Emilyn jättänyt palstan

  • Viestiketjun aloittaja "SannaManna"
  • Ensimmäinen viesti
"SannaManna"
Harmittaa kun Emilyniä ei ole näkynyt palstalla, mielenkiintoinen persoona ja vahvat mielipiteet. Moni muukin vakkari on kadonnut palstalta mutta eniten kaipailen Emilynin juttuja.

:/
 
vierass
[QUOTE="SannaManna";24051610]Niin voi olla, tuskinpa kolmen lapsen yksinhuoltajana on aikaa notkua palstalla.[/QUOTE]

TOIVOTTAVASTI kolmen lapsen yksinhuoltajana ei ole aikaa notkua palstalla.
 
"vieras"
[QUOTE="SannaManna";24051610]Niin voi olla, tuskinpa kolmen lapsen yksinhuoltajana on aikaa notkua palstalla.[/QUOTE]

Kyllä se sit tulee kun on taas löytänyt muutamaksi viikoksi sen maailman ihanimman äijän ja neljäs on tulossa
 
näin
[QUOTE="diu";24051612]Onhan tuo täällä ollut mutta varmaan ei tuolla omalla mustalla nikillään viitsi kun saa niin paljon paskaa niskaansa vaikka mitä sanois.[/QUOTE]

Tää on niin totta, ja tuskinpa se lapsimäärä estää palstailua
 
[QUOTE="SannaManna";24051654]Hei Emilyn!

No en mä ole kyllä sua tunnistanut harmaana :) HARMI! :D[/QUOTE]

No terve! :D Niin, on se kumma juttu että harmaana kirjoittaessa kukaan ei noteeraa kirjoituksia. Jos Emilyn kirjoittaa vaikka suklaakakku reseptin, niin varmasti löytyy ketjuun vähintään kolme ihmistä kommentoimaan että vähänkö oot ylimielinen ja pidät ittees parempana!

Kai sitä kolmen yh:na ehtii samalla tavalla palstaa vilkaista kuin ennenkin, kyllä ne lapset iltaisinkin nukkuu olipa niitä kaksi tai kolme.. Mutta ihan totta on, etten hirveästi kirjoittele harmaanakaan, lähinnä luen naureskellen jotain huippuketjuja kuten sitä Tintun aloittamaa :D Ei sitä enää jaksa toimia synnytys- ja imetysaktivistina yms.
 
"SannaManna"
No terve! :D Niin, on se kumma juttu että harmaana kirjoittaessa kukaan ei noteeraa kirjoituksia. Jos Emilyn kirjoittaa vaikka suklaakakku reseptin, niin varmasti löytyy ketjuun vähintään kolme ihmistä kommentoimaan että vähänkö oot ylimielinen ja pidät ittees parempana!

Kai sitä kolmen yh:na ehtii samalla tavalla palstaa vilkaista kuin ennenkin, kyllä ne lapset iltaisinkin nukkuu olipa niitä kaksi tai kolme.. Mutta ihan totta on, etten hirveästi kirjoittele harmaanakaan, lähinnä luen naureskellen jotain huippuketjuja kuten sitä Tintun aloittamaa :D Ei sitä enää jaksa toimia synnytys- ja imetysaktivistina yms.
No sun pesti on sit varman viety ;) ;)
 
Violettina
No nyt ymmärrän minäkin melko uusi palstalainen mitä tarkoittaa harmaana. Olenkin siis ihmetellyt kun niin monet on täällä kirjoitellut "harmaana". Eli siis kun mullakin on nikki, jos en aina käytä sitä, olen siis harmaana. Mielenkiintoista :)
 
kirjoittaa vaikka suklaakakku reseptin
Ei ole vaikia kuvitella mitä kommenttia mä saisin tästä. :LOL: Olen mäkin joitakin kysymyksiä täällä esittänyt harmaana koska mä tiedän silloon saavani oikiasti apua enkä vain suunsoittoa joka menee välillä todella henkilökohtaaseksi.
shhh.. EIIIII SAA KERTOA!! :headwall:
nyt joka toinen harmaan ketju täyttyy vastauksista : ootko scarletti, mitä hä??

:xmas:
 
Ei ole vaikia kuvitella mitä kommenttia mä saisin tästä. :LOL: Olen mäkin joitakin kysymyksiä täällä esittänyt harmaana koska mä tiedän silloon saavani oikiasti apua enkä vain suunsoittoa joka menee välillä todella henkilökohtaaseksi.
Mä muistan vuosien takaa, kuinka joku harmaa epäili mua valtavaksi laardikasaksi, kun kirjoitan aina ainoastaan ruoasta :D :D
 

Yhteistyössä