~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

ludmilla voimia suureen suruun. En osaa nyt muuta sanoa.

Mulle vois päivittää ton LA:n eli 26.8.. Nt-ultras kaksi viikkoa sitten siirtyi vielä aikaisemmaksi.

Mä oon jotenkin ollut tosi väsynyt ja töissä on riittänyt kiirettä niin en vaan oo jaksanut kirjoittaa mitään. Viikonloppuna kävin vaihtaa auton isompaan kun ei tohon edelliseen mahtunut lastenvaunujen lisäksi mitään muuta. Lastentarvikkeita käytiin katsomassa ja emmaljungan nitro city vaunut vaikutti tosi hyville ja samoin maxicosin kaukola oliko joku pebble malliltaan. Masu kasvaa ja liikkeitä tuntuu silloin tällöin.

härkäneito ja kolmonen rv 14+2
 
ludmillalle ja perheelle kovasti voimia toipumiseen! :flower:

Lady Moon, meillä mies tahtoisi ehdottomasti tietää sukupuolen niin varmaan kysytään jos pieni suostuu sen näyttämään :) Ja helpottaahan se sitten hankintojakin.. Tähän mennessä olen shoppaillut vaatteita, vihreää, mustaa, ruskeaa, harmaata ja valkoista eli menee sit kummalle vaan.. :) "Poikien väriset" kyllä vetää enemmän puoleensa vaikka aluksi olin ihan varma että tulokas on tyttö. Jännää, kuukauden päästä se saattaa selvitä! :)

Omaan napaan ei kummallisempaa, väsyttää edelleen ihan tuhottomasti, joskin nykyään aamusta unet katkee jo aikaisin (7-8 aikaan ja tätä ei ole tapahtunut sitten ala-asteaikojen.. :D) mutta en mä yhtään sen pirteämpi ole. Alkaa mennä kohta hermot kun mihinkään ei saa kiinni, just pakolliset hoitaa väkisin hampaat irvessä ja that's it. :stick: Liikkeitä en tunne vieläkään, dopplerilla kuuluu kyllä hyvin sydänäänet ja viime viikolla kurkattiin ultrallakin, ehkä mulla on vain tuota pehmikettä niin paljon edessä että sen takia ei tunnu..

Ensimmänen & Tyyppi 17+1
 
Ludmilla olen pahoillani, koittakaa jaksella:hug:

Pitkästä aikaa tulin päivittelemään tietojani, lomat siis pidetty ja arki aloitettu:( ei kyllä motivaatiota ole hitustakaan. Verikokeissa kävin tänään, jossa siis tsekataan ne rautavarastot ja kilppariarvot, maanantaina on sitten se käynti Naikkarilla kera viiden kandin...Ahkerasti olen rautaa syönyt, toivotaan että on myös imeytynyt.
Vatsa on kasvanut ja nyt sitä on turha peitellä, lapsetkin päivittelevät kuinka isoksi se kasvaakaan;)

Liikkeitä tuntuu jo päivittäin, hentoisia hipaisuja ja kutkutuksia...taitaa olla iltavirkku tämä meidän kaveri:) aloittaa hipsuttelun aina ysin aikoihin illalla.
Vaunuja olen yrittänyt katsella, tarkoitus siis ostaa käytettyinä, mutta tuntuu ettei kohdalle osu sellaisia jotka miellyttää silmää ja kukkaroa....hankalaa.

Kerttu 14+5
 
Ludmilalle voimia :(


Nyt niitä kauan kaivattuja liikkeitä sitten piisaa.Viime yönäkin HERÄSIN useaan otteeseen kun myllää ja potkuttelee :O Ja ne liikkeet siitä vaan voimistuu ajanmyötä,kääk!
Virtaa on nyt tullu enemmän ja siivousvimmaa esiintyy!
Ainut ikävä vaiva on nyt tullu nimittäin pyörrytys.Pari kertaa kaupassa meinannu taju lähtee :whistle: varmaan nuo alhaiset rauta arvot tekee oman osansa...

rv 17+1
 
ludmillalle suurensuuret pahoittelut :( Elämä on välillä todella epäreilua. Kaikkea hyvää perheellenne tulevaisuudessa!

Nyt en osaa tähän oikein muuta omaa todeta, ensi viikon neuvolan jälkeen viimeistään vähän enemmän.

Pippurihäntä 17+0
 
:wave:

Vieläkö mahtuu yksi odottaja mukaan keskustelemaan?

Meillä odotellaan viidettä ja laskettu aika olis 10.8. Synnärinä on TYKS.

eli rivi olis 10.8. vivia/viides/TYKS

Rakenneultra on 28.3. Itsellä ja miehellä on tyttöolo mutta saapi nähdä suostuuko pikkuinen näyttämään kumpaa sukupuolta edustaa :D Ennestään meillä on yksi tyttö ja kolme poikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Db-hoitajan käynti TYKS:ssa:
Rv 17+6 (18+2)
RR 120/69 <3 88
HbA1C 4,9% eli tosi hyvä
Jatkot, mittailen kotona noin kolmena päivä viikossa/Paasto ja ruokailujen jälkeiset.
Ei jatkokäyntejä hoitajalle. Otan yhteyttä jos mittauksissa häikkää.

Epa ja Bingo
 
Minäkin tahdon vielä mukaan! Tänään tajusin, että on helmikuun vika päivä, on jo monta päivää pitänyt laittaa viestiä fb-ryhmään. Toivottavasti vielä ehdin. Kirjoittelen nyt eka tänne nämä tärkeimmät:

Toista odotellaan syntyväksi elokuun eka päivä, tänään siis rv 18+0

Mun rivi 1.8 lavendel/toinen/LS
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88

Yhteistyössä