Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Höh kirjoitin pitkän jutun ja se häipyi.

Siis sirkka.. Mehän uskomme yliluonnoliseen Jumalaan.
Jeesus johon uskomme kuoli ja nousi henkiin ja meni taivaaseen.
Jeesus teki ihmetekoja ja myöskin opetuslapset Jeesuksen nimeen.

Pyhä henki antaa meille voiman julistaa evankeliumia ja antaa meidän tehdä tunnustekoja Jeesuksen nimiin.

Itse koen suurta rakkautta ja rauhaa Jeesuksessa.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23029608:
Kerrohan minulle Aksolotli, kuinka sinä uskovaisena naisena (omasta mielestäsi siis uskovaisena) voit haukkua minua sanoilla "hullu ämmä"?

Noinko Pyhän Hengen täyttämä ihminen mielestäsi netissä sanailee?

Vai kukahan noita hulluusdiagnooseja käsiesi kautta tänne näpyttelee?

Monenlaista olen tähän ikään nähnyt mutta en vielä ikinä mitään tuollaista tekstiä niiltä jotka ovat väittäneet olevansa "uudestisyntyneitä uskovia kristittyjä".
Anteeksi siis, että olen sinua muistaakseni jopa kahdesti hulluksi sanonut. Vaikka olen uskova, olen myös ihminen ja teen vääriä asioita.
Olen saanut käsityksen, että sinäkin olet uskova. Mulla on jatkuvasti tunne, että mitä ikinä sanon, nypit sanomisiani ja vääristelet niitä. Silloin mulla menee hermo, vaikka ei tietysti saisi. Itsekin käytät karkeaa kieltä ja aika rumia sanoja muista keskustelijoista.
 
Musta tuntuu, että viimeisen vuoden aikana olen vapautunut paljon kaikesta, huolimatta siitä, ettei seurakunta ehkä ole täydellinen. Olen kokenut, että se on mun paikka nyt. Helluntaiseurakunnissa on paljon ihmisiä, jotka etsivät Jumalaa ihan tosissaan. Oikeastaan seurakunnalla ei ole niin väliä. Sillä vaan on väliä, kehen katsotaan.
Aivan. Toki hyvä rukoilla myös seurakunnan puolesta että se löytäisi Jumalan ja tooimisi Jumalan toiveiden mukaisesti
 
Leukistinen aksolotli
Höh kirjoitin pitkän jutun ja se häipyi.

Siis sirkka.. Mehän uskomme yliluonnoliseen Jumalaan.
Jeesus johon uskomme kuoli ja nousi henkiin ja meni taivaaseen.
Jeesus teki ihmetekoja ja myöskin opetuslapset Jeesuksen nimeen.

Pyhä henki antaa meille voiman julistaa evankeliumia ja antaa meidän tehdä tunnustekoja Jeesuksen nimiin.

Itse koen suurta rakkautta ja rauhaa Jeesuksessa.
Niin, kyllä minä tiedän, olen kokenut sitä asiaa vuoden ajan.
 
Leukistinen aksolotli
Aivan. Toki hyvä rukoilla myös seurakunnan puolesta että se löytäisi Jumalan ja tooimisi Jumalan toiveiden mukaisesti
Seurakunta on joukko ihmisiä, eikä todellinen seurakunta koostu rakennuksesta, vaan ihmisistä ympäri maapallon, niistä ihmisistä, jotka uskovat. En tarkoittanut myöskään valittaa seurakunnasta, jossa olen, se on hyvä paikka.
 
Voisitko vastata uskotko sitten siihen?
Joudut tarkentamaan kysymystä. Jos valokuvan arvioivat asiantuntijat ja toteavat siinä olevan manipuloimattoman hahmon, kyllä, uskon että siinä on hahmo.

Edelleen olen utelias, millaisella ajatusketjulla jumalolentojen viestien tallentamatta jättäminen on hyvä idea? Siis eihän se voi olla lähtöisin ajatuksesta "en tallenna kiusallanikaan siltä varalta jos ei uskota sittenkään". Sehän on ihan tärähtänyttä.
 
Musta tuntuu, että viimeisen vuoden aikana olen vapautunut paljon kaikesta, huolimatta siitä, ettei seurakunta ehkä ole täydellinen. Olen kokenut, että se on mun paikka nyt. Helluntaiseurakunnissa on paljon ihmisiä, jotka etsivät Jumalaa ihan tosissaan. Oikeastaan seurakunnalla ei ole niin väliä. Sillä vaan on väliä, kehen katsotaan.
Olen samaa mieltä ja maan päällä ei koskaan tule olemaan täydellistä seurakuntaa!
Mä puhuin nyt vaan itsestäni enkä tarkoittanut et sun pitäisi sieltä lähteä.
Mä tiedän vaan entisen seurakuntani millainen se oli ..sun seurakuntaa en tiedä tärkeintä on todella vaan se mihin uskoo eikä mikä on kristitty seurakunta mihin kuuluu.
Me koettiin se hyväksi jättää taakse en siis tarkoita et sun pitäisi. Toivon, että saisit kokea vapautta ja saat kasvaa kuulut mihin vaan.
 
Joudut tarkentamaan kysymystä. Jos valokuvan arvioivat asiantuntijat ja toteavat siinä olevan manipuloimattoman hahmon, kyllä, uskon että siinä on hahmo.

Edelleen olen utelias, millaisella ajatusketjulla jumalolentojen viestien tallentamatta jättäminen on hyvä idea? Siis eihän se voi olla lähtöisin ajatuksesta "en tallenna kiusallanikaan siltä varalta jos ei uskota sittenkään". Sehän on ihan tärähtänyttä.
EI, vaan uskotko jos valokuvan arvioi asiantuntija ja toteavat sen olevan aito niin uskotko että siinä olisi Jeesus tai Jumalan lähettämä enkeli jos minä niin sanon ja myöntäisit sen näillä sanoilla että "uskon nyt että siinä on Jeesus tai uskon että siinä todella on Jumalan enkeli?
 
EI, vaan uskotko jos valokuvan arvioi asiantuntija ja toteavat sen olevan aito niin uskotko että siinä olisi Jeesus tai Jumalan lähettämä enkeli jos minä niin sanon ja myöntäisit sen näillä sanoilla että "uskon nyt että siinä on Jeesus tai uskon että siinä todella on Jumalan enkeli?
uskon heti kun laskeutuu ilman teknisiä apuvälineitä tänne ja morjestaa kädestäpitäen.
kuva ei todista mulle mitään.
kuvatunlaista päivää vaan ei koskaan tule.
 
<3
Heti alkuun sanon,että en halua mitään "hullu" tai muitakaan sen suuntaisia vastauksia tähän mun viestiin.Haluaisin vaan,että vaikka Leukistunen,Grace tai joku muu uskovainen kommentois/sais mut rauhoittumaan.

Mä en tiedä,miksi mua alkaa aina ahdistaa nää tämmöset kirjotukset,maailmanlopusta jne.Nyt ahdistaa taas ihan hirveesti..Pelottaa.Mut varmaan leimataan nyt hulluksi tai jotain,mutta pelottaa ajatus siitä,että tulee maailmanloppu ja minä,mies ja meidän lapset ja muut läheiset jouduttais kärsimään.Uskon kyllä Jumalaan ja oon lapsillekkin Jumalasta kertonut,mutta pelottaa,että se ei kuitenkaan riitä taivaaseen pääsyyn.Mies ei usko ainakaan omien puheidensa perusteella ollenkaan.Tää on varmaan tosi sekavaa tää mun kirjotus,mutta ajatukset ei vaan meinaa taas pysyä järjestyksessä,kun ahdistaa ja pelottaa tää kaikki.Riittääkö se,että rukoilen joka ilta lasten kanssa ja jollain tasolla kyllä uskon Jumalaan ja Taivaaseen?Oon tehny elämäni aikana ihan hirveitä tekoja,niin siksi pelkään,että uskomiseni ei olisi tarpeeksi vahvaa taivaaseen pääsyyn.Jos Grace tai joku muu viitsis muistaa mua ja mun perhettä rukouksissa,että saisin tän pelon ja ahdistuksen pois ja tilalle rauhan. Kiitos jo etukäteen.
 
EI, vaan uskotko jos valokuvan arvioi asiantuntija ja toteavat sen olevan aito niin uskotko että siinä olisi Jeesus tai Jumalan lähettämä enkeli jos minä niin sanon ja myöntäisit sen näillä sanoilla että "uskon nyt että siinä on Jeesus tai uskon että siinä todella on Jumalan enkeli?
Mitä syytä on olettaa, että kuvassa oleva olento on 2000 vuotta sitten kuopattu juutalainen? Tai jonkin jumalan lähettämä enkeli? Ymmärrän että tämä tuntuu vaikealta, mutta minä operoin tiedolla, en henkilökohtaista agendaa tukevilla uskomuksilla.
 
Heti alkuun sanon,että en halua mitään "hullu" tai muitakaan sen suuntaisia vastauksia tähän mun viestiin.Haluaisin vaan,että vaikka Leukistunen,Grace tai joku muu uskovainen kommentois/sais mut rauhoittumaan.

Mä en tiedä,miksi mua alkaa aina ahdistaa nää tämmöset kirjotukset,maailmanlopusta jne.Nyt ahdistaa taas ihan hirveesti..Pelottaa.Mut varmaan leimataan nyt hulluksi tai jotain,mutta pelottaa ajatus siitä,että tulee maailmanloppu ja minä,mies ja meidän lapset ja muut läheiset jouduttais kärsimään.Uskon kyllä Jumalaan ja oon lapsillekkin Jumalasta kertonut,mutta pelottaa,että se ei kuitenkaan riitä taivaaseen pääsyyn.Mies ei usko ainakaan omien puheidensa perusteella ollenkaan.Tää on varmaan tosi sekavaa tää mun kirjotus,mutta ajatukset ei vaan meinaa taas pysyä järjestyksessä,kun ahdistaa ja pelottaa tää kaikki.Riittääkö se,että rukoilen joka ilta lasten kanssa ja jollain tasolla kyllä uskon Jumalaan ja Taivaaseen?Oon tehny elämäni aikana ihan hirveitä tekoja,niin siksi pelkään,että uskomiseni ei olisi tarpeeksi vahvaa taivaaseen pääsyyn.Jos Grace tai joku muu viitsis muistaa mua ja mun perhettä rukouksissa,että saisin tän pelon ja ahdistuksen pois ja tilalle rauhan. Kiitos jo etukäteen.
Uskotko että Jeesus on Jumalan poika? Joka kuoli ristille meidän puolesta ja nousi kuolleista?
 
Heti alkuun sanon,että en halua mitään "hullu" tai muitakaan sen suuntaisia vastauksia tähän mun viestiin.Haluaisin vaan,että vaikka Leukistunen,Grace tai joku muu uskovainen kommentois/sais mut rauhoittumaan.

Mä en tiedä,miksi mua alkaa aina ahdistaa nää tämmöset kirjotukset,maailmanlopusta jne.Nyt ahdistaa taas ihan hirveesti..Pelottaa.Mut varmaan leimataan nyt hulluksi tai jotain,mutta pelottaa ajatus siitä,että tulee maailmanloppu ja minä,mies ja meidän lapset ja muut läheiset jouduttais kärsimään.Uskon kyllä Jumalaan ja oon lapsillekkin Jumalasta kertonut,mutta pelottaa,että se ei kuitenkaan riitä taivaaseen pääsyyn.Mies ei usko ainakaan omien puheidensa perusteella ollenkaan.Tää on varmaan tosi sekavaa tää mun kirjotus,mutta ajatukset ei vaan meinaa taas pysyä järjestyksessä,kun ahdistaa ja pelottaa tää kaikki.Riittääkö se,että rukoilen joka ilta lasten kanssa ja jollain tasolla kyllä uskon Jumalaan ja Taivaaseen?Oon tehny elämäni aikana ihan hirveitä tekoja,niin siksi pelkään,että uskomiseni ei olisi tarpeeksi vahvaa taivaaseen pääsyyn.Jos Grace tai joku muu viitsis muistaa mua ja mun perhettä rukouksissa,että saisin tän pelon ja ahdistuksen pois ja tilalle rauhan. Kiitos jo etukäteen.
Usko itse mihin lystäät, se on todennäköisesti vanhempiesi syytä eikä sinun. Mutta jumalista puhuminen totuutena viattomille, luottavaisille lapsille. Se on niin moraalitonta ja rehellisesti sanottuna todella oksettavaa toimintaa, että sinua voi perustellusti kutsua tästlähin huonoksi ihmiseksi :mad: Että joku kehtaa tahallaan pilata lapsen mielen. HYI.
 
Leukistinen aksolotli
Heti alkuun sanon,että en halua mitään "hullu" tai muitakaan sen suuntaisia vastauksia tähän mun viestiin.Haluaisin vaan,että vaikka Leukistunen,Grace tai joku muu uskovainen kommentois/sais mut rauhoittumaan.

Mä en tiedä,miksi mua alkaa aina ahdistaa nää tämmöset kirjotukset,maailmanlopusta jne.Nyt ahdistaa taas ihan hirveesti..Pelottaa.Mut varmaan leimataan nyt hulluksi tai jotain,mutta pelottaa ajatus siitä,että tulee maailmanloppu ja minä,mies ja meidän lapset ja muut läheiset jouduttais kärsimään.Uskon kyllä Jumalaan ja oon lapsillekkin Jumalasta kertonut,mutta pelottaa,että se ei kuitenkaan riitä taivaaseen pääsyyn.Mies ei usko ainakaan omien puheidensa perusteella ollenkaan.Tää on varmaan tosi sekavaa tää mun kirjotus,mutta ajatukset ei vaan meinaa taas pysyä järjestyksessä,kun ahdistaa ja pelottaa tää kaikki.Riittääkö se,että rukoilen joka ilta lasten kanssa ja jollain tasolla kyllä uskon Jumalaan ja Taivaaseen?Oon tehny elämäni aikana ihan hirveitä tekoja,niin siksi pelkään,että uskomiseni ei olisi tarpeeksi vahvaa taivaaseen pääsyyn.Jos Grace tai joku muu viitsis muistaa mua ja mun perhettä rukouksissa,että saisin tän pelon ja ahdistuksen pois ja tilalle rauhan. Kiitos jo etukäteen.
Jos olet epävarma, niin rukoile vielä sitten varuiksi ja pyydä Pyhää henkeä tulemaan sun sydämeen ja kerro, että otat vastaan Jeesuksen sovitustyön sinun pulestasi. Sitten, tuntui susta miltä vaan, sinä olet siirtynyt Juamaln lapseksi. Ja se riittää. Ja jos Jumala näyttää sulle sun elämässä vääriä asioita, niin sanoudut sitten niistä irti, sitämukaa, jos semmoisia tulee. Ja joka päivä saat viedä taivaan is'än eteen, jos olet jotain syntiä tehnyt. Älä enää pelkää.

Raamatussa sanotaan myös, että vain isä yksin tietää, millon meidät täältä haetaan. Maailmanlopun tietäkiä on aina, mutta vielä tähän mennessä mikään ennustuksista ei ole toteutunut. Luulempa, että se asia tapahtuu ihan oikeasti yllättäen, koska vaan Isä tietää.
 
Usko itse mihin lystäät, se on todennäköisesti vanhempiesi syytä eikä sinun. Mutta jumalista puhuminen totuutena viattomille, luottavaisille lapsille. Se on niin moraalitonta ja rehellisesti sanottuna todella oksettavaa toimintaa, että sinua voi perustellusti kutsua tästlähin huonoksi ihmiseksi :mad: Että joku kehtaa tahallaan pilata lapsen mielen. HYI.
Muuten toivon, että sanot samaa muslimille kuka on silpomassa lapsensa penistä ja liittämässä allah-uskontoon kysymättä lapselta... Vai oletko persuvihassasi unohtanut muslimien aivopestyt lapset?
 
Heti alkuun sanon,että en halua mitään "hullu" tai muitakaan sen suuntaisia vastauksia tähän mun viestiin.Haluaisin vaan,että vaikka Leukistunen,Grace tai joku muu uskovainen kommentois/sais mut rauhoittumaan.

Mä en tiedä,miksi mua alkaa aina ahdistaa nää tämmöset kirjotukset,maailmanlopusta jne.Nyt ahdistaa taas ihan hirveesti..Pelottaa.Mut varmaan leimataan nyt hulluksi tai jotain,mutta pelottaa ajatus siitä,että tulee maailmanloppu ja minä,mies ja meidän lapset ja muut läheiset jouduttais kärsimään.Uskon kyllä Jumalaan ja oon lapsillekkin Jumalasta kertonut,mutta pelottaa,että se ei kuitenkaan riitä taivaaseen pääsyyn.Mies ei usko ainakaan omien puheidensa perusteella ollenkaan.Tää on varmaan tosi sekavaa tää mun kirjotus,mutta ajatukset ei vaan meinaa taas pysyä järjestyksessä,kun ahdistaa ja pelottaa tää kaikki.Riittääkö se,että rukoilen joka ilta lasten kanssa ja jollain tasolla kyllä uskon Jumalaan ja Taivaaseen?Oon tehny elämäni aikana ihan hirveitä tekoja,niin siksi pelkään,että uskomiseni ei olisi tarpeeksi vahvaa taivaaseen pääsyyn.Jos Grace tai joku muu viitsis muistaa mua ja mun perhettä rukouksissa,että saisin tän pelon ja ahdistuksen pois ja tilalle rauhan. Kiitos jo etukäteen.
Sulla ei ole mitään pelättävää kun uskot Jeesukseen ja olet Hänen omansa:heart:

Kun sulla on asiat kunnossa niin sinulla pitäisi olla rauha sydämessä että tapahtui mitä tahansa maailmassa olet turvassa.
Pelkästään jos uskot Jumalaan ja taivaaseen se ei riitä. Varmaan puolet suomalaisista sanoo uskovansa Jumalaan mut se ei riitä.
:hug:
Uskoon tulo, syntisen rukous
Klikkaas tuosta ja sanot perässä ne sanat sydämestäsi ja kun ne on sanottu usko se. Olet Hänen omansa ja ikuisesti turvassa:heart:
Laita mulle viestiä jos haluat jutella lisää.
 
"vierailija"
Jos olet epävarma, niin rukoile vielä sitten varuiksi ja pyydä Pyhää henkeä tulemaan sun sydämeen ja kerro, että otat vastaan Jeesuksen sovitustyön sinun pulestasi. Sitten, tuntui susta miltä vaan, sinä olet siirtynyt Juamaln lapseksi. Ja se riittää. Ja jos Jumala näyttää sulle sun elämässä vääriä asioita, niin sanoudut sitten niistä irti, sitämukaa, jos semmoisia tulee. Ja joka päivä saat viedä taivaan is'än eteen, jos olet jotain syntiä tehnyt. Älä enää pelkää.

Raamatussa sanotaan myös, että vain isä yksin tietää, millon meidät täältä haetaan. Maailmanlopun tietäkiä on aina, mutta vielä tähän mennessä mikään ennustuksista ei ole toteutunut. Luulempa, että se asia tapahtuu ihan oikeasti yllättäen, koska vaan Isä tietää.
No niin ja nyt mennään kaikki piiriin käsi kädessä ja otetaan Siionin virret esiin.
 

Yhteistyössä