En tajua bb-Esan suosiota! Järkyttävä!

  • Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
ei ymmärrä
Mä niin haluaisin kuulla, että mikä siinä on muka niin ihanaa ja fiksua. Oikeesti, mun mielestä järkyttävimpiä tyyppejä. Niitä sivistyssanoja yhdessä lauseessa kymmenen ja hidasveteinen ja olevinaan sitten fiksu. Olkoon äo mikä tahansa, mun mielestä tyyppi on hirvee.

Kauhu ajatus, jos se voittaa. Ainoa asia, jolla lohduttaudun, on se, että antaa 20 000 hyväntekeväisyyteen.

Kätlin saisi voittaa ja pääsisi niillä rahoilla vaikka Hermesin luo ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Mun mielestä Esa on ylimielinen!
ASO VOITTOON!!! :attn:
Niin, oisko sillä noussut viisaus hattuun vai onko se vaan se typerä suun asento, joka tekee ylimielisen näköiseksi. Se, että solvaa nyt Kätliniä, on hänen tapansa kai pelata. Toivon, että kääntyy omaksi tappioksi!

Aso on aivan ihana:)
 
meri
kerranki joku on samaa mieltä kun mä. esa a on ihan hirveen ällöttävä. hyi!! aso voittoon se on antanu viihdettä koko kansalle toisinkun varma voitostaan oleva esa!!
 
ei helvetti
:D

Tälläisia Suomi sitten on täynnä, typeriä mammoja jotka tykkäävät että ryypätään ja rellestetään, nolataan itsemme telkkarissa ja ollaan niin julkkiksia, niin julkkiksia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei helvetti:
:D

Tälläisia Suomi sitten on täynnä, typeriä mammoja jotka tykkäävät että ryypätään ja rellestetään, nolataan itsemme telkkarissa ja ollaan niin julkkiksia, niin julkkiksia.
Mitä pahaa noi nyt tuolla BB:ssä on tehneet? Oikeasti? Ketään ei ole tapettu eikä pahoinpidelty eikä tuhottu muiden omaisuutta, tms. Siellä on tapeltu, rakastettu, nautittu alkoholia, naitu, saunottu, laulettu, puhuttu paskaa, sovittu, jne. Eli ihan sitä samaa settiä, mitä 99% suomalaisista tekee elämässään muutenkin. Sekö se nyt on niin kamalaa syntiä?
 
Se ettei ryyppää ja rellestä ei tee ihmisestä automaattisesti parempaa ihmistä kuin siitä joka ryyppää ja rellestää. Eikä mensalaisuuskaan tee ihmisestä parempaa.

Minusta kokonaisuus on tärkeintä.

Alussa pidin Esaa hyvänä tyyppinä, mutta muutaman viime viikon perusteella mielikuvani Esasta ovat muuttuneet täysin katsoessani 24/7. Erittäin epämiellyttävä ihminen koko Esa.
 
ei helvetti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ei helvetti:
:D

Tälläisia Suomi sitten on täynnä, typeriä mammoja jotka tykkäävät että ryypätään ja rellestetään, nolataan itsemme telkkarissa ja ollaan niin julkkiksia, niin julkkiksia.
Mitä pahaa noi nyt tuolla BB:ssä on tehneet? Oikeasti? Ketään ei ole tapettu eikä pahoinpidelty eikä tuhottu muiden omaisuutta, tms. Siellä on tapeltu, rakastettu, nautittu alkoholia, naitu, saunottu, laulettu, puhuttu paskaa, sovittu, jne. Eli ihan sitä samaa settiä, mitä 99% suomalaisista tekee elämässään muutenkin. Sekö se nyt on niin kamalaa syntiä?
Ei ole normaalia kaivata alkoholia niin kuin talossa tehdään, ei ole normaalia antaa pimpsaa kaiken kansan edessä jne. Mä en esimerkiksi puhu paskaa kenenkään kanssa, puhun asioita. En käytä alkoholia niin että teen itsestäni idiootin jne. Kummallisia ihmisiä tunnet jos arvioisi on että 99% ihmisistä tässä maassa on samanlaisia kuin idiootit BB talossa. Tai sitten olen poikkeus.
 
jotain vikaa
Alkuperäinen kirjoittaja ei helvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Asiallinen, rehellinen, suora, ystävällinen. Ei ryyppää, ei rellestä ja käyttäytyy hyvin. Ei huonoja piirteitä ihmisessä.
Eli siis oikeastaan NORMAALI ihminen :D
Peesi, tuntuu että tosi vinoutunut on ihmisten ajatusmaailma kun tällainen ihan tavallinen ryyppäämätön tyyppi on outo. Esa on tosi jees tyyppi =)
 
no mä oon sijoittanu 2,5e sekä kätlinin et ason puolesta, toivon et aso voittaa ni saan enemmän rahaa vaikka muuten kätlin sais voittaa, tosin sillon ei tuu takas ku 10e :xmas:

eikö niillä tuu se joku baarikiertuekkin voittajalle eihän esa sellaseen sovellu...
 
Hmph. Mun mielestä Esa on kyllä outo, koska koko kauden aikana on saanut mut hymyilemään/nauramaan ehkä viisi kertaa. Tänä aamunakin sain repeillä Ason toilailuille. Mutta Antti sanoi oikein eilisessä BBExtrassa, ettei Suomessa anneta ulkomaalaisen voittaa. Vaikk Aso ja Käpähän ovat kyllä molemmat suomalaisia tätä nykyä. Eli voisko sanoa sitten, että suurin osa suomalaisista on rasisteja? Siis samalla vertauksella kuin kaikki muutkin yleistykset tässä ketjussa, koska BB-talo ei käsitä Suomen kansaa.

"Siellä on tapeltu, rakastettu, nautittu alkoholia, naitu, saunottu, laulettu, puhuttu paskaa, sovittu, jne."
Tämä kuullostaa kyllä ihan mun tuntemilta ihmisisltä ja myös minulta itseltäni. Joo en puhu paskaa, mä vaan raportoin. Niinpä niin. :LOL:

"Asiallinen, rehellinen, suora, ystävällinen. Ei ryyppää, ei rellestä ja käyttäytyy hyvin. Ei huonoja piirteitä ihmisessä."
Joo hienoja piirteitä tottakai, mutta saa aika laput silmillä kulkea, jos nuo kaikki täsmäävät muka Esaan.

Amen
ASO voittoon!!!! Kyllä tässä elämässä tarvitaan huumoria eikä tosikkomaista "älykkyyttä".
 

Yhteistyössä