En malta olla kertomatta

Eihän ekalla neuvolakäynnillä tutkita viä ollenkaan? :eek:
Minua vain haastateltiin ja sanottiin ettei ekaa semmoseen käytetä ja sano että tokalla vasta,se on kuukauden päästä. :|
Siis onnea että näitte sykkeen. :heart:
Jäinpähän vain pohtimaan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Eihän ekalla neuvolakäynnillä tutkita viä ollenkaan? :eek:
Minua vain haastateltiin ja sanottiin ettei ekaa semmoseen käytetä ja sano että tokalla vasta,se on kuukauden päästä. :|
Siis onnea että näitte sykkeen. :heart:
Jäinpähän vain pohtimaan..
kyllä mulla ekalla käynnillä jo kuunneltiin. täti tosin varoitteli etukäteen että ei välttämättä vielä kuulu. mutta kyllähän ne sieltä saatin heti ekalla käynnillä jo kuulumaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mimmali se riippuu paikasta. täällä eka aika on noin viikolla 8 ja silloin ultrataan, täytetään papereita jne.
Mä olin ekalla käynnillä rv 7+3 ja sano että ultrassa ei näy vasta kun viikolla 11 jotain.Voi että.. :LOL:
Näin täälläpäin. :whistle:
 
Kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Eihän ekalla neuvolakäynnillä tutkita viä ollenkaan? :eek:
.
Riippuu paikkakunnasta. Mulla kahdessa viimeisimmässä raskaudessa oli eka neuvolakäynti viimeisistä kuukautisista arvoituna n. rv 10 ja silloin ultralla varmistettiin raskaus ja sikiöiden määrä. Eka raskaus oli eri paikkakunnalla ja siellä tosiaan eka ultra oli vasta np-ultra rv 12 - 13, ekalla nevuolakäynnilla vaan täyteltiin niitä papereita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mimmali se riippuu paikasta. täällä eka aika on noin viikolla 8 ja silloin ultrataan, täytetään papereita jne.
Mä olin ekalla käynnillä rv 7+3 ja sano että ultrassa ei näy vasta kun viikolla 11 jotain.Voi että.. :LOL:
Näin täälläpäin. :whistle:

Mein vauva(alkoi, sikiö tai miksi silloin vielä kutsutaankin ) näkyi ultrassa jo viikolla 5+6 tai 6+5, ja syke näkyi...

*muoks* niin ja onnea Aabanille =)
 

Yhteistyössä