en jaksa miehen seksuaalista haluttomuutta

  • Viestiketjun aloittaja fvierailija
  • Ensimmäinen viesti
fvierailija
Tilanne on jatkunut pitkään, nytkin se kuorsaa vieressä, ahdistava ajatus elää loppuelämä näin.
Ennen joskus saatto olla niin että kun heräs vaikka vessaan aamulla niin halus rakastella kun tuli takas viereeni. Sit nukahdettiin lähekkäin. Nykyään näin ei tapahdu ikinä.
Muutenki mitään ei tapahdu vaikka kulkisin alasti nenän edessä. Ei sano kauniiksi, ei juuri koskettele. Ei ikinä suutele kiihkeästi.

Tää vaikuttaa jo itsetuntooni kun en kelpaa enkä kiihota. Sillä olis ollut mahdollisuus mennä seksuaali-pariosykoterapeutille
 
fvierailija
Muttei ole varannut aikaa. Mikä siinä on ettei voi ajatella että satuttaa puolisoaan, vai eikö haluttomat välitä puolisoistaan kun mitään ei ongelmalle tehdä
 
Ilmeisesti miehesi ei halua sinua enää. Oletteko työ muistanu hoitaa parisuhdetta? Suuteletteko, pidättekö toisianne hyvänä? Vietätteköaikaa yhdessä? Vaikuttas siltä, et teidän suhde on kaverisuhde.
 
vierailija111
Noh, ootko sä lihonut/onko raskausarpia paljon/onko vuotohäiriöitä ilmaantunut menkkakiertoon/ootko synnyttänyt lähiaikoina? Näiden syiden vuoksi mun mies ei ole halunnut. Voin kertoo, et kipeää tekee mullekin henkisesti. Kaikki muut on nyt kunnossa, mutta laihdutettavaa riittää vielä hetkeksi.
 
Syitähän voi olla monia. Mies voi olla masentunutkin, ei se aina ole puolison muodoista kiinni.. Pitäisi pystyä puhumaan asia auki..

Jos haluaa olla miehen silmissä haluttava (ei muuten liity nyt ap:n aiheeseen, ei se haluttomuus ole tosiaan aina näistä kiinni), kannattaa panostaa ulkonäköönsä muulloin kuin siinä hetkessä kun alkaa vonkamaan seksiä.. Arjessa kivat vaatteet (kaikki paitsi kalsarit ja pieruverkkarit käy), vähän meikkiä ja tukka nätisti (vähintään kampa ja joku tuoksu), flirttailua, hymy, ystävällinen sana.. Kun saa arjessa pidettyä välit lämpimänä, se kiihottaa sitten myös kamarin puolella. Riitaisa, tympääntynyt ilmapiiri syö myös halut. Lähinnä se laittautuminen nostaa omaa fiilistä ja on helpompi olla flirtti. Mies huomaa kyllä hymyn ja viipyilevän katseen, ei ehkä niinkään luomivärinsävyä..
 
jossusuberbossu
Mun mies laukeaa kahden työnnön jälkeen. Sanoin vuosi sitten, että kun hän on käynyt lääkärissä ko. ongelman vuoksi, harrastamme seksiä. Eipä oo vielä tänäkään päivänä mennyt. Mua ainakin ihan hirveesti turhauttaa innostua ja sitten... se olikin siinä.
 
Mun mies laukeaa kahden työnnön jälkeen. Sanoin vuosi sitten, että kun hän on käynyt lääkärissä ko. ongelman vuoksi, harrastamme seksiä. Eipä oo vielä tänäkään päivänä mennyt. Mua ainakin ihan hirveesti turhauttaa innostua ja sitten... se olikin siinä.
Ei tuon takia tarvii käydä lääkärissä. Ensimmäisen laukeamisen jälkeen kesto on paljon pidempi. Mut eiks siun mies sitten anna sulle nautintoa?
 
Älä huoli
Aika kovaa hommaa jos pitää puunata naisen itsensä päästä varpaisiin että oma mies koskisi edes tikulla. Kyllä terve työteliäs mies kyntää vakoa vaikka olisi millainen virtahepo kyseessä, jos halut ja libido on kohdallaan.

Onko masentunut, tai sitten työhuolia. Joskus tulee ajanjaksoja että miehellä on stressiä ja seksi ei maistu. Voisitko tehdä aloitteen, voi olla kun hieman muistuttelee siitä miltä se tuntuu, kipinä voi herätä uudelleen.
 
vierailija
Mun miehellä ei kuulemma ole libidossa mikään vialla ja hormonit kunnossa. keskusteltiin tästä kerran. Mies oli itsekin epäillyt hormoneita, mutta ei ole se syy. Mies kyllä haluaa päivittäin ja runkkaa usein. Hän ei vain halua minua, koska olen lihonut. Aaaaarh!!!! Ap otan osaa, koska tiedän kuinka pahalta tuntuu kun oma mies ei halua.
 
vierailijamies
Noh, ootko sä lihonut/onko raskausarpia paljon/onko vuotohäiriöitä ilmaantunut menkkakiertoon/ootko synnyttänyt lähiaikoina? Näiden syiden vuoksi mun mies ei ole halunnut. Voin kertoo, et kipeää tekee mullekin henkisesti. Kaikki muut on nyt kunnossa, mutta laihdutettavaa riittää vielä hetkeksi.
Nuo eivät ole todellisia syitä. Totuus on että miehesi ei rakasta sinua enää tai hänellä on toinen. Mies ei piittaa mistään lihomisesta tai raskausarvista. Samat terveiset ap:lle.
 
vierailija
Kyllä näistä lähtökohdista mitä on sanottu aikasen vaikea lähteä liikkeelle. Jos tosiaan yrittäminen on sitä astetta että kävellään alasti nokan edessä niin eihän se nyt vastaa aivan sitä mitä alussa ollut jatkuva innostuminen on ollut.

Totuus vain on että kun samaa lankkua hioo päivästä toiseen niin homma voi käydä tylsäksi ja menee kuin arkena työpäivä joka hoidetaan velvollisuuden tunteesta enemmänkin. Varsinkin jos runkatessa kivempaa.

Parisuhteeseenkin tulisi panostaa ja kysyä suoraan mikä kiinnostaisi. Ikävä juttuhan se on jos ehtinyt internetistä katsomaan jotain muutakin kuin kaksplus foorumeita ukkosesi niin aikasen vaikea sitä on taistella vastaan jos kilpakumppanina on viimeiseen asti treenattu blondi bimbo tekemässä temppuja jotka eivät ole raamatun mukaan sallittuja juttuja.

Masennus ja alhainen testosteroini voivat aina vaikuttaa haluttomuuteen myös. Näistä selviä merkkejä tosiaan kuorsaus ja keskivartalon lihavuus. Parhain keino tähän ilman lääkäriä olisi puhdas liikunta. Tosin hormonitoiminnan palautuminen vie aina aikansa ja lääkkeilläkin vaikutukset alkavat vasta viikkojen päästä eli kuukausi pitäisi jaksaa liikkua että vaikutukset olisivat havaittavissa.

P.S. Vanha sananlasku sanoo myös että jos suhteen alussa laittaa kolikon pankkiin jokaisen kerran kun touhutaan ja myöhemmin ottaa aina kolikon pois kun touhutaan, eivät kolikot pitäisi ikinä loppua. Mike XXL leffaa vain katsomaan ja viettään tyttöjen iltaa ulos siis.
 
vierailija
Vain yksinkertainen pahvi haluaa kiihottaa miehiä.
Etkö osaa keskittyä muuhun kuin mulkun tyydyttämiseen, seksi on kusipäiden huvia, eli miesten. Sä et tarvitse saastaa sisääs. Ellet halua lisääntyä siitä saasta mulkusta.
Miksi tuhlaat elämäsi miettimällä jätteen kiihottamista.
Jos pitää jätteestä, kannattaa ryhtyä roskakuskiksi.
 
fvierailija
Sattumoisin pidän seksistä ja haluan miestäni, haluan myös kokea olevani haluttava (tämä sille yhdelle vastaukseksi).

Olen 55kg synnyttänyt 7 vuotta sitten. Eikä seksi sen jäljiltä muuttunut vaan myöhemmin.

Ps. Minä haluan ja rakastan miestäni sellaisena kuin hän on, ja haluan samaa itselleni eli en ala meikkaa itsestäni muuta kuin mitä olen enkä ala muutenkaan esittää muuta, sit voi suksia suolle jos halun löytymiseksi tarvitsee pintaa. Oikeesti miehemän pitää haluta mua, ei ripsiväriä\huulipunaa ja vaikkapa korsettia.

Toki omaksi ilokseni voin joskus niitä käyttää. Mutta en kaipaa epäaitoa halua.

Enkä muuten laittanu itteäni yhtään enempää \vähempää silloinkaan kun seksiä oli usein..et ei se siitä kiinni ole eikä pitäs ollakkaan
 
fvierailija
Siksi toisekseen jos tarkkoja ollaan niin olen joskus pukeutunut seksikkäästi yms mut ei mies syty. Sit jos odotan miehen aloitetta niin menee kaks viikkoo että se tulee niin sit kyl haluaa.. Mut jos mä teen aloitteen vaikkapa 5vrk kuluttua edellisestä kerrasta niin ei reagoi mitenkään.
 
vieracilija
Vain yksinkertainen pahvi haluaa kiihottaa miehiä.
Etkö osaa keskittyä muuhun kuin mulkun tyydyttämiseen, seksi on kusipäiden huvia, eli miesten. Sä et tarvitse saastaa sisääs. Ellet halua lisääntyä siitä saasta mulkusta.
Miksi tuhlaat elämäsi miettimällä jätteen kiihottamista.
Jos pitää jätteestä, kannattaa ryhtyä roskakuskiksi.
Juuri näin.

Ap haluaa pelkästään miellyttää miestään.

Mietipä ap, miksi. Etsi järjellisempää tekemistä, jotain mikä miellyttää SUA itseäs-
 

Yhteistyössä