Enpä olisi uskonut tekeväni tätä aloitusta: mies ei tullut yöllä kotiin.

  • Viestiketjun aloittaja Eka kerta
  • Ensimmäinen viesti
Eka kerta
Lähti eilen bileisiin, jonne ei edes pyytänyt mua mukaan. Sekabileet kuitenkin kyseessä, eli sekä miehiä että naisia kutsuttuna.

Ennen lähtöään sanoi aluksi, että tulee varmaan ajoissa kotiin. No, ei tullut. Ei laittanut (kuten yleensä) illan aikana yhtä ainutta viestiä. Eikä tullut kotiin.

Äsken laittoi yhdellä sanalla viestin olevansa kaverinsa tykönä. Siis näin: "Lassella". Ei muuta.

En vastannut vielä mitään. Mitäs tässä nyt tekis?
 
Eka kerta
Nyt laittoi viestin, jossa luki että anteeksi. Krapula.

En siis vastannut siihen edelliseen.

Ihan oikeasti nyt kysyn, että mitä teen? Onko tuo nyt automaatio, että mies on pettänyt? Joka tapauksessa melkoisen kusipäistä toimintaa jättää mitään ilmoittamatta. Olin siis hänen pyynnöstään luvannut että voin hakea hänet kotiin. Naureskellen vastasin, kun kysyi takarajaa, että neljältä. Itse totesi tulevansa ajoissa. Ja ehdottomasti kotiin yöksi. Sanoi niin lapsillekin, jotka nyt tottakai ihmettelee missä isä on.
Olen aina luottanut mieheeni täysin. Kun taas mieheni on melko mustasukkainen. En osaa edes kuvitella mikä meteli syntyisi jos tilanne olisi toisin päin.
 
viera s
Niin että mitä teet.. joko nostat helvetillisen metakan tai tyydyt kysymään oliko mukavaa.
Ja lapsille voi kertoa että iskä oli Lassella yötä.

Ja jatkoa ajatellen voipi vihjata, että joku ilmoitus olisi kiva jos sama meinaa toistua.
 
Sinunhan se pitäs tietää, mitä se on. Ei meistä kukaan tunne miestäsi yhtä hyvin kuin sinä. Toisille tuo on merkki siitä, et on pettänyt ja toisille ei. Ihmisiä kun on erilaisia. Jos nyt joku Pirkko vastaa,et "minunkin mies petti, kun käyttäyty noin", ni ei se sitä tarkota, et siun miehen kohalla asia ois samoin. Kannattaa varmaan keskustella yhdessä illasta, et miten se meni niinkun omasta mielestä.
 
  • Tykkää
Reactions: random80
vierailija.
Vihainen voit ap toki olla, mutta todennäköisesti mies on ottanut alkoholia niin paljon, että on sammunut Lasselle ja siksi jäänyt yöksi ilmoittamatta. Pettänyt mies ei mun mielestä laittaisi edes viestiä saati pyytelisi anteeksi.
 
Eka kerta
Ei kuulemma vaan muistanut tai ymmärtänyt laittaa viestiä kun oli ollut niin kännissä.

Ja vetosi vielä siihen, että mä olisin voinut soittaa tai laittaa viestiä hänelle.

En usko pettämiseen. Ei ole ollenkaan sen luontoinen että pettäisi ja kännissä on sen verran ääliö, että flaksia tuskin edes kävisi.

Pöhnässä se on vieläkin ja siksi isottelee. Ilmoitin vaan, että seuraavalla kerralla on kamat odottamassa ulko-ovella.
 
RouvaViisViis
Jos on pettänyt...puhukoon suoraan. Sikamainen temppu jos tuon teki. Kertokoon. Maistakoon omaa lääkettä. Älä anna sille. Jätä vaikka, mitä teet mustasukkasella petturilla joka jättää sinut yksin pienten lasten kanssa???

Jos on ryypännyt, sekin sikamaista. Mitä pienten lasten isä tekee humalapäissä bileissä? Ei yhtään mitään! Korkeintaan särkee perhettä.

Sanon sulle sikailijaukko että pienet lapset ja humalahakuinen juominen eivät kuulu yhteen! VALITSE perhe tai sekoiluelämä. Valitse perhe.
 
vierailijavierailija
Miksi aina täytyy olettaa pahinta? Joo on ok olla vihainen, olit ap varmasti huolissasi ja miehesi olisi voinut laittaa viestiä jos ei tule kotiin yöksi. Mutta vahinkojakin sattuu että sitä sammua simahtaa vaikka sinne kaverin sohvalle kun on muutama tullu otettua liikaa.

Mutta ei automaatio ole että on pettänyt! Vain sinä tunnet miehesi ja varmasti huomaat hänen käytöksestään sitten jos näin on. Älä syytä häntä kuitenkaan turhaan sellaisesta mitä ei ole tapahtunut vain koska täällä jokainen tuntuu ajattelevan että miehet AINA pettää eikä muut syytä oo.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Eka kerta
En haistanut kullia, enkä tutkinut kalsareita :).

Ei se selvästikään ole naisissa käynyt (eikä miehissäkään).

En mä jaksa enää olla kiukkuinenkaan. Mutta ei toi ukko toiste samaa temppua tee. Kyllä mä sen asian selväksi tein ja kyllä mies sen itsekin ymmärsi kunhan pöhnä oli laantunut krapulan tieltä.
 
vierailija.
Nyt vain ilmoitat miehelle, että sinun vuorosi on lähteä bilettämään parin viikon päästä. Eikä tarvitse odotella yöksi kotiin, kun jäät ehkä 'Pirkon' luokse yöksi.
 
mei83
Kovassa kurissa te miehenne pidätte :D

Oma käy juhlimassa 1-2 kertaa vuodessa. Ei tule juuri koskaan yöksi kotiin, vaan jää kavereidensa luo. Käytännöllisempääkin, kun asutaan syrjässä.
Ja juu en kiukkua jos ei ilmoita missä on menossa :D Seuraavana päivänäkin saa krapulaansa potea rauhassa.

Suosittelen löysäämään pipoa.

Kyllä konstit pettämisen löytyy jos niin haluaa tehdä. Parhaimmat paikat työpaikan kylppäri, yövuorossa katolla, ja töistä lähtiessä auto. Parhaimmillaan 10 minuutissa temput tehty, eikä vaimo tajua mitään kun ´ruuhkaan jää´.
Tällaista omalla työpaikalla seurattu.
Pitäisikö kieltää töissä käyntikin?
 

Yhteistyössä