Elovauvat 2016

Ei ole ollut vielä mitään ruokahimoja tai muutakaan erikoisempaa oiretta. Oikein odottelen, että tulisi jotain, niin tämä tulisi konkreettisemmaksi. Ruokahimoja minulla ei tosin ole ollut edellisissäkään raskauksissa.
 
Tänään tein uuden testin (neljäs siis jo) ja nyt samalla merkillä kuin ekalla kerralla ja nyt oli selvästi siitä vahvistunut ja nyt jo ihan voimakas viiva, joten uskaltaisin varmaan jo ilmoittautua tännekin ihan oikeasti. :)

Ei siitä uuden ketjun nimestä taidettu päästä yhteisymmärrykseen? Mulle käy ne Elopallerotkin. :) Jos muut on samaa mieltä, niin joku voisi sen ketjun perustaa... En vielä itse oikein uskalla, kun jotenkin taikauskoinen olo siitä.

-Meillä siis toinen toiveissa ja ensimmäistä (kohta 3-vuotias) yritettiin n.1,5v välillä aktiivisemmin, välillä ei niin. Sitten toisen jälkeen nyt kesällä oikeastaan aloitettiin yrittämään uudestaan ja ekasta kierrosta heti tärppäs, mutta se meni ihan alussa kesken 6.+jotain oli viikot ja nyt sitten melkein heti kun jaksettiin alkaa yrittämään uudestaan, niin tärppäs taas. Toivottavasti pysyy matkassa.

Olen 32v. ja laittelen sitten tarkemmat tiedot jos se uusi ketju saadaan pystyyn. :)
 
Niin ja oireista. Väsymys on kaamea, mutta osa saattaa olla siitäkin, että viikonloppuna iski pieni flunssa (ei toki niin suuri, ettei olisi töihin joutunut menemään tänään), joten sama näyttää olevan nytkin kuin edellisessä raskaudessa... Ikinä en ole niin usein ollut flunssassa kuin silloin. Rinnat ovat välillä hetkittäin arat ja kohtu selvästi tekee jotain kun on erikoisia tuntemuksia sielläkin. Hajut ehkä vähän ällöttävät ja pientä ällötystä on muutenkin välillä. (Toivon, että pääsisin nytkin ilman oikeaa pahoinvointia koko raskauden ajan.)
 
Varovasti seurailen teitä.. en vielä ole tehnyt testiä - ehkä huomisaamuna, kun menkkoihin olisi 2pv (12 dpo). Olen kärsinyt tasaisesta kuvotuksesta viime torstaista lähtien - vaikea uskoa että tulisi niin aikaisin oireita, mutta toisaalta edellisessä raskaudessa oli tosi pahaa pahoinvointia alusta loppuun saakka (tosin en muista että olisi alkanut näin pian). Kaapissa oottais predictorin early. jännää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: orgona
Heippa! Kylläpäs tuntui hassulta etsiä näitä keskusteluryhmiä. Viimeksi sama googlehaku ollut kahdeksan vuotta sitten. Nooh, tutut ja turvalliset keskusteluryhmät näytti löytyvän edelleen. Varovaisesti siis tänne joukkoon tulen.

Eilen tein positiivisen testin. Kaksi kertaa, kun eihän sitä ekasta usko. La olisi 5.8. Minulla ennestään 7 ja 10 vuotiaat lapset edellisen mieheni kanssa. Nykyisellä miehelläni on 10 vuotias lapsi myös. Tämä siis ensimmäinen yhteinen ja fiilikset vielä hieman sekavat. Tärppi tuli nopeammin kuin osasin odottaa. Olemme olleet kohta kaksi vuotta yhdessä, mutta tämä aika on uusioperhekuvioineen yms ollut niin vauhdikasta, että normaali arki ei ole vielä edes alkanut ja nyt jo odotan, hui!!

Tänään neuvolaan soitettu ja parin viikon päästä eka aika sinne. Tänään ollut eka tupakaton päivä ja ei oo helppoo ei. Onko muita höhliä tupakoitsijoita?

Ja olen 32 ja mieheni 40. "Vanha" äijä, i know, mutta sydämeltään nuori <3
Täällä kanssa uusioperhe tapaus.omat lapset ovat 5v 9v ja 11v miehellä 7v ja 10v . Meillä on ikäeroa myös itse olen 31 ja mies 39 ,mutta mies on ikuinen nuori
 
Varovasti seurailen teitä.. en vielä ole tehnyt testiä - ehkä huomisaamuna, kun menkkoihin olisi 2pv (12 dpo). Olen kärsinyt tasaisesta kuvotuksesta viime torstaista lähtien - vaikea uskoa että tulisi niin aikaisin oireita, mutta toisaalta edellisessä raskaudessa oli tosi pahaa pahoinvointia alusta loppuun saakka (tosin en muista että olisi alkanut näin pian). Kaapissa oottais predictorin early. jännää! :)
Joko teit testin? :barefoot:
 

Yhteistyössä