Emmerdalea saatavilla dvd:nä?

Minä olen sitä porukkaa, joka aloitti Emmerdalen katsomisen ihan eka jaksosta silloin vuosia sitten. Sitten tuli vuosia väliin, etten seurannut sarjaa ja nyt ei enää pääse kärryille...onko tietoa, onko sarjaa saatavilla dvd-bokseina?
 
"vieras"
En ole kyllä nähnyt. Emmerdale on tosi vanha sarja, se ei ole ollenkaan alusta asti näkynyt Suomessa, mutta tarkoitit varmaan niitä Suomessa näytettyjä, sen alusta siis seurasit. Kyllä siitä pääsee kärryille, kun katsoo vaan ja käy wikipediasta lukemassa hahmojen taustoja:) Mutta sieltä tulee myös luettua pitemmälle, kuin Suomessa on näytetty...:)
 
"vieras"
Siis olet katsonut sitä vuosia jo briteissä, suomessahan sitä ei ole koskaan alusta näytetty, vaan keskeltä. Aikoinaan tuli katsottua, mutta sen lentoturman jälkeen ei enää juurikaan, silloinhan sarjasta kirjoitettiin monia henkilöitä ulos.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;28338988:
Voi kiesus :D. Joo siis Suomessa alusta asti.
Muistatko koska sitä alettiin näyttää Suomessa? Minäkin katsoin sitä silloin jonkun verran, sitten en vuosiin ja nyt olen taas katsonut :D Ja ihan hyvin olen kärryillä. Se on siinä mielessä hyvin rakennettu sarja, että koko ajan on monta tarinaa meneillään ja ihmisiä on eri verran esillä, nyt vähän enemmän joku tarina pinnalla, joku taustalla. Eikä haittaa jos jää paloja välistä, netistä löytää puuttuvat palat :D
 

Yhteistyössä