En uskalla luottaa

  • Viestiketjun aloittaja pelkuri
  • Ensimmäinen viesti
pelkuri
Elämään. Minulla on kaikki hyvin periaatteessa; on hyvä ja rakas mies, kaksi rakasta tervettä lasta, ei rahahuolia. Miksi olen kuitenkin ajoittain tosi ahdistunut. Minulla oli esikoisen jälkeen varmaan joku masennuskin, kellekään en tosin ole näin sanonut. Oli univaikeuksia ja muuta. Söin jonkin aikaa masennuslääkkeitä unettomuuteen. Nyt siis kaikki hyvin, mutta jotenkin pelkään koko ajan, että kohta tapahtuu jotain pahaa. Tämä hallitsee aika lailla ajatuksia. Mietin kauheasti kaikkia sairauksia ja löydän oireita joko itsestäni tai lapsistani. Tuntuu, ettei muut käy lääkärissä niin usein kuin minä lapsineni..Aina tuntuu olevan jotain. Tämä vie voimia tavallisesta elämästä. Pelkään syöpää ja vaikka mitä kauheita tauteja, en tiedä miksi, sillä kukaan kovin läheinen ei ole vakavasti sairas.En halua siirtää lapsiini tätä taipumusta :'(
 
Et ole huolinesi ainut.tunnen itse juuri samoin, ja se ahdistaa.Tuntuu, ettei osaa olla täysillä onnellinen, kun kokoajan pelkää, että joku sairastuu.minä,mieheni,lapseni..tai että jotain muuta pahaa tapahtuu..toivon sinulle voimia :hug:
 
Minä myös pelkään kaikkia sairauksia. Haluan valtavasti, että koko perheemme saisi elää terveenä koko elämän. Et ole ainoa, joka pelkää ja ajattelee tämmöisiä asioita. Täytyy vain parhaimman mukaan yrittää olla miettimättä ikäviä asioita ja NAUTTIA SIITÄ MITÄ ON!!!! :heart: :)
 

Yhteistyössä