Enkeleitä vastaanottamaan..

  • Viestiketjun aloittaja kyky
  • Ensimmäinen viesti
jpop
Mulle tarjottiin kyläilijöitä myös. Jännää sakkia, kun triplaantuvat joka 10.pvä. Kun eikös sen 5pv vierailun jälkeen ollut 5pvä lepoa ja sitten ne menevät taas kolmeen uuteen paikkaan, koko sakki? Nehän on siis pakko monistaa matkalla.
 
ulla pulla
kohta pitäisi tulla 3 enkeliä 5 päiväksi :) kellään muulla ollut Saksalaisen meedion lähettämiä enkeleitä??
No just. Tiedät varmaan sitten, mitä enkeleitä sieltä on tulossa? Nimittäin Jumalan enkeleitä ne eivät ole. Kukaan ihminen ei voi enkeleitä käskeä tai lähettää, paisti demoneja, saatanan enkeleitä. En suosittele. Raamattu kieltää meedioiden kanssa vehtaamisen.
 
usein käynyt
No just. Tiedät varmaan sitten, mitä enkeleitä sieltä on tulossa? Nimittäin Jumalan enkeleitä ne eivät ole. Kukaan ihminen ei voi enkeleitä käskeä tai lähettää, paisti demoneja, saatanan enkeleitä. En suosittele. Raamattu kieltää meedioiden kanssa vehtaamisen.
Monesti olen meedion luona käynyt ja pahaa sanottavaa ei ole siitä touhusta..
 
No just. Tiedät varmaan sitten, mitä enkeleitä sieltä on tulossa? Nimittäin Jumalan enkeleitä ne eivät ole. Kukaan ihminen ei voi enkeleitä käskeä tai lähettää, paisti demoneja, saatanan enkeleitä. En suosittele. Raamattu kieltää meedioiden kanssa vehtaamisen.
Mmmmm, paistidemoneja. Kuulostaa herkulliselta. Joskaan en usko että mielikuvitusolennoilla saa mahaansa kovin turvoksiin syötyä.
 
"minä"
Paskanvitut aisti. Tai kerro nyt ainakin millä aistilla? Samalla voisit kertoa meille kaikille mikset ole lunastanut Skepsiksen 10 000 €:n palkintoa valvotuissa olosuhteissa tuotetusta paranormaalista ilmiöstä. Liikaa rahaa?
Voi luoja teidän kanssanne, eihän enkeleitä voi saada fyysiseen muotoon niin että koko Skepsis siinä töllistelisi! Siinähän se juttu on että paranormaalia ilmiö tapahtuu ei-fyysisessä maailmassa eikä sitä edes saa sellaiseen näkyvään muotoon jonka näkisimme fyysisillä aisteilla.
 
[QUOTE="minä";22584121]Voi luoja teidän kanssanne, eihän enkeleitä voi saada fyysiseen muotoon niin että koko Skepsis siinä töllistelisi! Siinähän se juttu on että paranormaalia ilmiö tapahtuu ei-fyysisessä maailmassa eikä sitä edes saa sellaiseen näkyvään muotoon jonka näkisimme fyysisillä aisteilla.[/QUOTE]
Jos ei aisti jotain vaan kuvittelee sen, silloin ei ihan hirveästi kannattaisi väittää aistivansa. Sitä nimittäin kutsutaan valehteluksi, ja sitä pidetään yleisesti ottaen pahana asiana.
 
"vieras"
Mmmmm, paistidemoneja. Kuulostaa herkulliselta. Joskaan en usko että mielikuvitusolennoilla saa mahaansa kovin turvoksiin syötyä.
Ne ei varmaan sitten ainakaan lihota. Minäkin voisin nauttia yhden sellaisen. Nam.

Ennustaminen ja kaikki siihen liittyvä on huijaamista. Tosin siinä mielessä kiinnostavaa, että toisin kuin kaikki muut huijauksen muodot, tämä on jostain syystä täysin laillista. Entäs jos minä alkaisin myymään autoja, joita ei ole? En möisi kovin kauaa... mutta meediot saa myydä enkeleitä, joita ei ole eikä siitä seuraa heille mitään. Outoa.
 
ajattelemista
Enkelithän ovat siivekkäitä siksi, että ne lentävät ajassa. Tässä kirjassa Nag Hammadin kätketty viisasu lukee, että "enkeleiden lukumäärä on 365" Siis jokaiselle päivälle on oma "enkeli". Ihminen se ei ole, mutta ehkä ajatus, joka on jäänyt mieleen? Vai miten sen näkisit?

http://wsoy.fi/yk/products/show?isbn10=951-0-30859-5
 

Yhteistyössä