En ole koskaan järkyttynyt uimahallissa

  • Viestiketjun aloittaja "alma"
  • Ensimmäinen viesti
määää
En ihmisten ulkonäöstä yms. vaan kerran oli pikkuvauva kaukalossa ihan altaan reunalla kun muut perheen jäsenet ui. Siinä pyöri paljon lapsia vierellä, pelotti jos joku vahingossa potkasee vauvan altaaseen :/
 
Mua ei kiinnosta toisen vartalot uimahallissa. Ei ne hirveesti eroa siitä minkä näkee jo vaatteet päällä.

Muoks. En ole myöskään koskaan välittänyt siitä millon viimeksi olen jaksanut/ehtinyt sheivata kun käyn uimassa, koska olen tähän päivään asti kuvitellut et mun karvat on mun oma asia, eikä ketään kiinnosta. Ilmeisesti olen ollut väärässä ja aiheuttanut tahattomasti kanssauimareille kenties viikkojen mielipahan. Pahoittelut!
 
Viimeksi muokattu:
"kolmikymppinen"
Mä olen kerran. Satuin yhden tutun kanssa yhtä aikaa pukuhuoneeseen ja suihkutilaan. Totta kai tiesin, että hän on ylipainoinen, mutta mua nieleskelytti sen alastoman vartalon näkeminen. Ollaan saman ikäisiä ja muutenkin samanlaisia muuten, mutta ehkä 50 kiloa ylipainoa on aika näky. Tiedän, että ihan syömällä ne kilot on hankittu, että ei mitään lääkityksiä tai sairauksia ole taustalla.
 
"Vieras"
Mä olen järkyttynyt tasan yhden kerran. Aivan satavarmaan oli joku 3 lapsen palstamamma uimassa, ja tietenkin maha roikkui ja karvat tursusi bikineistäkin vähän, mutta eniten järkytti että se mamma ui siellä ahkerasti eikä oikeastaan huomioinut muita. Se hullu ei ehkä kytännyt muita. Pidän aika järkkynä moista välinpitämättömyyttä.
 
Sama juttu, en ole koskaan tuijotellut muiden vartaloita yleisissä suihkussa tms..
Uimahallilla ollaan uimassa, ei millään Milanon catwalkilla.
Ja suihkussa peseydytään, ei perehdytä naapuri tätin karvoituksen laatuun!

Oon jotenkin saanut sen käsityksen että nämä kaikenmaailman kauhistelijat ei ole ehkä koskaan päässeet vanhempiensa kanssa saunaan tai muuten nähneet pentuna normaaleja ihmisiä alasti.
On jotenkin vääristynyt kuva siitä millainen ihmisvartalon tulisi olla.
Surullista tavallaan.
 

Yhteistyössä