enää pari viikkoa ja sitten alkaa BB!!!

t
Ja just sillon kun ne alkaa mä olen laivalla, niin en nää 24/7:sta livenä kun ne astuu taloon :( Viime vuonna oli kiva nähä täysin livenä kun taloon menivät. No tänä vuonna sit kattelen koosteen seuraavana päivänä. Harmittaa vähän, mut kuitenkin 3kk aikana tulen missaamaan muitakin juttuja vaikka kuinka olis 24/7.
 
vieras
16.8. tulee 24/7 myyntiin hintaan 36.90 tai 34.90, en muista, mutta ihan sama, tilaukseen lähtee heti. Ja viime vuotista huonompaa kautta ei voi olla, joten odotukset korkealla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
16.8. tulee 24/7 myyntiin hintaan 36.90 tai 34.90, en muista, mutta ihan sama, tilaukseen lähtee heti. Ja viime vuotista huonompaa kautta ei voi olla, joten odotukset korkealla.
juurikin noin,viime kausi oli slummeineen ja paratiiseineen aivan perseestä! Nyt uudella innolla odotellaan uutta taloa ja asukkaita!
 
t
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Jeee. =) Nyt on pakko ostaa 24/7 ku vaavin pitäisi syntyä ensi kuussa, niin on sitten mulla töllisteltävää ku valvoskellaan. :D
mulla ihan sama meininki kun vauvan pitäis syntyä syyskuun alussa,on sitten hyvää aikaa kattoa öisin ja imettää nojatuolis;)
Toi kuulostaa vaan niin suloselta. Te vastasyntyneitten vaavienne kanssa istutte yöllä kahdestaan nojatuolissa, toinen imee tisua ja toinen kattelee bb:tä. :) Jotenkin vaan toi olis ihana kokea itsekkin, jos siis rauhallinen vauva joka ei huuda imettämisen jälkeen koko yötä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Apua!:
Eikä! On siis lopetettava täällä roikkuminen ja iltapäivälehtien lukeminen. No, se tekee varmaan vaan hyvää.
voin kertoa...että mua ei täällä näy pahemmin koko kauden aikana kun vaan vahtaan BB;tä.Viime vuonna oli sellaanen muutaman kuukauden tauko kaks plussasta ja naamakirjasta;)
 
syysäippä
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Jeee. =) Nyt on pakko ostaa 24/7 ku vaavin pitäisi syntyä ensi kuussa, niin on sitten mulla töllisteltävää ku valvoskellaan. :D
mulla ihan sama meininki kun vauvan pitäis syntyä syyskuun alussa,on sitten hyvää aikaa kattoa öisin ja imettää nojatuolis;)
Toi kuulostaa vaan niin suloselta. Te vastasyntyneitten vaavienne kanssa istutte yöllä kahdestaan nojatuolissa, toinen imee tisua ja toinen kattelee bb:tä. :) Jotenkin vaan toi olis ihana kokea itsekkin, jos siis rauhallinen vauva joka ei huuda imettämisen jälkeen koko yötä :)
Mulla on kaksi sysksyä mennyt niissä merkeissä :). Suosittelen...
 
ex bb fani
Alkuperäinen kirjoittaja syysäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Jeee. =) Nyt on pakko ostaa 24/7 ku vaavin pitäisi syntyä ensi kuussa, niin on sitten mulla töllisteltävää ku valvoskellaan. :D
mulla ihan sama meininki kun vauvan pitäis syntyä syyskuun alussa,on sitten hyvää aikaa kattoa öisin ja imettää nojatuolis;)
Toi kuulostaa vaan niin suloselta. Te vastasyntyneitten vaavienne kanssa istutte yöllä kahdestaan nojatuolissa, toinen imee tisua ja toinen kattelee bb:tä. :) Jotenkin vaan toi olis ihana kokea itsekkin, jos siis rauhallinen vauva joka ei huuda imettämisen jälkeen koko yötä :)
Mulla on kaksi sysksyä mennyt niissä merkeissä :). Suosittelen...
Niin mäkin luulin, että on sitte aikaa vahdata BB:tä... noh, menipä syksy hiukka nopeeta ja paremmissa merkeissä ja se kausikin oli niiiiiiiiiiiiiiiiiin typerä ja tylsä. En menettäny mitään. Mutta siis en ois ikinä jaksanu tai viitsiny mitään kaksneljäseiskaa katella. Kyllä oli muut tekemiset mielessä. :) Meni vauveli kyl kirkkaasti telkkarin edelle. Ei tossa 24/7 oo muutenkaan järkee, kun samaa juttua näytetään tunti tolkulla. Siis mulla ei riitä mielenkiinto. Se on just hyvä, ku koosteessa näkee pääasiat. Ja sitte voi netistä lukee lisää.
 

Yhteistyössä