Emmaljunga twin cerox VS Ora Jovi land ???

erppa
Meillä on pikkupojilla Emmaljungan Twin City Cross-rattaat ja on ne vaan ihanat.
Tosi hyvät työntää, kulkee missä vaan ja selkänojan säätökin on helppo ja nopea.
Pojat on nyt 1,5v ja 3,5v ja hyvin mahtuvat moelmmat kyytiin vaikka kolmivuotias on melkoisen isokokoinen. Ja istuu rattaissa kun ollaan äiskän läskinkarkotuslenkillä, tämä mainittakoon koska joku kuitenkin kauhistelee kun tuon ikänen istuu vielä rattaissa=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Twin Ceroxit saa äänen täältä :wave: Meillä kyseiset tuplat olivat eri-ikäisillä sisaruksilla käytössä ja haikeana niistä luovuin.

Ja muuten meillä renkaiden kanssa Ceroxit olivat 82,5cm leveät, joten eivät mahdu teidän ovesta.
Noista uusista oli Emmaljungan nettisivuilla annettu leveydeksi 80cm, en sitten tiedä, onko nuo mitat muuttunut...
Riippuu renkaista mitä niissä on. Ja nuo uudet ovat erilaiset mitä meillä oli. Uusissa on ne pienet pyörät siellä edessä. Meillä oli 4 saman kokoista pyörää. Meillä oli tällaiset http://img258.imageshack.us/i/heittoaisa.jpg/ (kuva lainattu huuto.netistä)
 
Piku81 kiitos ja samoin sinne :flower:

Juu, no tuo ulko-ovi asia ei ole ongelma. Me asutaan paritalossa ja meinasin että kärryjä säilytetään tuossa lämpimässä varastossa. Tilat täällä sisällä on rajalliset ja eteinenkin aika ahdas....Onko se nyt niin, että ceroxeista ei saa lainkaan istuinosaa irti?

Carenoita joku ehdotti...mietitty on niitäkin, mutta :attn:

Vaikee päätös kyllä, mutta pian ois päätettävä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
Piku81 kiitos ja samoin sinne :flower:

Juu, no tuo ulko-ovi asia ei ole ongelma. Me asutaan paritalossa ja meinasin että kärryjä säilytetään tuossa lämpimässä varastossa. Tilat täällä sisällä on rajalliset ja eteinenkin aika ahdas....Onko se nyt niin, että ceroxeista ei saa lainkaan istuinosaa irti?

Carenoita joku ehdotti...mietitty on niitäkin, mutta :attn:

Vaikee päätös kyllä, mutta pian ois päätettävä :p
ei saa irti ei :/
 
Ok, nyt pitää sit päätöstä vielä miettiä. Jos ceroxien istuinosaa ei saa ollenkaan irti, niin mites ne mahtuu meijän autoon....Tosin, farmariauto meillä on, mutta silti. Voi hitsin pimpula! Melkein jo löysin kivat ceroxit meille.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
Ok, nyt pitää sit päätöstä vielä miettiä. Jos ceroxien istuinosaa ei saa ollenkaan irti, niin mites ne mahtuu meijän autoon....Tosin, farmariauto meillä on, mutta silti. Voi hitsin pimpula! Melkein jo löysin kivat ceroxit meille.....
city crosseistahan saa sen istuinosan irti..Mekin muuten sit välillä mietittiin carenoitakin, mutta sit päädyttiin tuollaisiin, missä molemmat muksut samaan suuntaan..
Yks mitä jäin kaipaamaan niissä ceroxeissa (360) ois ollut se heittoaisa..mutta sit mietin ja tuumailin että lumessa oli aikas huonot kuiten työntää, kun testattiin lastentarvikkeen pihassa..Mutta se pitää vain mittiä että minkäslaiseen käyttöön tulee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
Ok, nyt pitää sit päätöstä vielä miettiä. Jos ceroxien istuinosaa ei saa ollenkaan irti, niin mites ne mahtuu meijän autoon....Tosin, farmariauto meillä on, mutta silti. Voi hitsin pimpula! Melkein jo löysin kivat ceroxit meille.....
mä en nyt ymmärrä et mite tää vaikutaa siihe et ne ei mahtus autoon..? :whistle: :ashamed:
mä kasaan normisti vaunut ja heitän ne takakonttiin,just mahtuvat sinne vaikka meillä on maastoauto :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
Ok, nyt pitää sit päätöstä vielä miettiä. Jos ceroxien istuinosaa ei saa ollenkaan irti, niin mites ne mahtuu meijän autoon....Tosin, farmariauto meillä on, mutta silti. Voi hitsin pimpula! Melkein jo löysin kivat ceroxit meille.....
mä en nyt ymmärrä et mite tää vaikutaa siihe et ne ei mahtus autoon..? :whistle: :ashamed:
mä kasaan normisti vaunut ja heitän ne takakonttiin,just mahtuvat sinne vaikka meillä on maastoauto :)
No siis meillä on aika pieni tuo auton takakontti, meinasin että jos ne mahtuu sinne paremmin kun sais sen kopan irti. Mutta, ei niitä kovin usein autoon tarvii varmastikaan saada. Sillon ainakin kun ne ostetaan ja tuodaan kotiin. Voihan olla että mä tässä oon vähän hassu ku mietin tollasia :ashamed:
 

Yhteistyössä