite päätelly et hiivatulehus vai otettiinko valkovuotonäyte ja siinä näkyi? Mulla otettiin se näyte ja hiiva oli kolmella plussalla(ite vaan aattelin et runsasta valkovuotoo ku ei ollu paakkuja ym) ja lääkäri sit määräs ne emätinkapselit 3kpl ja sit mulle suositeltiin apteekista niitä jotain kapseleita jotka tasapainottaa emättimen omaa bakteeritasapinoa.Niitä ois hyvä kuulemma käyttää muullonki jos vähänki tuntuu tarpeelliselle.Huomenna sit lääkärineuvolassa otetaan uudelleen tuo valkovuotonäyte ni kuulee onko nuo auttanu.Raskaana ollessa voi kuulemma olla tiukemmassa nuo hiivatulehukset.Huooh kauhea väsymys..taidan lähteä nukkumaan.Viimeyö olikin vähän tuskainen ku heräsin kamalaan pissahätään vähän väliä enkä silti jaksanu nousta pissalle ja aamulla ku heräsin niin mahaan ihan sattu ja se oli kivikova..maha siis :D
Mies muuten taitaa jo tykätä tosta Viljami nimestä ku tänään ehdottaessani yhtä toistakin vaihtoehtoo se sano et on jo tottunu viljami nimeen,jes <3 itekku tykkäisin siitä kovasti.

Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami :heart: 26+1
 
Huomenta,

Sain eilen mieheltä synttärilahjaksi Bola-korun, se on aivan ihana. Sitten sain masutuubin, sekin ihana. Vielä kaiken lisäksi parhaimpana lahjana sain ihanan muumikortin, joka oli täynnä tekstiä minulle. Itkin jo, kun näin kortin ja vieläkin itkettää. Minulla on maailman paras ja ihanin mies <3.

Mulla kävi hassusti ton kelalapun kanssa. Eilen jätin laatikkoon kelalle hakemuksen ja aamulla huomasin, että sieltä puuttuu koko lääkärintodistus, eikun sitten vaan erillisessä kuoressa viemään. Voi voi :D Muutenkin hinkannu lappua kuinka kauan!!!

Eilen käytiin asunnossa mittailemassa, ihanaa, pääsen remontoimaan! Onko ideaa pintamateriaaleihin?

Tarvii tonne apteekkiin mennä kyseleen sitä maitohapposettiä, kun on ongelmaa tuolla alapäässä.

Vointeja kaikille,
Tuikku ja masulainen 26 + 2 <3
 

Yhteistyössä