Elovauvat 2007 vol2.

Olisin kysellyt teiltä kevätvaatteista. Eli millaista vaatetta ajattelitte ostaa vauvoillenne kn. välikaudeksi? Poika ei keväällä kuitenkaan vielä varsinaisesti liiku ulkona, joten mitään hirmuhienoa haalaria ei tarvita, mutta varmaan sekään ei toimi, että ostaisi nyt niin ison haalarin, että se olisi syksyllä sopiva vai kuinka?

NuuNuu80: Meilläkin kiinteät ovat nyt viikon ajan uponneet tosi huonosti paitsi iltapuuro (tai senkin syöminen takkuaa, mutta lopulta menee). Tilanne ei ole varmaankaan yhtä hankala kuin teillä, mutta ehkä tämä jotenkin kuuluu ikään.

Pitäkäähän hauskaa huomisessa tapaamisessa!!!
 
Me ilmestytään Nellan kanssa asukastalolle siinä puoli kahdentoista maissa, jos silloin jo olette ehtineet paikalle. Riippuu vähän Nellan heräämisestä, mutta tulossa ollaan.

Pitääkin pistää kameran akut latautumaan... :D
 
Ei uppoa täälläkään samaan malliin kasvissose kuin vaikka viikko sitten! Hedelmäsose menee kyllä, :p ! Ylös on ehkä hammas tulossa, joten vaikuttaisko se? Toisaalta ehkä se lopettais syömishalut kokonaan, eikä vain valikois, et haluuko kasvista vai hedelmää!
 
Madeia: Mihinkähän me päästäs vaunuilla? Stockmannilla ois alhaalla ja ylhäällä, onkos siinä joku waynes coffee amarillon vieressä.. En oo nyt vaunujen kans niin paljon liikkunu siellä. Ehota sä jotakin!
 
Noppis
Jees, mekin yritämme liittyä huomenna seuraan sitten neuvolan jälkeen. Soittelen varmaan sitten Pilkettä:n (miten tuo taivutetaan? :D ) puhelimeen että oletteko jo siellä. Nähdään...
T: Noppis ja Tytteli 6 kk
 
hyvää ystävän päivää ja mukavaa ensitapaamista! laittakaa kuvia vaikka kerhon puolelle.


oulunseutu kiva, että täälläkin hääritään tapaamista!

osallistun myös mielelläni, mutta mulla kulkisi ainakin toistaiseksi mukana myös vilkkaat 5 ja 3v, joten ihan mihkä vaan ei niitten kanssa voi mennä. heset esim ovat aika lapsiystävällisiä, heidän kahvilatarjonta ei tosin hirmuisesti houkuta.

meillä olisi myös tilaa isommallekkin porukalle, mutta ongelmana saattaa olla kulkeminen. asutaan oulunsalossa, bussilla pääsee 10 min kävelymatkan päähän, mutta on yllättävän hinnakasta, koska vaunuista joutuu maksamaan. kimppakyyti on hyvä vaihtoehto, jos on auto käytettävissä.

nyt on alettava pakkaushommiin, lähetään mummuloimaan vlopun yli.

 
Lara83
Kiitos Pilkettä kun jaksoit järjestää tämän päivän tapaamisen! Oli todella mukava nähdä kaikkien paikalla olleiden pienokaiset!!! Yritin laittaa kerhon puolelle kuvan mutta ei onnannut, tuli vaan aina teksti"explorer ei voi näyttää sivua"... No joo, toivottavasti joku onnistuu laittamaan kuvia. =)

Nyt kuuluu kutsu! :wave:
 
myös teille, jotka tapaamisessa olivat. oli kiva nähdä nimikerkkien taa ja ihania olivat elovauvat, niinkuin arvata saattaa. Nuo ryhmäkuvat onnistuivat todella hyvin. Laittakaa tapaamisessa olijat, jotka haluatte kuvia niin YV:nä mulle meiliosoite, niin laitan teille. Jostain syystä kaikki kuvat mitä olen tänne yrittänyt laittaa eivät mene perille.
Ainoa asia mikä harmitti oli tuo vähä aika..ois ollut mukava rupatella pidempäänkin ja tietäähän sen puolivuotiaiden aikataulut..eivät osu yksiin ja aina jonkun on oltava syöttämässä tai nukuttamassa. No, ehkä saamme järkättyä sitten vaikka Kassunluona uudemmat tapaamiset vähän pidemmän kaavan mukaan :attn: :wave:

Noppikselle tätä kautta heipat, kun olitkin kerennyt lähteä sillaikaa kun olimme kävelemässä!
Ja pääkaupunkiseutulaiset...mä olen ainakin valmis lähtemään vaikka Töölön Lahti/Waynes coffee kiekalle milloin vain ja lyhyelläkin varoajalla, että laittakaahan viestiä, jos kävely päälle satutte!
Nikolas oli niin sippi päivän reissusta että nukahti yöunilleen jo 19.15 ja meinas nukahtaa puurolautasen ääreen reppana.
Tällasta tänään :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:
Tusina seiska: Pääsisitkö ens viikolla jo?

Ja JoannaH, tuutko, jos sovitaan jotakin?

Madeia
: Sekin joo vois olla hyvä, musta tuntuu, että sinne waynes coffeeseen mahtuu paremmin..
Jees tulen ehdottomasti! =) =) =) Minä en kamalasti tuolla keskustassa kulje.. kun en oo oppinu kulkemaan nuilla paikallisilla. Mutta voidaan tietty tulla pojan kans omalla autolla vaikka anttilan parkkihalliin ja siitä sit kävellä, jos pidän pojan sylissä.

Paitsi jos kävelen päiväuniaikaan vaunujen kanssa keskustaan. Elikkä klo 12 hujakoilla voisin lähteä tepastelemaan.

Ootteko jo sopineet ajan ja paikan?
 
Oli tosi kiva tavata ja kiitoksia Pilkettä kun järkkäsit tapaamisen!

Mitäs jos tavaittaisiin vaikka aina joka kuun ensimmäisenä maanantaina sanomatalon Waynes coffeessa. Sinne tulisivat ne ketkä pääsisivät ja jos ei joskus pääse niin aina tietäisi uuden tapaamisen taas tulevan :)

Laitoin uuden kuvan profiiliin :) Suloinen iso kylpijäpoika!

t.joogasta kotiutunut Soippa
 
Kiva ajatus tuo että tavataan joka kuun eka. Lähen mukaan ainakin! Elikkäs oiskos se sitten ekaa kertaa 3.3 maanantaina? Ja oisko kellonaika parempi ( ainakin meille) siten, että pikkuiset saavat nukkua ne ekat aamupäiväunet, vai menikös se teillä Soippa just erilailla? Nikolas menee n.10.00 aikaan nukkumaan ja nukkuu sellanen 1-2 tuntia niin voisin vaikka 13.00 olla Waynesissa. Aikaa tietty pystytään miettimään lähempänä ajankohtaakin!

Hauskaa tapaamista muuten Oulunseutulaisillekin!
Ja kaikille hyvää viikonloppua :flower:
 
Moikka!!

Voi kun kiva et teillä oli kiva tapaaminen!! :) Haluasin kuulla lisää, ja nähdä myös niitä kuvia!:) Mietin eilen teitä ja tapaamista monta kertaa...ois ollu niiiiiiin kiva ku ois itekki päässy.:/ Kyssäri tapaamisessa olleille; Nyt kun näitte minkä näköinen kukakin nimimerkki oli, nii yllätyitkö?? Tai siis, kun varmasti kaikilla oli omat kuvitelmánsa, miltä kukin näyttää tai millanen on... Osuiko yhtään mielikuva oikeaan?:D Ois kiva vaan tietää.:)

Me käytii Miinan kans tänää neuvolassa. Nyt on sit neiti alkanu kasvamaan. IHANAA!! Eli miina on nyt 5½kk 6020g ja 61,7cm. :heart: Mut ei mulla muuta näin pikasee... Mukavaa viikonloppua!

maypo ja miina
 
Eli kiitokset meidänkin puolesta! Oltiin illalla molemmat niiin väsyneitä kun päästiin kotiin, mutta oli mukava päivä!

Maypo: Musta tuntuu, että suurin osa oli erilaisia ihmisiä, mitä oli kuvitellut. Paitsi Pilkettä oli aikalailla sellanen, mitä mä olin ajatellutkin. Sitten taas kaikista ei ollu selkeetä kuvaa mielessä, joten ei ollu mitään ennakko-oletuksia. Mutta kaikki oli kivoja, juttuun tultiin, vaikka joidenkin kans tuli juteltua enemmän kuin toisten. Niin ja kaikkien vauvat oli ihania!

JoannaH ja Madeia: Mikäs päivä? Meille käy ma, ti tai ke.. Ja joskus puoli yhentoista ja kahen välillä ois kaikkein paras..

Veera (viisaudenhammasta köyhempi tänään) ja Ukko
 
Heippa täältäkin!

Oli kyllä joo mukava tavata. Meillä on unirytmit ihan poskellaan eilisen jäljiltä. Nella nukkui eilen neljät puolituntiset päikkärit niiden parin lisäksi, yö oli kovin risainen ja tänään ei ole oikein nukkunut. Alkoi iskällä pipoa kiristämään tyttösen kanssa kun olin punttiksella niin tultuani kotiin lähti sitten baanalle poikien kanssa. Onpa hänkin "vapaa-iltansa" ansainnut.
Toivottavasti nyt tuo rytmi lähtisi taas normaalimpaan päin. Voi tietysti olla että kyseessä on myös iästä johtuva vaihe, ettei uni vaan maistu samalla tavalla.

En ollut itse paljoakaan miettinyt ulkonäköasioita (siis mitä tulee elomammoihin ja -vauvoihin) enemmänkin huoletti että miten sitä tulee juttuun muiden kanssa. Hyvin kaikki kuitenkin meni.

Ajattelin laittaa ottamani kuvat Picasaan ja jaella sitten linkkiä sinne halukkaille. Eli voisi sama juttu toimia kuin mitä Pilkettä ehdotti, eli yv:tä vaan niin annan linkin. Huomisen aikana kuvat ajattelin laittaa jakoon, nyt on ihan puhki ja heti kun Nella vain nukahtaa niin painun kyllä nukkumaan itsekin. Miten noin pienessä voi olla noin paljon energiaa??? Ei voi ymmärtää.

Neuvola oli tänään ja vauvelin mitat on; paino 9345g ja pituus 70,2cm. Rotarixin ja yhdistelmän tehosteiden otto sujui hienosti. Kasvaa kuulemma hyvin ja omaa ikäisensä taidot. Sanoivat että lihaa vaan peliin soseiden kanssa. Ajattelin kuitenkin odottaa vielä jonkin aikaa, ei tässä mikään hoppu ole. On sen verran taisteltu että ollaan saatu syönti sujumaan että ei tee vielä mieli sekoittaa pakkaa, mutta kohta.

Me ollaan puhuttu miehen kanssa että kolme lasta haluttaisiin. Tai ainakin minä tahdon ja eipä hän ole ollut eri mieltä. Mutta nyt on itsestäni alkanut tuntua siltä että ehkäpä mies ei tahdokaan useampia mukuloita. Myönnettäköön, Nella vaatii oman asenteen muutoksen elämään ja osaa olla erittäin vaikeasti miellytettävä, mutta eihän se sano sitä että mahdolliset muut lapset olisivat yhtä "hankalia". Ja kuitenkin kun lapset kasvavat nopeasti niin ei tämä vauvavaihe ole kovinkaan pitkäkestoinen, vaikkakin hyvin rankka ainakin näin ensikertalaiselle... Miten tämmöiset tilanteet ratkaistaan jos niitä tulee eteen? Alistuuko toinen osapuoli siihen että 'okei, nää muksut on nyt tässä' jos toinen ei enempää halua? Vai sovitaanko että jäädään kahteen, ku nyt kerran on jo yksi ja toinen tahtoo kolme? Kai se on niin ihmiskohtaista että mitä sovitaan, eikä nekään aina tule pitämään, mutta tuntuisi jotenkin kamalalta "tyytyä vähempään". Onko moisesta kellään kokemuksia?

No niin, nyt tyttö nukkuu. Minä poistun rentoutumaan.

Ainiin, joka kuun eka maanantai kuulostaa hyvältä. Kellonaikoja voipi sumplia että mahdollisimman moni pääsisi paikalle. Varsinkin kun ei itselläni ole yhtään "vauvakamua" niin olisi mukava nähdä useamminkin. Ja reissu Töölönlahden ympäri olisi loistojuttu, kuhan ei ihan niin kylmä ole kuin tänään oli.

Kiitos kaikille ketkä eilen pääsi paikalle, oli hienoa nähdä :D

Kirvash ja Nella tasan 5kk tänään
 
Veera- : Mulle kävis parhaiten ehkä keskiviikko, kun silloin saisin varmaankin auton käyttöön. En oikeen tykkää bussilla liikkua ja kävellen on turhan pitkä matka..
Puolen päivän jälkeen mihin aikaan tahansa sopii ainakin mulle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Veera- : Mulle kävis parhaiten ehkä keskiviikko, kun silloin saisin varmaankin auton käyttöön. En oikeen tykkää bussilla liikkua ja kävellen on turhan pitkä matka..
Puolen päivän jälkeen mihin aikaan tahansa sopii ainakin mulle :)
Minäkin lähden liikenteeseen silloin puolelta päivin. Ja keskiviikko kävis hyvin mullekkin.
=)
 
JoannaH ja Madeia: Siis olisko keskiviikkona siellä coffee housessa joskus puoli yks-yks hyvä aika? Kun Ukko nukkuu yleensä hetken kahestatoista eteenpäin, niin me tultas sen jälkeen.. Mä en sitten koneelle pääse enää tän illan jälkeen, että jos jotakin esteitä tulee niin en oikein voi ilmotella/mulle ei voi ilmotella. Paitsi jos laitan jommallekummalla yv:nä mun puh.nron?
 
Kiitos myös meidän puolesta kaikille tapaamisessa mukana olleille ja Pilkettälle tapaamisen järjestämisestä. Oli mukava tavata ja nähdä elomammat ja vauvat. Ihania vauvoja kaikilla.!!!! Oli kyllä erinäköisiä ihmisiä mitä oli etukäteen kuvitellut,mutta mukavia kaikki olivat =)

Meillä meinataan olla vähän kipeinä. Itsellä on vähän nuhaa ja väsynyt olo. Mineallakin vähän tullut räkää nenästä. Toivottavasti ei tuu kunnon nuhaa tai kuumetta. Meillä ei oo tyttö ollut vielä kertaakaan kipeenä.

Nyt täytyy alkaa valmistautumaan suihkuun tytön kanssa. Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!!!
 

Yhteistyössä