EN PÄÄSE PETTÄMISESTÄ EROON!

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Olemme pitäneet mieheni kanssa yhtä muutaman vuoden. Hänen valehtelustaan ja salailustaan johtuen luottamus on kadonnut, eikä ole tullut takaisin sillä mies ei ole muuttunut vaikka niin yrittää väittää.

Olen pettänyt häntä usein, mikä kalvaa tietysti minua, en edes halua niitä toisia miehiä, mutta hänen käytöksensä jotenkin "ajaa" minut vieraisiin vuoteisiin. Olemme keskustelleet sekä minun pettämisestäni että mieheni käytöksestä ja valheista, mutta tuntuu, että molemmat heittelemme ilmaan vain tyhjiä sanoja vailla totuuden häivääkään.

En enää rakasta miestäni, mutta olen todella kiintynyt häneen ja hän on minulle rakas ystävänä. Tuntuu, etten osaa elää ilman häntä. On todella väärin tehdä näin hänelle, TIEDÄN SEN HUOM!!!, mutta en osaa irrottaa otettani miehestäni. Mies tietää kaikista pettämisistäni, sillä olen rehellinen ihminen ja kertonut hänelle. Hän on aina antanut anteeksi, joten ilmeisesti hänkin on samanlainen ripustautuja kuin minäkin.

En osaa lähteä tästä suhteesta eikä mies potkaise minua pihalle, jolloin pettäminen vaan jatkuu ja jatkuu. Sen tiedän, että mies ei petä minua -mutta ei varmaan mene kauaa kun aloittaa pettämisen. Tuskin mua edes haittaisi. Tämä on todella älyvapaata touhua, mutta miten eroon.. En tiedä, en todellakaan tiedä :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 15:52 harmaana kirjoitti:
Olemme pitäneet mieheni kanssa yhtä muutaman vuoden. Hänen valehtelustaan ja salailustaan johtuen luottamus on kadonnut, eikä ole tullut takaisin sillä mies ei ole muuttunut vaikka niin yrittää väittää.

Olen pettänyt häntä usein, mikä kalvaa tietysti minua, en edes halua niitä toisia miehiä, mutta hänen käytöksensä jotenkin "ajaa" minut vieraisiin vuoteisiin. Olemme keskustelleet sekä minun pettämisestäni että mieheni käytöksestä ja valheista, mutta tuntuu, että molemmat heittelemme ilmaan vain tyhjiä sanoja vailla totuuden häivääkään.

En enää rakasta miestäni, mutta olen todella kiintynyt häneen ja hän on minulle rakas ystävänä. Tuntuu, etten osaa elää ilman häntä. On todella väärin tehdä näin hänelle, TIEDÄN SEN HUOM!!!, mutta en osaa irrottaa otettani miehestäni. Mies tietää kaikista pettämisistäni, sillä olen rehellinen ihminen ja kertonut hänelle. Hän on aina antanut anteeksi, joten ilmeisesti hänkin on samanlainen ripustautuja kuin minäkin.

En osaa lähteä tästä suhteesta eikä mies potkaise minua pihalle, jolloin pettäminen vaan jatkuu ja jatkuu. Sen tiedän, että mies ei petä minua -mutta ei varmaan mene kauaa kun aloittaa pettämisen. Tuskin mua edes haittaisi. Tämä on todella älyvapaata touhua, mutta miten eroon.. En tiedä, en todellakaan tiedä :/
teidän on sitten varmaan hyvä jatkaa yhdessä kun ette kumpikaan osaa ratkaista tilannetta. sitten kun osaatte niin pystytte toimimaan oikein.

eipä tuo mitenkään mukava tilanne kyllä ole. ottakaa vaikka aikalisä vähäksi aikaa, jos se vaikka auttais pistämään asioita järjestykseen omassa mielessä.

ja siis, ei, en yritä nyt veetuilla tässä vaan muutamia mielipiteitä kirjottelen.

en ole itse ollu tommosessa tilanteessa joten ei ole sillai omakohtaista kokemusta, kaverin soutaa-huopaa-tilannetta olen kyllä seurannu. ja se soutaa-huopaa edelleen, kymmenen vuoden jälkeenkin. kaikki ei osaa/kykene lähtemään.
 
Ihmettelen sitä, miten joku löytää esim. kuukauden sisällä
pari pettämistilannetta?
Onko näin, että omat rajat eivät ole oikein selvillä? Et osaa sanoa ei?
Olet ihan itse vastuussa omasta elämästäsi. Kukaan muu ei voi siitä ottaa
vastuuta. Jos haluat tällä tavalla vahingoittaa itseäsi, sitten vahingoitat.
Jos et osaa sanoa ei, älä hakeudu tilanteisiin, jossa on pettämisen mahdollisuus.
Kyse on ilmeisesti vain itsekunnioituksen puutteesta. Kuka oikeasti itseään rakastava haluaisi itselleen epäluotettavan parisuhteen?
 

Yhteistyössä