Ensimmäinen kokonaan nukuttu yö!

veera
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mun lapseni 10kk nukkui viime yönä ennätykselliset 8 tuntia. Tähän asti ollaan herätty vähintään 2 krt yössä.

Arvatkaa, onko olo kuin toiselta planeetalta? :D B)
Ihanaa varmasti, mitä teit jotta onnistui? Meidän piltti on 10kk vanha ja tuota jo kaivattaisiin:)
 
mustis
Tiiän tunteen : ).Meijän sälli rupes vasta talvella nukkuu yönsä(nyt 1v9kk),jatkuvan sairastamisen syy löytyi=koira-allergia.Nyt oltu jo 2 kuukautta ilman lenssuja :D
 
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Ihanaa varmasti, mitä teit jotta onnistui? Meidän piltti on 10kk vanha ja tuota jo kaivattaisiin:)
Sitkeä unikoulutus :D

Siis ollaan iltasin viety ns. puolinukkuvana omaan sänkyynsä. Yöllä ei nosteta sängystä ellei ihan järkyttävää raivaria saa. Tassuteltu takaisin uneen. Illalla oon yrittäny tankata hyvin iltapalaa lapseen, ettei ainakaan nälkäänsä herää.

Yösyöminen lopetettiin pari kuukautta sitten.

Oikeestaan tässä on kokeiltu kaikki keinot päälläseisomisesta alkaen. Nyt on vasta mikään tuottanu tulosta. Toivon vaan, ettei kauheasti tule takapakkia.

Toivottavasti teilläkin alkaa kohta sujumaan yöt. :)
 
veera
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Ihanaa varmasti, mitä teit jotta onnistui? Meidän piltti on 10kk vanha ja tuota jo kaivattaisiin:)
Sitkeä unikoulutus :D

Siis ollaan iltasin viety ns. puolinukkuvana omaan sänkyynsä. Yöllä ei nosteta sängystä ellei ihan järkyttävää raivaria saa. Tassuteltu takaisin uneen. Illalla oon yrittäny tankata hyvin iltapalaa lapseen, ettei ainakaan nälkäänsä herää.

Yösyöminen lopetettiin pari kuukautta sitten.

Oikeestaan tässä on kokeiltu kaikki keinot päälläseisomisesta alkaen. Nyt on vasta mikään tuottanu tulosta. Toivon vaan, ettei kauheasti tule takapakkia.

Toivottavasti teilläkin alkaa kohta sujumaan yöt. :)
Mahtava kuulla että unikoulu onnistunu, juuri itse suunnittelen niitä yösyöttöjen lopetusta ja tiedän että kauheat raivarit tulee yöllä.. huoh:( mutta ois se kiva nukkua, elimistö tuntuu jotenki jo tökkivän kun ei saa nukkua, sätkyn hereille koko ajan enkä saa unta.. Vähintään herätään 4 kertaa yössä, kuukausi sitte heräs sen 10-15 kertaa, sentään määrää olen saanu vähennettyä.
 

Yhteistyössä