{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Heti alkuun POKS POKS 36+0 !!!

Kauhiasti ootte kirjotellu, en varmaan muista taas puoliakaan kommentoida.. Jospa aloitan tyylikkäästi omalla navalla, niin ehkäpä siitä tulee aasinsiltoja muihin asioihin. :)

Täällä on nyt hoitopöytä kasattu, ekat vaatteet pesty ja laatikkoon laitettu sekä pinnasänky saatu esikolta vauvaa varten.. Josta tulikin mieleen, että mitenkäs se Samunäitin yözumbailu on mennyt, oletteko jo siirtäneet nuorimman isojen sänkyyn?
Täällä on nyt nuorin nukkunut 2 yötä isojen sängyssä, ostettiin kerrossänky näille kohta 5veelle ja 2veelle ja oon yllättynyt siitä, että ovat nukkuneet kuin unelmat tähän asti, eivät ole pomppinu pois sängystä eikä isompi ole myöskään tippunut yläsängystä.. toivottavasti menee näin helpolla siirtyminen. :whistle:

Maha on yhtäkkiä laskeutunut täällä ja tänään varsinkin on tuntunut, kuin ois painava pallo jalkojen välissä. ja liikkeet vihloo alakertaan kunnolla.. jes! sadistina haluun lisää kipua, niin vois tapahtua jotain tuolla alakerrassa pikkuhiljaa. en nimittäin aiempien perusteella pidä todennäköisenä, että näistä ekoista vihlaisupäivistä vielä juurikaan mitään seuraa, mutta jos niitä ois paljon niin ehkä sitten.
Oisin jo valmis tositoimiin.. No mutta sitä odotellessa pitää nauttia kesästä ja tästä viimehetkestä ennenkuin elämä taas muuttaa muotoaan. =) * positiivista ajattelua kaikkien kipujen, kolotusten, turvotusten, närästyksen yms. seassa*

Imetystyynystä. Minä hommasin sellasen esikoisen aikaan, mutta ei oo ollu mulla muussa käytössä kuin jalkavälityynynä odotusaikana :LOL: Ja siihen onkin oikein omiaan. Viritän tyynyn illalla haaruksiin niin, että toinen puoli jää takapuolen taakse ja toinen tulee eteen polvien väliin ... Jostain syystä en oo osannut sen kanssa imettää.

Kilu: En tiedä tarinaasi, kun en oo ollut mukana silloin alussa, mutta ymmärsinkö oikein, että jouduitte päätymään keskeytykseen nt turvotuksissa löytyneiden asioiden vuoksi? Me ollaan koettu keskeytys rvlla 17+ v. 2008, joten todella suuret sympatiat ja onnentoivotukset siulle täältä.

Voi hitsinpimpulat noiden lonkkakipujen takia tosiaankin! ilman niitä nukkuisin yöt hyvin, mutta lonkat herättää tunnin välein ja siitä kun ähräät ittes toiselle kyljelle tunnin välein ja samalla käyt vessassa ja sitten on nyt iltasin vaikea nukahtaa kun on niin kuuma niin jeeeeee! :stick: *etsii äkkiä sitä positiivista ajatustapaa takaisin*

Jaa, ei tää lahopää taas muista enempää. Pitää tehdä jatkossa niin, että kun luen teidän juttuja, niin kirjotan paperille kommentoitavat asiat ylös niin muistan ne sitten vielä kun alan kirjoittamaankin..

Ei tää muisti muutenkaan ole muuten hääppösimmästä päästä. Tässä eräänä iltana lähdin niin innolla saunaan ja riisuin itteni ja menin lauteille. Ihmettelin mennessäni, että ei tainnu olla tarpeeks kauan sauna päällä kun vähän viileeltä tuntu. Heitin sitten ekan kauhallisen vettä kiukaaseen ja kun ei sihahtanut ollenkaan, niin siinä kohtaa tajusin, että oiskohan pitäny laittaa se sauna päällekkin ????? :headwall: :LOL: Mies siinä sitten tuli kans kylppäriin saunomaan ja mie sitten nolona kertomaan, että en muistanu laittaa saunaa päälle :ashamed: Ja sen jälkeen sain aikaseksi huutonaurut! Eli itkin ja nauroin samaan aikaan omaa tyhmyyttäni... Siinäpä se loppuilta menikin sitten. Onpahan taas jotain mitä muistella...

mammako ja mahatyyppi 36+0
 
Ihana toi sinun saunatarina mammako :D

Tällä kävi pieni unohdus yksipäivä saunan jälkeen. Pesin hiukset normaalisti suihkussa, myöhemmin kun kuivasin itseäni niin aloin miettimänä että hetkinen... pesinköhän ollenkaan itseäni muuten. Hetken siinä mietin ja totesin että en todellakaan muista :LOL: Varmuudenvuoksi sitten uusintapesu. :ashamed:

Ai mikä raskausdementia :LOL: Mieskin alkaa olla jo huolissaan kun mun muisti pettää ihan pienissä asioissa :D
 
Luckygirl, se tunne sitten kun imetys on päättynyt ja saa jälleen kaarituelliset liivit päälleen, on kyllä mahtava :)
Tuntuu että itekin kasvaa pari senttiä kun saa paremman ryhdin ;) Mutta välttääkseen niitä tulehduksia, mä ainakin vannon imetysajan niiden pehmolöppänöiden nimeen. Carrivellin liivejä mulla on, ja niitä ostan lisää, jos vaan imetys ja kaikki muut kuviot menevät hyvin :)
 
mammako ja ninzi Voi ihanaa etten ole ainoa dementoitunut! :D Mies just mulle tossa äsken kiros että en muista mitään mitä hän mulle sanoo. Kertoi että joo olis se luokkakokous kohta, josta mulle kuulemma kertoi. Mä olin ihan että mikä ihmeen luokkakokous ja koska :confused: Hää sitte siihen että voi jumalauta kun et sä kuuntele tai muista yhtään mitään! Luin sille sitten tossa just (kuin tilauksesta) teidän jutut ja sanoin että nii-i, en ole ainoa! :D :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ninzi
Kilu87 onnea uudesta raskaudesta, kovasti toivon että kaikki menee hyvin! :heart:

Kesti kauan lukea kaikki teidän jutut ja rupes väsyttään niin, että taidan lähteä nukkumaan ja kommentoida sitte huomenna paremmalla ajalla. :D

Minea ja maha-asukki 35+5
 
Onnea hurjasti Kilu!!! :heart: Nyt toivotaan että kaikki menee hyvin. Paljon tsemppiä tulevaan. :)

Hirveesti tullu tekstiä! Mitähän mun piti kommentoida...
Sinful ihanaaa kohta sulla on pikku kullanmurut sylissä!! Ja voihan se olla ettet leikkaukseen joudukaan kun sulla oli sitä avautumistakin tapahtunut. Hyvän kokoset pojat sulla on. :)

Tsemppiä Surusilmät ja Miumau kipujen kanssa! Mä kun meinasin just omista kolotuksista alkaa valittaa, mutta eihän ne oo mitään tollasten järkkyjen kipujen rinnalla. :D

Täällä viiminen neuvolalääkäri takana, kaikki on kunnossa. Kohdunsuukin on jo 1,5cm auki ja kanava lyhentynyt 2,5 senttiin. :)

Mulla ei nyt muuta tuu mieleen, ihan hirvee hinku päästä siivoomaan kun tyttökin nukkuu vielä. Aamuvirkku taas vauhdissa. :D

Ihanaa viikonloppua mammoille! :)

Nepo ja Pirpana 36+0 POKS!
 
mammako piti kysellä eilen ihan samaa että miten on mennyt nukkumis juttujen kanssa mutta unohtu näköjään sitten. hyvin on mennyt, ekaks poika kuvitteli uuden sängyn olevan kiva kiipeily paikka ja kun nukkumaan halusi niin osoitteli pinnasänkyä meidän huoneessa että tonne kiitos :D ekana iltana täyty 10kertaa taluttaa uusiks kaveri sänkyyn jonka jälkeen 2 kertaa yritti leikkisällä äänellä huutaa äitiä, jouduin vaan toteemaan että hyvää yötä. kyllä se sen sitten nieliki hyvin ja alko nukkumaan :) muina iltoina mennyt sitten vielä helpommin, eilenkään ei tarttenut kertaakaan uusiks taluttaa sänkyyn. toivon että tässä ei tuu takapakkia, pinnasänky vaikuttaa olevan vielä erittäin rakas, käy joka päivä ihailemassa sitä meidän makuuhuoneessa ja selittää kauheasti siitä jotain.

sinfulille tsemppareit, hyvin varmasti kaikki menee ja poitsuthan on jo hyvän kokosia tapauksia :)

raskausdementia on vaivannu täällä jo jonkin aikaa.. oon kyllä muutenkin niin puupää tapaus että. samoin huutonauru kohtaukset ovat mun alaa, eilen viimeks jotain sekoilin kun autossa istuttiin ja heti perään itkua&naurua sekasin, mies on tosin tottunut näihin "kohtauksiin" mutta sitäki tuppaa sit aina alkaa naurattaa hirveästi noi, en kyllä ihmettele miksi :D dementia yleensä iskee kun tekee ostoksia on se sitten ruoka tai vaatekauppa. 3kertaa putkeen ostin väärää kokoakaupasta, ruokakauppaan yleensä jää ylipuolet ostoksista ja kortit jää kortin luku masiinoihin.. mikähän siinä kaupassa käynnissäkin on niin ylivoimaista :D meillä ei tällä hetkellä oo omaa saunaa, mutta edellisessä kodissa jossa oli niin tapahtu muutama kerta toi sama, sauna unohtu siis laittaa päälle. miksei ne pirhanat voi ajatuksen voimalla mennä päälle?

surusilmät oon päässyt suht minimiin yöravaamisten kanssa kun oon jättäny iltateen pois, aika pitkän kynsin luovuin siitä mutta eipähän just tartte miljoonia kertoja juosta veskissä. nyt sit heräilen 1-2krt per yö, vaikka ei oo paljoa niin silti nekin kerrat ärsyttää ! sä oot joo viikkojes puolesta siellä häntäpäässä, mutta koita kestää, ei onneks jää elinikäiseks vaivaks nämä :)


ihanaa kun poika alkanut nukkumaan JOPA kahdeksaan asti, saa tääki mamma vähän nukuttua. käy kyllä yötki välillä työstä kun oon hirveästi alkanut näkemään niin eläväisiä unia. ilmeisesti sinfulin kommentin johdosta näin unta että olin sitten synnyttelemässä ja jotain ilmeisesti meni pieleen koska leikkauspöydälle jouduttiin ja ne nosti sitten vauvan pois sieltä masusta ja antoivat miehen syliin, yhtäkkiä ne anto toisenki lapsen sieltä, oltiin ihan et täh?!?! he olivat et ai ettekste tiennyt et kaks sielt on tulossa. siinä sitten murehdin että ohan meillä jo valmiiks kaksosten rattaat mut nyt joutuu lähtee ostamaan toista turvakaukaloa yms vekotinta ja että mitkä nimet me nyt tähän hätään keksitään. ku heräsin tos joku aika sitten niin luulin oikeasti hetken että kaksia mä odotan. unet tuntuu jotenki liian tosilta. kaks yötä tätä ennen oon nähnyt kans synnytys unia ja aamulla herätessä oon ollut varma että nyt supistelee. hetken sängyssä makoilun jälkeen oon tajunnut että eihän missään mitään tapahdu. onko kellään muulla vastaavia unia? ja että luulee niitä vielä sitten todeks?

tänään sitten tosiaan osastolle muutamaks tunniks lepii ja rautaa saamaan, muistaakseni uusin vauva pitäis ilmestyä tänään niin pitää toivoa että siinä kätilöopiston alakerrassa olevassa kiskassa olis se ja muutama muu hyvä lehti, tulee muuten liian pitkä päivä kun en mitään älypuhelintakaan omista jossa netti olis. nyt suihkuun ja aamupalaa :)

samunäiti&alex 34+3
 
Onko täällä muita jotka hakevat vanhempainpäivärahaa edeltävien 6kk tuloilla?! Joko ootte saanu päätöksen? Mun piti siis vielä kiikuttaa kesäkuun palkkakuitti kelaan ja nyt odottelen sitten päätöstä. Mitenköhän kauan menee kesälomien aikaan. Mulle kyllä työnantajan pitäs maksaa palkka vielä heinäkuulta mut pitäshän se kelan maksaa se osuutensa työnantajalle. Nyt on reilu viikko siitä kun vein kuitin eikä ainakaan vielä näy. Oon myös hakenut vanhemmista lapsista kotihoidontukea kesän ajalta kun niillä ei oo enää päivähoitopaikkaa niin siitäkin rahoja odottelen.
 
Sanle, mä en ole hakenut 6kk ajalta mutta tuo kotihoidontuki, eihän sitä saa jos on vanhempainvapaalla/äitiyslomalla? Siis ellei saa sitä minimipäivärahaa, silloin se kait maksetaan. Mulle ainakin työpaikalta (jossa siis kaikki kelajutut hoidetaan meillä) sanottiin, että se katkeaa automaattisesti kun jään äitiyslomalle. Eli näitä etuuksia ei jotenkaan saa päällekkäin, jos joku tuloraja (kai se että tulee palkan mukaan) ylittyy? Lomallahan sen sit saa kun saa palkkaa tms mutta äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla ei mun käsittääkseni saa. Mullekin on kahdesta lapsesta sitä kotihoidontukea maksettu kun kotona on molemmat, mutta oletan ettei sitä enää tässä kuussa tule kuin parilta päivältä, koska jäin äitiyslomalle. Kivahan se olis jos tulis sekin raha :) Korjaa ihmeessä jos olen väärässä :D
 
Kilulle ensinnäkin paljon onnea plussasta! :heart:

Sanle mie oon toimittanut työpaikalle jo huhtikuun lopulla kelaan menävät laput, mitkä niiden pitää siis täyttää... ja huomenna tosiaan alkaa miun mammaloma ja ei mitään tietoa päätöksistä.. alkaa turhauttamaan kun ei tiedä että onko ne ees lähettäny miun tulotietoja kelaan.. huoh.. no jos täs kuukauden sisään sais tietoa :LOL:

tänään soitti sit neuvolasta, maanantaina pitää TAAS mennä verikokeisii ja viedä pissanäytteet.. nyt tutkivat jotkut munuais arvot kans? :O koko ajan saa ravata joko labras tai neuvolas ja me viel asutaan aika maalla niin aika pitkä matka lähtee ajelee joka päivä melkee jonku takii :kieh: no toivottavast ei nyt oo mitää

jepatin ja muru 34+6
 
Kilulle onnea tähän raskauteen! Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki sujuu hyvin!

Sinful: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja itse mietin kanssa sektiota vaikka molemmat olivat pääedellä tuloillaan. Mutta lääkärit tietenkin olivat sitä mieltä, että alakautta, eikä juurikaan annettu vaihtoehtoja... Koska pelkäsin sitä, että toinen syntyy alateitse ja toinen joudutaan leikkaamaan, jolloin olisi kursittuna ja kipeenä joka kohdasta. Mutta nämä on asioita joita ei voi etukäteen tietää. Ja sekös tälläista suunnittelijaa sitten harmitti... Nyt sitten oon "vaan" kipee alapäästä ja ei tämäkään parane viikossa tai parissa...

Onnea kaikille synnytyksiin! Itse pohdin aluksi, että miten siitä voi selvitä ja vielä tuplana. Ja voin sanoo, ettei toinen vauva kyllä itsestään tullut, niin kuin moni väittää ensimmäisen avaavan reitin... Synnytyksen lähestymisen ennakoivia merkkejä ootte miettineet... itsellä oli vain ihan ministi vuorokautta ennen vauvojen syntymää "ihonväristä" valkovuotoa ja muutama ensimmäinen menkkakipumainen supistus. Lapsivesi meni 6 tuntia ennen synnytystä. Kipeitä supistuksia alkoi tulla n. 4 tuntia ennen synnytystä, jotka nekään eivät olleet säännöllisiä alkuun... Tosin kätilöt ja lääkärit olikin aika yllättyneitä nopeesta suorituksesta, hyvä kun ennättivät kivunlievitystä antamaan... Panadoliahan ne ekaksi tarjosi 4 tuntia ennen ensimmäisen vauvan syntymää... tuumasin, että tuskimpa auttaa... :O Onneksi olin jo mennyt edellisenä iltana "varalta" hätähousuna sairaalaan, kun oli ollut pari lievää supistusta edellisenä aamuna... Ja sairaalassa ottivat osastolle vaikka lääkäri sanoi, että synnytys voi käynnistyä milloin vaan tai vasta parin viikon päästä...

Nippe
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
Onnea Sinful :flower:!!

Äippäpolilla käyty ja leikkauspäivä olisi 23.7. Painoa pikkuisella oli jo 3kg joten ihan hyvän kokoinen vauva on odotettavissa jos loppuun asti jaksaa. Epäilen kyllä vahvasti mahdankohan tälläkään kertaa tuota sovittua leikkauspäivää saavuttaa... Jää nähtäväksi. Enää siis max 16 päivää jäljellä :D!!

Nautitaanhan lämpimistä ilmoista vaikka turvotus vaivaakin jo varmaan kaikkia.

Mirkku76+ pullukka 36+0
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
täällä poksuu 35rv tänään ja ensimmäinen äitiyslomapäivä! Viime yönä ekaa kertaa oli ensin menkkamaista jomottelua alaselän puolella, sitten vähän aikaa vihloi mahaa/lonkkaa.

ei tuo muisti kyllä täälläkään mistään parhaimmasta päästä ole. :D onneks ollaan molemmat miehen kanssa välillä hajamielisiä, nii ei tarvii yksin tästä kärsii. mut kyllä näin raskaana ollessa tuo muisti välillä pettää vähä enemmänkii!

Paljon onnea sinfulille ja koko perheelle :flower:

minä tulin viikonlopuks äitini koiraa hoitamaan, kun he itse ovat reissussa. hyvä sää sattui, onneksi meidän mökki on tässä lähellä voiskin sinne lähteä nauttimaan aurigosta ja jos uskaltautuis uimaankin. :) mulla turvottaa sormia näillä helteillä!

nauttikaa siis mammat tästä säästä!!

nansku: ja murunen jolla enää viisi viikkoa laskettuun aikaan!! <3
 
Runttipulla: joo en mä haekaan sitä kotihoidontukea äitiysloman ajalta, vaan tältä ajalta kun oon lomille ennen äippäloman alkua Eli 28.5-11.7. Kun hoitopaikka on irtisanottu 28.5 niin alkaa oikeus kotihoidontukeen.

Mun piti siis vaan ruksittaa työnantajalle vietyyn äitiyslomahakemukseen että päiväraha-anomus tehty ja ite vein palkkakuitit Kelalle. Äippäloma alkaa ens torstaina, jospa se päätös sieltä tulis piakoin.
 
Onnea Sinful pikkuisista! :heart:

Täällä käytiin rannalla koiraa uittamassa, huhhui kun oli lämmin. Itsekin uskaltautui jopa kahlailemaan. :)
Täällä ei onneksi turvotuksista kärsitä, vaan viikkojakin on minulla vähemmän kuin monella muulla, ehdin vielä varmasti turpoamaan monet kerrat. :LOL:

Kaupassa käytiin hakemassa vaippoja ja apteekista se nenäfriida. Oli melkomoinen hökötys, saa nähdä osaako sitä sitten käyttää. :)

Nyt on hankintalistalla enää maidonkerääjä ja rintapumppu + vaatetta pikkuiselle, mutta ne toivottavasti vielä ehtii. :)
 
Ok Sanle, käsitin jotenkin että oisit jo äippälomilla :D No niiltä päiviltä tietenkin tulee sitten se tuki :)
Katoin omista tiedoista kelan sivuilta ja siellä oli vielä maksussa koko kuun ajalta se kotihoidontuki, mut laittelin sinne viestiä että tarviiko mun ilmotella vai osaatteko nyt tosiaan automaattisesti sen katkasta kuten työpaikan kelaihmiset sanoi. Mieluummin hoidan noi etukäteen kuin et sitten karhutaan takasinpäin.

Mä kävin ostamassa boobin imetyspaidan kun oltiin muksujen kans kaupalla. Samalla reissulla sit kaikille lapsille lisää vaatetta, pienellekin siis tais lähteä 4-5 bodya. Kietasubodeja halajan lisää, mut katon enemmän maanantain jälkeen kun saan jotain kokoarviota, et otanko 50 vai 56 sit lisää. Ja vaipat sun muut kans sit ostelen vasta maanantain jälkeen, jokunen tuttiosa aventin pulloihin ja vielä harsoja uusia kai pitäis kans.. siinäpä ne sit onkin. Liivit pitäis jaksaa katella et missä kuosissa ne on, ja kaivella ne vanhat leikkaussukat, jotka piti varta vasten tytön sektiossa teetättää - ihan karmeet semmoset tiukat tukisukat, joita piti pitää pari päivää..urgh.

Mutta semmosia, taidan mennä hetkeksi levolle kun lapsetkin on, noi kauppareissut muksujen kera alkaa olemana jo aika suoritus kun kassit sun muut kanniskelee :D

runttis ja toukka 35+
 
NP
Sinful89 :heart: Onnea!!

--

Olikos täällä muita, jotka saattaa päätyä synnyttämään ilman miestään / tukihenkilöä? Olen tässä miettinyt, että miten hoidetaan vastasyntyneen vauvan valokuvaus, jos ei ole ketään "siviiliä" mukana. :confused: Ykkösen synnyttyä mä makasin sängyllä kuitenkin jonkun tovin, enkä olis itse voinut mitään kuvia ottaa (tuolloin siis mies mukana ja otti kuvia vauvasta/meistä).

NP & Vatsakas 35+1
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä, että teillä muillakin vähän muisti pettää, en oo ainut dementikko. Muistamattomuuden lisäksi musta tuntuu välillä, että oon samalla myös jotenkin tyhmentynny :LOL: Joku yksinkertainen asia voi olla yllättävän vaikea ymmärtää.. Ja eilen kysyin mieheltä yhtä tärkeää asiaa ja jonkun ajan kuluttua muistin asian uudestaan ja tajusin, etten yhtään kuunnellut, että mitä vastasi asiaan. Niinpä oli pakko kysyä uudestaan ja sanoa, etten muistanu kuunnella vastausta :headwall:
Onneksi mies on jo kahden aiemman raskauden aikana nähnyt vaikka mitä mun sekoiluja, niin osaa jo ottaa ne oikein. Taidanpa kertoakin tässä pari hyvää tapausta aiemmista raskauksista.

Ekaa odottaessani aika loppuviikoilla menin kauppaan ja ladoin appelsiineja pussiin ja vein ne puntariin. No sitten kun olin saanut sen hintalapun laitettua siihen pussiin kiinni, niin jotenkin se pussi pyörähti kädessä ja arvatenkin kaikki appelsiinit tippu pussista ja pyöri eri suuntiin siellä kaupan lattialla. No tietysti itku tuli heti ja sit piti juoksu jalkaa poistua koko kaupasta ja jäi kaikki muutkin ostokset kärriin. En sitten käynyt pariin kuukauteen kyseisessä kaupassa ja kyllä se ilta meni itkiessä kotona.
Toinen hauska juttu näin jälkikäteen muistellessa on, kun oli vappuaatto ja tajusin, ettei meillä ollut munkkeja! Miehen kanssa lähdettiin sitten kaupasta etsimään munkkeja ja eihän niitä tietysti löytynyt mistään kaupasta enää.! Ja kun nimenomaan halusin sellasia valmiiksi paistettuja hillomunkkeja, ei kelvannu neidille pakastemunkit tai donitsit, joita ois kapoissa ollut. No varmaan toistakymmentä kauppaa kierreltiin ennenkuin löysin munkkipussin. Sitten munkkipussi kainalossa kotiin ja siellä totesin, että ne on ihan kovia ja vanhoja ja ja ja.. Eikä mun enää edes tehny mieli niitä munkkeja :':)laugh:

Toista ootellessani sitten oltiin haettu pizzat kotiin ja juuri asettauduttiin olohuoneeseen syömään pizzaa elokuvan kera.. Otin pizzalaatikon käteen ja istahdin sohvalle. tai siis yritin istahtaa.. istuin nimittäin ohi suoraan sohvan eteen ja pizzalaatikko lensi kädestä pois ja arvatenkin väärinpäin lattiallle. voitte kuvitella mikä parku taas seurasi.. ja nauru.. ja itku... ja nauru.. ja itku... :D
Että näin..

Sinful: paljon paljon onnea pienokaisista!!!! :flower: <3
 
Perjantait!

Täällä on kans yks totaalinen dementikko,jos en kirjoita ylös unohdan sen kuitenkin viimestään vartin päästä..meillä on mies soitellu monta kertaa töistä käsin ja kysynyt muistinko ostaa sitä kaupasta mitä sinne lähdinkin hakemaan,kun saatan unohtaa miksi menin kauppaan ja tuoda sieltä kaikkea muuta mitä sieltä lähdin hakemaankaan..:LOL:

Yksin synnyttäminen On tääläkin käynyt mielessä nimittäin mies kun on ammattiautoilija ja jos lähtö tuleekin sairaalaan kesken työ päivän,ni eihän mies voi jättää keskelle Tamperetta kuorma-autoa ja sanoa että sori nyt tuli lähtö..:D

Sinful89 onnea pikkusista,hyvän kokoisiahan ne jo olivat;)

Kilulle paljon onnea ja PALJON tarrasukkia mukaan :hug:

(.) Tänään oli neuvola ja se saga näyte negatiivinen
Painon muutos +233/vk
B-hb 109 vaikka syön rautaa :O
U-prot -
RR 113/70
U-Gluk. -
kohdunpohjan korkeus 34
tarjonta rt
syke +
liikkeet ++

Oma vointi on vähän niin ja näin,katotaan nyt mitä tulee kun siivoilen tänään ja pesen saunan ja käyn saunassa ja kävin kävelleen lasten kanssa kaupassa..: /

Kesämasu-12 ja poitsu 35+6 :heart::heart:
 
Heippa!

Oi oi, onneksi en oo osallistunu tuohon heinäkuun puolella syntyvät-veikkaukseen, mää oisin ollu siinä tosi huono :LOL:

ONNEA SINFULILLE JA PERHEELLE NIIN PALJON ETTÄ PIISAA! :flower:

Sanle: Minä hain edeltävien 6kk:n tulojen perusteella. Ensin oottelin 1,5kk päätöstä ja kun muistutin heitä, niin sitten vasta alko lyyti kirjottaan. Piti tiedottaa matkakuluista ja olla palkkatodistukset kahdelta työnantajalta. Mun tapauksessa siis kahdelta kun oli työpaikka vaihtunu siinä välissä.

Hei pari kysymystä!

Ootteko keränneet isyyspakkausta? Jos joo, niin mitä ootte "tämänvuoden"pakkaukseen laittaneet? :)

Sitten, mulla oli muistaakseni esikoisestakin tätä samaa naksumista, mutta en muista että mitä ihmettä tämä on. Siis alamahasta kuuluu aika-ajoin semmonen ilonen napsahus, niinku pikku kupla menis rikki tai joku pienen pieni suoni katkeais. Tai emmää osaa selittää :) Tämä ei siis tunnu missään, kuuluu vaan. Onko muilla?

Ainiin, ja vessassa ei tarvi käydä täällä ku yhdesti yössä, jei!!! Tikitilleen klo 2:15 joka yö :)

Ei muuta, nyt mansikansyöntiin <3

Ansku ja Elsa 32+5
 
Sinful89 Oikein paljon onnea pikkuisista! :)

Muistista Minäkin olen huomannut, että en muista asioita ihan yhtä hyvin kuin ennen, joten ihan hyvä, etten ole käynyt kaupoissa viime aikoina...;) Kun muistamattomuus iskee, niin totean tyynesti, että raskausaivot, siinäpäs se. Ilmeisesti asia saattaa jatkua vielä tovin mikäli tähän juttuun on uskomista:
http://http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Nakokulmia/Aidin-aukile/

NP Voisikohan joku kätilöistä nappaista kuvan vastasyntyneestä...? Toki heillä on paljon tekemistä ja tilanteet vaihtelevat, mutta luulisi, ettei yhden kuvan nappaamisessa nyt niin kauaa mene. Minä ainakin siinä tilanteessa kysyisin asiaa.

Miehen eväät synnytykseen Sairaalakassi on lähes valmis, mitä nyt synnytysreissua varten ostetut pillimehut ovat jääkaapissa ja miehen eväät puuttuvat. Kysyisinkin, että mitä eväitä miehelle kannattaisi pakata? Mitä teillä on miehen mukana ollut?

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Luckygirl & Vintiö 34+6
 
Heips mammat:wave:

Kilu: Oi onnea plussasta ja paljon tarrasukkia mukaan:heart:

Sinful: Paljon onnea koko perheelle:flower: Täähän rupee oleen jännittävää tulla täällä käymään lukemassa kun näin ihania uutisia jo tipahtelee!

Nippe: Miten teidän pienokaiset jakselee?

Muisti: On täälläkin todella kateissa ja juuri tuo, että kysyy kysymyksen eikä muista kuunnella vastausta:)

Imetysliivit: Bebesin verkkokaupasta viimeksi tilasin aivan ihanat liivit (http://http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36_76&products_id=1857. Täytyisi tilata toiset samanmoiset. Oli tosi mukavat päällä.

ON: Täällä maanantaina olis synnytystapaarvio. Mukava nähdä onko tuolla alakerrassa mitään tapahtunu kun alakerta tuntuu olevan välillä ihan tulessa. Nepolla ainakin jo hyvin valmistautuu:)Toivottavasti tuo mun polttelu ei olis mitään tulehdusta. Täytyy siitäkin kysästä. Huomenna olis ystävän polttarit. Katotaan moneenko tää mamma jaksaa jammailla.

Annubella, joka äsken siisti hieman alakertaa ja huh huh millä lopputuloksella..Olis varmaan kannattanut olla koskematta:LOL: ja mamman ihme asennosta monta potkua antanut onni-Ilona 36+0 POKS POKS:heart:
 

Yhteistyössä