En kestä enää tuota miestä!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
epätoivoinen
Miten voisin kestää tyyppiä joka ei osallistu mihinkään, eikä sille voi edes sanoa mistään mitään? Saan vaan kuraa niskaani aivan kaikesta. Ja asuu mun asunnossa, minkä omistan 100%:sti
 
*
Minulla tismalleen vastaava tilanne, lapsi nyt 2-v. Laitoin viimein pihalle viime kesänä. Kadun, etten tehnyt sitä aikaisemmin. Mies on ihan "kiva", mutta ei hänestä ole vieläkään mihinkään ja yhteiselo oli lapsen syntymän jälkeen pelkkää v****ilua. Nyt voin ja jaksan paljon paremmin, kiva laittaa kotiakin, kun siellä ei asu ketään siipeilijää. Siipeilynkin oisin vielä kestänyt, mutta en vittuilua. Tilanne oli siis ihan p.a. koska mies ei tienannut, mutta käytti rahaa muidenkin edestä.
 
Täälläkin sama tilanne
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
Miten voisin kestää tyyppiä joka ei osallistu mihinkään, eikä sille voi edes sanoa mistään mitään? Saan vaan kuraa niskaani aivan kaikesta. Ja asuu mun asunnossa, minkä omistan 100%:sti
Mä kans usein miettinyt miten ja minne saan varattoman miehen, kun itse omistan kaiken.
Häntä ei auta edes sukulaiset. (Ystäviä hänellä ei ole)
 
ap
Täälläkin sama tilanne: mä oon miettiny viimeisenä vaihtoehtona häätöä minkä saa oikeisaputoimiston kautta. Mutten uskalla sitä tehdä koska uhkailee mua, esim. lasten meneteyksellä jne. Sukulaistet ei tuskin ota sitä vaivoikseen
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole niin yksinkertaista. Sillä ei ole luottotietoja, joten ei saa asuntoa!!! Uskon että voisin paremmin jos häipyis, mutta miten, jos ei saa asuntoa???
Et mitenkään. Et tule ikinä pääsemään siitä miehestäs eroon. Sut on tuomittu loppuiäkses olemaan sen kanssa. Kun se ei kerran asuntoa saa, sun on annettava sen asua luonas. Et sä siitä ikinä eroon pääse. Ovikin kun aukeaa vaan sisällepäin :'(

p.s. Kiitän taas kerran Luojaa siitä, ettei mulla ole miestä :)

 
Mä kysyin erikseen (muitakin näkyi olevan)
Alkuperäinen kirjoittaja Vetoakseli:
Tiiät mitä teet täältä kysymattäkin....
Kuka meistä? Mä en kysyis, jos tietäsin, minne rahattoman miehen saa "laitettua". Itse kun mies ei sust pois lähtemään, eikä sillä ole rahaakaan.
 
Pettynyt, väsynyt ja yksinäinenkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täälläkin sama tilanne: mä oon miettiny viimeisenä vaihtoehtona häätöä minkä saa oikeisaputoimiston kautta. Mutten uskalla sitä tehdä koska uhkailee mua, esim. lasten meneteyksellä jne. Sukulaistet ei tuskin ota sitä vaivoikseen
Ymmärrän täysin tilanteesi ja minullakaan ei ole ketään, joka auttaa minua miehen pois häätämisessä.
Mikä taho, muukuin sossu auttaa ruokien ostamisessa, jos mies on juonut rahansa?
 
Mä en kyllä tollasessa tilanteessa ottais huolekseni sitä että saako mies jostain katon päällensä..kyllä se olis ihan miehen itsensä päänvaiva. Pihalle vaan ja huolehtikoon hetken ihan itse itsestään.
 
vieras
voi teitä onnellisia, jos tilanne on niin päin että mies ei tienaa mitään, siitä vaan kengän kuva takalistoon niin kyllä ne osaa suunnata kohti sossua, niin yksinkertaista se on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole niin yksinkertaista. Sillä ei ole luottotietoja, joten ei saa asuntoa!!! Uskon että voisin paremmin jos häipyis, mutta miten, jos ei saa asuntoa???
et sinä mikään sosiaalitoimisto vissiin ole :attn:
kyllä aikuinen ihminen ite asiansa hoitaa kun sinä lakkaat hoitamasta...
 
Voisin sanoa nuille jotka eivät tiedä mihin varattoman miehen laittais, että se ei ole naisen ongelma jos miehellä ei ole elämä kasassa. Aikuinen on vastuussa omasta elämästään ja jos parisuhde on todella huono, niin se pitää pistää poikki. Se on sitten miehen ongelma, että mihin menee ku kämpästä lähtee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole niin yksinkertaista. Sillä ei ole luottotietoja, joten ei saa asuntoa!!! Uskon että voisin paremmin jos häipyis, mutta miten, jos ei saa asuntoa???
et sinä mikään sosiaalitoimisto vissiin ole :attn:
kyllä aikuinen ihminen ite asiansa hoitaa kun sinä lakkaat hoitamasta...
Niimpä :attn::attn::attn:
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole niin yksinkertaista. Sillä ei ole luottotietoja, joten ei saa asuntoa!!! Uskon että voisin paremmin jos häipyis, mutta miten, jos ei saa asuntoa???
Et mitenkään. Et tule ikinä pääsemään siitä miehestäs eroon. Sut on tuomittu loppuiäkses olemaan sen kanssa. Kun se ei kerran asuntoa saa, sun on annettava sen asua luonas. Et sä siitä ikinä eroon pääse. Ovikin kun aukeaa vaan sisällepäin :'(

p.s. Kiitän taas kerran Luojaa siitä, ettei mulla ole miestä :)
Kuin mun näppikseltä. Ihan täysin.

Terveisin onnellinen ja itsenäinen sinkkunainen, joka tietää arvonsa.
 
YäkMikäÄijä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole niin yksinkertaista. Sillä ei ole luottotietoja, joten ei saa asuntoa!!! Uskon että voisin paremmin jos häipyis, mutta miten, jos ei saa asuntoa???
Aikuinen mies, osaa pitää ittestään huolta, jos vaa haluaa. Kuin se pärjäs ennen sua? Aivan varmasti saa asunnon, yksityisiltä markkinoilta. Paa pihalle, mä en kattois hetkeekää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole niin yksinkertaista. Sillä ei ole luottotietoja, joten ei saa asuntoa!!! Uskon että voisin paremmin jos häipyis, mutta miten, jos ei saa asuntoa???
Et mitenkään. Et tule ikinä pääsemään siitä miehestäs eroon. Sut on tuomittu loppuiäkses olemaan sen kanssa. Kun se ei kerran asuntoa saa, sun on annettava sen asua luonas. Et sä siitä ikinä eroon pääse. Ovikin kun aukeaa vaan sisällepäin :'(

p.s. Kiitän taas kerran Luojaa siitä, ettei mulla ole miestä :)
Kuin mun näppikseltä. Ihan täysin.

Terveisin onnellinen ja itsenäinen sinkkunainen, joka tietää arvonsa.
Kärttynen wanha piika.
 
hmm
Jos nyt on niin vaikeata saada mies lähtemään niin myy asuntosi ja muuta itse sitten muualle tai vielä parempi, pyydä poliisit hakemaan mies pois jos ei suostu lähtemään sinun omistamastasi asunnosta.... Ei oikeasti ole niin vaikeata -.-
 

Yhteistyössä