en jaksa miehen välinpitämätöntä asennetta seksuaalisuuteen ja minun tunteisiin

  • Viestiketjun aloittaja "Helena"
  • Ensimmäinen viesti
"Helena"
vaikka olis kuinka haluton niin jos se puoliso on tärkeä niin luulisi sen haluttoman puolison välittävän siitä että parisuhteessa on normaali seksielämä.

Minä luin miehelle että mistä haluttomuus voi johtua ja että pitkäaikainen tupakointi voi vaiktutaa haluihin, että testosteroni vajeen oireisiin voi kuulua vetämättömyys ja haluttomuus. mitä tekee mies on vaan hiljaa. Yritin vielä uudelleen ja vielä, aina mies oli hiljaa.

sanoin miehelle että ok sua ei kiinnosta ratkaista ongelmaa eikä tällä ole mitään merkitystä sulle näköjään,soitappa sitte kun sulle on jotain merkitystä sillä miten haluttomuus vaikuttaa parisuhteeseemme. mitä tekee mies: Tuut tuut tuut (löi luurin korvaan)

helvetin sika!!! uskomatonta,miten se kehtaa loukata mua aina lisää.kohta minä luovutan,se on sitte vissiin suhteen loppu,mut eikai näillä vuosilla sitte oo miehelle mitään merkitystä mitkä ollaan yhessä taivallettu.
 
Lex
Itse en ainakaan päässyt tuon asian yli, vaan lopulta varsinaisen asian ympärille kasaantuneet muut ongelmat tekivät avioliitosta selvää.

Ex-mies ei taida tänäkään päivänä ymmärtää, että jokin olisi mennyt vikaan.
 
Saman kokenut
Suosittelen luovuttamista. Jos miehellä ei ole mitään intoa selvittää ongelmia (oli ne sitten haluttomuutta tai jotain muuta), niin sellaisen ihmisen kanssa on hyvin vaikea luoda hyvää suhdettakaan. Kyllä asioista pitäisi voida keskustella. Suhde ei voi olla vain toisen osapuolen vastuulla.
 
gkdjgkdfldfgkl
Miehet ovat yllättävän herkkiä. Hän otti asian luultavasti syytöksinä pelkästään. Rauhoittukaa ja ota toinen lähestymistapa asiaan. Aihe on toki herkkä.
Mutta aloitappa puhumaan aiheesta samalla kun rennosti halaat miestä, ilman syyttävää asennetta. Sellainen kuva tuosta edellisestä miehelle varmaan tuli.
En usko että tupakoimattomuus asiaa korjaa, vaan teidän keskinäisen yhteyden löytyminen.
 
"helena"
Itse en ainakaan päässyt tuon asian yli, vaan lopulta varsinaisen asian ympärille kasaantuneet muut ongelmat tekivät avioliitosta selvää.

Ex-mies ei taida tänäkään päivänä ymmärtää, että jokin olisi mennyt vikaan.
no niinhän tässä on meilläkin käynyt,että tämän varsinaisen ongelman pitkittyessä on se aiheuttanut muitakin ongelmia. Mut jotenkin on niin uskomatonta että tälläinen ongelma voi olla, koska loppujen lopuksi rakastelu on niin helppoa ja luonnollista. tuntuu vaan niin pahalta
 
taas näitä tarvitsijoita
Käydäänkö keskustelua vain sinun ehdoillasi ? Olet päättänyt, mitä tahdot ja möykkäät kuin lapsi karkkikaupassa, että haluat tuota ja tuota. Miehen homma on kiikuttaa sinulle tahtomasi. KAiken päälle pakkosyötät hänelle oman diagnoosisi hänen haluttomuudestaan kaivelemalla sellaista tietoa, mikä tukee vain sinun mielipiteitäsi. Ja kas, ongelma on siinä! Sinussa ei tietenkään ole yhtään mitään vikaa muuta kuin tarve saada mieheltä tyydytystä ja ottamaan huomioon tunteesi. Ihme mies, että kehtaakin lyödä luurin korvaasi päästessäsi vauhtiin ongelman selvittämisessä.Joten eihän sen äijän kanssa voi tietenkään enää harkita muuta kuin eroamista. P****a, mikä p****a!

Menee varmasti överiksi vinkata, että lopeta vaatimasta? Tai ota toinen lähestymistapa? Tutustu ylipäätään hänen libidoonsa (googleta, jos et ole törmännyt sanaan ennen)? Olisiko miehen elämässä jotakin, mikä stressaa häntä sinun lisäksesi? KUuntele, jos osaat. Ymmärrä ja harjoittele ymmärtämistä. Anna toiselle tilaa puhua asiasta omalla laillaan, vaikka se ei sinusta olisikaa oikea tapa puhua. Ehkä se into sinua kohtaan lähtisi uudelleen liikkeelle, jos lopettaisi kouluttamasta häntä sellaiseksi kuin tahdot. Paljon haastetta, joten jos et viitsi muuttaa asennettasi, vaihda mies. Kyllä sitä aina jonkun tyydyttäjän edes hetkeksi löytää.
 
"helena"
Miehet ovat yllättävän herkkiä. Hän otti asian luultavasti syytöksinä pelkästään. Rauhoittukaa ja ota toinen lähestymistapa asiaan. Aihe on toki herkkä.
Mutta aloitappa puhumaan aiheesta samalla kun rennosti halaat miestä, ilman syyttävää asennetta. Sellainen kuva tuosta edellisestä miehelle varmaan tuli.
En usko että tupakoimattomuus asiaa korjaa, vaan teidän keskinäisen yhteyden löytyminen.
no se yhteys on mennyt kuule ihan tämän ongelman vuoksi. no mies on se haluton ja väittää että vika ei ole minussa, millä tavalla se ongelma sitten korjaantuu jos ei niin että aletaan etsimään syytä mikä pitää hoitaa,ja hoidetaan se? ei se korjaannu halaamalla,eikä itsestään jos 3vuotta on ollut sama ongelma, jotain TÄYTYY tehdä. sillä näin ollaan molemmat onnettomia. korjaantuuko sinusta ongelma sillä että antaa sen vaan olla? kyllä kuule oon eri tavoin tässä vuosien aikana asiaa yrittänyt lähestyä.mutta kun ongelma täytyy ratkaista tai meidän avioliitto loppuu kun koko ajan vaan ongelmat kasaantuu.
 
"helena"
Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä tarvitsijoita;28990869:
Käydäänkö keskustelua vain sinun ehdoillasi ? Olet päättänyt, mitä tahdot ja möykkäät kuin lapsi karkkikaupassa, että haluat tuota ja tuota. Miehen homma on kiikuttaa sinulle tahtomasi. KAiken päälle pakkosyötät hänelle oman diagnoosisi hänen haluttomuudestaan kaivelemalla sellaista tietoa, mikä tukee vain sinun mielipiteitäsi. Ja kas, ongelma on siinä! Sinussa ei tietenkään ole yhtään mitään vikaa muuta kuin tarve saada mieheltä tyydytystä ja ottamaan huomioon tunteesi. Ihme mies, että kehtaakin lyödä luurin korvaasi päästessäsi vauhtiin ongelman selvittämisessä.Joten eihän sen äijän kanssa voi tietenkään enää harkita muuta kuin eroamista. P****a, mikä p****a!

Menee varmasti överiksi vinkata, että lopeta vaatimasta? Tai ota toinen lähestymistapa? Tutustu ylipäätään hänen libidoonsa (googleta, jos et ole törmännyt sanaan ennen)? Olisiko miehen elämässä jotakin, mikä stressaa häntä sinun lisäksesi? KUuntele, jos osaat. Ymmärrä ja harjoittele ymmärtämistä. Anna toiselle tilaa puhua asiasta omalla laillaan, vaikka se ei sinusta olisikaa oikea tapa puhua. Ehkä se into sinua kohtaan lähtisi uudelleen liikkeelle, jos lopettaisi kouluttamasta häntä sellaiseksi kuin tahdot. Paljon haastetta, joten jos et viitsi muuttaa asennettasi, vaihda mies. Kyllä sitä aina jonkun tyydyttäjän edes hetkeksi löytää.

kuule haist! miehen tehtävä on tässä vaiheessa olla se joka ymmärtää,googlettaa ja toimii, ei minun! ymmärrätkö että olen 3vuotta kärsinyt siitä ettei mies halua, se EI OLE NORMAALIA!!! minä enhalua ymmärtää enään yhtään helvetin hetkeä haluan että elämä ja parisuhde on normaaleita!

mies on vetämätön,siis nukkuu yöllä 10tuntia jaq päivisin tuntikaupalla ja silti väsyttää, mies ei oo 3vuoteen omannut normaalia halua(on alle 30v) miehellä ei ole yö/aamuerektioita.

mun ymmärrys loppu tossa 1,5vuotta sitten! ei minunkaan tartte kaikkea kestää.

jos sä oot sellanen haluton nainen,niin mene lääkäriin jottet loukkaa miestäsi näin herkällä asialla. etkö sä tajua että isompi asia tämä on sille joka ei tunne itseään oman rakkaansa silmissä KOSKAAN halutuksi. siihen ei kuuluis tarvita mitään poppakonsteja.

ratkaiskoot mies sitte ongelmansa ihan itsekseen jos kerran se että yritän saada asiasta keskustelua aikaiseksi ja tuoda vaihtoehtoja esiin ei kiinnsota(mitä mä voin muuta tehdä koska mies sanoo vaan että ei tiedä miksi on haluton,jok usyy siihen kuitenkin on). mä oon ihan loppu tän asian kanssa oikeesti
 
dfgaf
Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä tarvitsijoita;28990869:
Käydäänkö keskustelua vain sinun ehdoillasi ? Olet päättänyt, mitä tahdot ja möykkäät kuin lapsi karkkikaupassa, että haluat tuota ja tuota. Miehen homma on kiikuttaa sinulle tahtomasi. KAiken päälle pakkosyötät hänelle oman diagnoosisi hänen haluttomuudestaan kaivelemalla sellaista tietoa, mikä tukee vain sinun mielipiteitäsi. Ja kas, ongelma on siinä! Sinussa ei tietenkään ole yhtään mitään vikaa muuta kuin tarve saada mieheltä tyydytystä ja ottamaan huomioon tunteesi. Ihme mies, että kehtaakin lyödä luurin korvaasi päästessäsi vauhtiin ongelman selvittämisessä.Joten eihän sen äijän kanssa voi tietenkään enää harkita muuta kuin eroamista. P****a, mikä p****a!

Menee varmasti överiksi vinkata, että lopeta vaatimasta? Tai ota toinen lähestymistapa? Tutustu ylipäätään hänen libidoonsa (googleta, jos et ole törmännyt sanaan ennen)? Olisiko miehen elämässä jotakin, mikä stressaa häntä sinun lisäksesi? KUuntele, jos osaat. Ymmärrä ja harjoittele ymmärtämistä. Anna toiselle tilaa puhua asiasta omalla laillaan, vaikka se ei sinusta olisikaa oikea tapa puhua. Ehkä se into sinua kohtaan lähtisi uudelleen liikkeelle, jos lopettaisi kouluttamasta häntä sellaiseksi kuin tahdot. Paljon haastetta, joten jos et viitsi muuttaa asennettasi, vaihda mies. Kyllä sitä aina jonkun tyydyttäjän edes hetkeksi löytää.
Normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi, etkö sen vertaa tajua.
 
"vieras"
Taas tällainen idioottivastaus.Mitense tähän liittyy mitenkään, onko asiaa käsitelty puhelimessa vai ei?
Tottakai se liittyy. En mä ainakaan haluaisi puhua tuollaisesta yksityisasiasta puhelimessa. Varsinkaan töissä. Mutta onhan tosiaan niitäkin ihmisiä, jotka kailottaa kaikki hiivatulehduksensakin kovaan ääneen kännykkään välittämättä lainkaan ympärillään olevista kuulijoista :D
 
Lex
Johtuipa sitten haluttomuus stressistä, stressi haluttomuudesta tai ylipäätään syy ja seuraus mikä hyvänsä, on olennaista se onko osapuolilla halukkuuttaa näitä syitä hoitaa.

Mitä auttaa tietoisuus, että ongelman pohjalla on vaikkapa työstressi, jos itse stressaaja haluaa vain rypeä tässä kurjuudessaan eikä tehdä asialle mitään.

Exällä ainakin kurjuus sen kuin jatkuu, vaikka pääsikin minusta eroon.
 
"äitivaan"
Mitä jos varaisit miehellesi ajan lääkäriin ja kerrot että voit tulla mukaan tai voi mennä yksinkin. Kerro että olet huolissasi. Joskus haluttomuus voi olla merkki jostain vakavammasta, esim masennuksesta tai verisuonisairaudesta. Teet miehellesi karhunpalveluksen jos katsot asiaa läpi sormien. Jos mies ei lääkäriin lähde ja toteaa vaan että ei se lekuri mitään voi tehdä, on vika todennäköisesti korvien välissä tai teidän parisuhteessa. Silloin en liikaa paukkuja asiaan laittaisi.

Ja seksiasiat on oikeasti arkaluontoisia, ei niistä kannata puhua puhelimessa. Tulee vaan väärinkäsityksiä ja turhia loukkaantumisia.
 
tuijeliini
[QUOTE="helena";28990918]

mies on vetämätön,siis nukkuu yöllä 10tuntia jaq päivisin tuntikaupalla ja silti väsyttää, mies ei oo 3vuoteen omannut normaalia halua(on alle 30v) miehellä ei ole yö/aamuerektioita.

[/QUOTE]

Aamuerektioiden puute ja yleinen apatia viittaisi ihan fyysiseen syyhyn. Eli joku lääkitys, masennus, teststeronivaje tms. Lääkärikäynti voisi auttaa...
 
"vieras"
Taas tätä.. jännään miten haluton mies on viallinen mutta haluton nainen ihan normaali juttu.. tasa-arvoa tähänkin, kiitos. Ei ole varaa valittaa kellään, koska jokainen päättää kehostaan. Rehellisyyttä sen sijaan arvostan.. AP:n mies on todennut ettei kiinnosta eikä vika ole naisessa. Joten.. eihän tossa ole kuin 2.vaihtoehtoa. Tyytyä tai erota. ;)

Itse tosin mietin miksi ihmisten pitää löytää aina ne kumppanit, jotka ei halua tai päinvastoin.. kun libidoja on niin erilaisia, miksi huijata itseään tai toista alussa leikkimällä halukasta? Koska olen monelta kuullut "alussa piti esittää jotta suhde kehittyy" yms.. sitten annetaan olla kun kala on saatu koukkuun. Toimii kuule niin naisilla kuin miehilläkin... - yks exäni kertoi anteeksipyydellen asiasta, kun pari vuotta olin hillunut hulluuden partaalla kun en kelvannut ukolle. Joten tiedän tunteen.. mutta ei sitä ihmeitä voi toiselle tehdä tai vaatia, jos ei kelpaa tai haluta, niin se on vaan kärsittävä tai vaihdettava ukkoa!! :D
 
kuulostaa sairaudelta
Nukkuuko miehesi siis usein yöllä 10 tuntia ja lisäksi päiväunet? Kuulostaa siltä, että taustalla on todennäköisesti jokin fyysinen sairaus, joka sitten voi viedä halutkin. Kilpirauhasen vajaatoiminta voisi olla yksi aiheuttaja. Yritä saada mies lääkäriin, mutta ole ystävällinen.
 
"helena"
[QUOTE="vieras";28990941]Miksi ihmeessä puhutte tuollaisesta asiasta puhelimessa? Soitteletko miehelle töihin hänen haluttomuudestaan? Ei ihme, jos ei haluta, sori vaan.[/QUOTE]

eikö parisuhteeseen kuulukkaan se että voi puhua puolisolle asiasta silloin kun se painaa mieltä tai löytää jonkun uuden jutun minkä haluaa jakaa tämän kanssa. ps.mies ei ollut töissä. koetappa vaan kääntää asia mun syyksi siinä et onnistu! miksi sä haluat kaivamalla kaivaa syyllisen siitä joka kärsii? jos sä olet haluton ja sua ahdistaa ku miehesi haluaa asiaa käsitellä,niin käsittele ahdistuksesi muualla,kiitos.
 
"helena"
Nukkuuko miehesi siis usein yöllä 10 tuntia ja lisäksi päiväunet? Kuulostaa siltä, että taustalla on todennäköisesti jokin fyysinen sairaus, joka sitten voi viedä halutkin. Kilpirauhasen vajaatoiminta voisi olla yksi aiheuttaja. Yritä saada mies lääkäriin, mutta ole ystävällinen.
no kyllä, joka yö nukkuu kunnon unet,ei koskaan alle 8tuntia,silti on ainakin mukamas väsynyt, tosin kyllä mä uskon että väsyttää,koska nukahtaa ku kellahtaa kumoon. masentunut ei ole(sekin on nähty mut silloinki seksi kelpas)..

ite epäilen sitä että on testosteroni taso alhainen jostain syystä. Kyllä kuule lääkäriin yms on yritetty saada hyvällä ja pahalla,ei tohon mikään auta..mä voin itkee,pyytää,käskee, ihan miten tahansa ilmaista asian niin mitään ei tapahdu.

se tässä onkin kaikkein loukkaavinta kun ei tunnu paljoo miestä kiinnostavan että suhde vois hyvin
 
"helena"
[QUOTE="vieras";28991320]Taas tätä.. jännään miten haluton mies on viallinen mutta haluton nainen ihan normaali juttu.. tasa-arvoa tähänkin, kiitos. Ei ole varaa valittaa kellään, koska jokainen päättää kehostaan. Rehellisyyttä sen sijaan arvostan.. AP:n mies on todennut ettei kiinnosta eikä vika ole naisessa. Joten.. eihän tossa ole kuin 2.vaihtoehtoa. Tyytyä tai erota. ;)

Itse tosin mietin miksi ihmisten pitää löytää aina ne kumppanit, jotka ei halua tai päinvastoin.. kun libidoja on niin erilaisia, miksi huijata itseään tai toista alussa leikkimällä halukasta? Koska olen monelta kuullut "alussa piti esittää jotta suhde kehittyy" yms.. sitten annetaan olla kun kala on saatu koukkuun. Toimii kuule niin naisilla kuin miehilläkin... - yks exäni kertoi anteeksipyydellen asiasta, kun pari vuotta olin hillunut hulluuden partaalla kun en kelvannut ukolle. Joten tiedän tunteen.. mutta ei sitä ihmeitä voi toiselle tehdä tai vaatia, jos ei kelpaa tai haluta, niin se on vaan kärsittävä tai vaihdettava ukkoa!! :D[/QUOTE]

joo se leikki 3vuotta että haluaa,ja 2vuotta vielä sanottuaan tahdon jaksoi leikkiä että haluaa mut sit ku tuli 3vuotta täyteen ni ei viittinytkään enään leikkii. vähän nyt ontuu sun teoria.

mun mielestä on se mies tai nainen kenestä on kyse niin parisuhteessa,jos siis haluaa onnellisen sellaisen otetaan huomioon toisen tunteet ja tarpeet..eikä' vaan ajatella itseään aina..

toki nyt ollaan sellasessa asetelmassa että minäkään en enään jaksa ajatella kuin ityseäni,mut 3vuotta..tuskin kukaan jaksaisi sitä vaan iloisesti hymyillen.

joka tapauksessa kovempi paikka haluttomuus on sille halukkaalle
 
"vieras"
Kuulostat kyllä kammottavalle akalle. Munan puute on tärkeämpää kuin miehen mahdollinen vakavakin sairaus ja haukut toista suunnilleen laiskaksi ja väsymystä teeskentelyksi. Soittelet töihin haukkumapuheluita. Usko jo. Se ei ole ikinä halunut sinua, jostakin syystä vaan on jämähtänyt olemaan kanssasi.
 
laösdjk
[QUOTE="vieras";28992068]Kuulostat kyllä kammottavalle akalle. Munan puute on tärkeämpää kuin miehen mahdollinen vakavakin sairaus ja haukut toista suunnilleen laiskaksi ja väsymystä teeskentelyksi. Soittelet töihin haukkumapuheluita. Usko jo. Se ei ole ikinä halunut sinua, jostakin syystä vaan on jämähtänyt olemaan kanssasi.[/QUOTE]

Tää sama tyyppi jaksaa täällä nähtävästi kommentoida. Ehkä hänellä on jotain henkilökohtaista ongelmaa tässä asiassa, ei noita kommentteja voi mitenkään muuten ymmärtää.
 

Yhteistyössä