En muistanutkaan kuinka kauhea tunne tämä on, mulla on hukassa yks juttu..

  • Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
meinaan kuukautiset! Olen laskenut ainakin 150 kertaa kalenterista, että juu kyllä ne nyt tässä pitäis olla, kipitän vessaan tarkistamaan jokaisen tuntemuksen jälkeen, että josko nyt alkais.. Voi hemmetti. Sanokaahan nyt, että helle sekoitti kierron.: /
 
Fleur de la Cour
No oman henkisen voinnin kannalta kipittäisin apteekkiin.. :D

Nimittäi toi ressaaminen myöhästyttää niitä entisestää, nimim. on kokemusta..
Mulla yleensä stressi aikaistuttaa menkatkin. Ollut jo tänä vuonna pari sekavaa kiertoa, mutta ne kumpikin oli toisinpäin, siis että alkoi liian aikaiseen. Kai sitä on jo niin vanha, että nämäkin sekoaa..
 
Vasta 35, mutta tulee tunne, että vanhuus iskee kun hormonit alkaa sekoilla:D Enkä minä nyt ole mikään lapsenhankintaikäinen enää, parasta ennen menny jo ajat sitten..
Ei sulla varmaa iha sit viihdevuodet ole ovella.. :p Mut no, aika näyttää miten tuossa käy... :D Mä tosiaan yleensä oon ressannu ne myöhäseks, tai no, viime kerralla ne oli kyllä ihan syystä myöhässä.. :whistle:
 
Fleur de la Cour
Olihan tämä vitsi...olihan :D
Kyllä sitä hiukan tuntuu että parasta ennen olis jo mennyt kun mun viimeisimmästä ja ainoasta raskaudestani on yli 12 vuotta aikaa. Että hiukan tässä nyt kylmän hikeä on pukannut kun edelleenkään ei ole menkoista tietoakaan. Mun suunnitelmissa on ihan kaikkea muuta kuin tällaisen miettiminen, kroppa ei kestä enää, ura vaatii muuta, teini-ikäinen vaatii huomiota jne. Mutten hakenu tikkua kuitenkaan apteekista, hain skumppaa alkosta ja kävin katsomassa mun uutta tatuointikuvaani, joka valmistuu elokuun loppuun mennessä ja hakataan ihoon syyskuussa.
 
"vieras"
Kolme kertaa myöhässä ollut... viime kesänä neljä päivää oli ja mä olin ihan paniikissa ei nyt.. mut oli just hellettä jne. kaikkee muuta niin oletin siitä johtui..

Nyt on ollut kevään ja kesän aikaan kans myöhässä, mut luulen vaan tressistä johtuvaa kun taas on kaikkee uutta ilmassa :D

En ota enää paniikkia vaikka myöhästys.. viimeksi, mieheni totes hypi vähän aikaa jospa olis vaan jumissa siellä elimistössä mä sitten leikillään hypin ja illalla alkoi.. -> oli vähän koominen tilanne, mutta pelkkää sattumaa :D
 
Fleur de la Cour
[QUOTE="vieras";24084059]Kolme kertaa myöhässä ollut... viime kesänä neljä päivää oli ja mä olin ihan paniikissa ei nyt.. mut oli just hellettä jne. kaikkee muuta niin oletin siitä johtui..

Nyt on ollut kevään ja kesän aikaan kans myöhässä, mut luulen vaan tressistä johtuvaa kun taas on kaikkee uutta ilmassa :D

En ota enää paniikkia vaikka myöhästys.. viimeksi, mieheni totes hypi vähän aikaa jospa olis vaan jumissa siellä elimistössä mä sitten leikillään hypin ja illalla alkoi.. -> oli vähän koominen tilanne, mutta pelkkää sattumaa :D[/QUOTE]

No jospa minäkin tästä sitten hypin hiukan..
 
Mie olen kamalan paljon nuorempi kuin sie (29v :whistle: ), mutta kokenut tuon kanssa kertaalleen. Ikinä ei ollut aiemmin myöhästyneet ilman syytä, tasan sen kolme kertaa kun raskaana olin ollut. Mutta sitten ihan yhtäkkiä tuossa vuosi sitten suunnilleen olivat myöhässä viitisen päivää.

Testin tein lopulta kun hermo petti, nega oli ja seuraavana päivänä alkoi menkat.

Nyt en ehkä enää niin kovasti hepuloisi, tai sen näkee sitten :p
 
"vieras"
Mulla ainakin oli menkat edellisen helleaallon aikaan ja kroppa meni ihan sekasin. Yleensä huomaan pari päivää ennen, että ois jo aika ja nyt ne vaan tuli ja sit olin kuin ilmapallo viikon. Se on tämä ikä, 35, kun alkaa keski-ikä ja kroppa alkaa valmistautuun vanhuuteen, ei kestä enää edes kesähelteitä ;)

Mutta, mutta... sä jo toiseen kertaan manaat täällä menkkoja tms, haaveiletko sittenkin vielä vauvasta? Tiedän, että et(te) ole saaneet, mutta ei se estä silti tyhjänsylinsyndroomaa...
 
Fleur de la Cour
[QUOTE="vieras";24084316]Mulla ainakin oli menkat edellisen helleaallon aikaan ja kroppa meni ihan sekasin. Yleensä huomaan pari päivää ennen, että ois jo aika ja nyt ne vaan tuli ja sit olin kuin ilmapallo viikon. Se on tämä ikä, 35, kun alkaa keski-ikä ja kroppa alkaa valmistautuun vanhuuteen, ei kestä enää edes kesähelteitä ;)

Mutta, mutta... sä jo toiseen kertaan manaat täällä menkkoja tms, haaveiletko sittenkin vielä vauvasta? Tiedän, että et(te) ole saaneet, mutta ei se estä silti tyhjänsylinsyndroomaa...[/QUOTE]

Kärsin kriisini ihan loppuun asti kyllä. Tyhjän sylin syndroomaa ei ole enää. Jälkeen päin harmittaa vain muutama asia joka jätettiin tekemättä ennen kuin oli liian myöhäistä. Mutta ne on vaan pieni surullinen muisto elämässä. Reagoin ehkä liian dramaattisesti näihin minulle uudenlaisiin tuntemuksiin kun en ole koskaan elämässäni ollut tilanteessa jossa pitäisi ns. pelätä raskautta. En haaveile enää perheenlisäyksestä. Kultakala olis ainoa joka mahtuis mun hektiseen elämänrytmiini enkä hanki edes sitä.
 

Yhteistyössä