~~Elorakkaat Toukokuussa~~

Hyppy: Toi on muuten väärin laittaa liikkeet yhdellä plussalla, jos sinä tunnet ne ja hän näki lapsen liikkuvan. Molemmista tulee yksi plussa: Siitä että äiti tuntee liikkeet ja lapsen havaitaan liikkuvan.

Perätilavauvan ulkokääntö on just tuollaista.. Emättimen kautta "nostetaan" ja sitten yritetään vatsan päältä kääntää lasta. :/
 
Viimeksi muokattu:
Hemarin mies tekstaili synnytyksessä, mikä saattaa selittää sen, miksi meidän (edellisessä) synnytyssairaalassa oli kiellettyä pitää kännykkää synnytysosastolla päällä. Mä nimittäin sitä vähän silloin ihmettelin, ne väitti, että se voi häiritä jotain niiden vehkeitä mutta mä en kyllä tajua miten. Mutta jos se häiritty olikin se synnyttävä äiti, jonka mies istuu nenä kiinni kännykässä koko synnytyksen ajan ja tekstailee niin se alkaa jo tuntua ihan hyvältä säännöltä :LOL:

Mun kuopus käännettiin, mutta ei mulle kukaan mitään sormia/käsiä alapäähän tunkenut :confused: Se ei kyllä ollut vielä laskeutunut silloin vaan lillui aika vapaasti. Joka tapauksessa se käännösyritys sattui aivan sairaasti. Tokalla yrityksellä onnistuivat vauvan kääntämään - seuraavana yönä hän kääntyi itse ihan kaikessa rauhassa takaisin alkuperäiseen asentoonsa.
 

Yhteistyössä